76

3.4K 268 7
                                    

MASHEHH VOTE!! MUAHH!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

MASHEHH VOTE!! MUAHH!

__________________________________________

KEESOKAN PAGINYA~

"Hey. I tanya you ni."

"Apa bendanya?

"You pergi mana semalam? Huh? Kalau you balik petang, I tak kesah sangat tau tapi ni you balik malam."


"Haishh. Kau ni lah. Aku semalam hangout dengan member aku."

"Siapa je member you?"

"Kau tak yah sibuk lah."

"Cakaplah."

"Aku jumpa member baru aku."

"Sejak bila you ada member baru ni? You bukan ke tak suka orang kenal you sangat? You bukan friendly person."

"Kau tahu ke aku ni friendly ke tak? Aku ni friendly, okay! Kau je tak tahu."

"No. You're not friendly."

"Eh kau diamlah. Memekak je."

"Siapa member baru you tu?"

"Ada lah. Mana boleh bagik tahu kau."

"Bagik lah tahu I."

"Eishh! Dia member online aku lah."

"Apa nama dia? Duduk mana?"

"Tak. Sekarang ni, asal kau nak sibuk? Bukan masalah engkau untuk tahu."

"Tapi I nak tahu juga. I tak kira."

"Suka hati kau lah. Malehh aku."

"Hey. Tell me lah."

"Eish! Tak boleh! Nanti kang kau suka dekat dia pulak."

"Hahahaha. Apa lah you ni. Mana ada. I dah tak pandang orang lain dah selain you."

"Eleee kau. Tak yah lah nak ambil hati aku."

"Betullah."

"Dah lah. Aku nak baliklah. Aku nak tido. Aku penat."

"Asyik tidur je keje you. Macam tak ada keja lain nak buat."

"Kau kena faham. Nurul Farisha binti Amran ni dia mempunyai hobi yang sangat seronok ye. Iaitu, tidur."

"Haishh. You ni kan girls. So, cuba jadi macam perempuan terakhir."

"Eh eh kau! Suka hati aku lah. Aku ni walaupun suka membuta tapi waktu kelas online kimia dulu, aku masuk je Google meet tu tapi..." Ada tapi nya tu~

"Apa?"

"Bukan aku dengar pun cikgu tu bebel apa. Aku tidur. Tapi Iqah lagi teruk. Dia siap up status lagi yang dia tak nak masuk kelas kimia. Siap ajak aku dengan Nurin lagi tak yah masuk kelas online. Dia suruh sambung tido. Nurin je lah join dia. Aku tak. Aku join masa dah masuk kelas. Tapi bukan kelas kimia je. Hampir semua class kitorang tak nak masuk tapi kitorang masuk gak even malas pun. Siapa je rajin? Kan? Kau tak yah cakaplah. Kau lagi malas." Sempat jugak tu dia mengaibkan kawan sendiri~

BAHAGIAKAN AKU ENCIK PSIKOWhere stories live. Discover now