Koşuyordum.
Sadece koşuyordum ve dizlerimde derman kalmamıştı.
Tanrım artık dayanamıyorum!
Arkamdaki köpek çok hızlı koşuyordu ve ben de ondan kaçmaya çalışıyordum. Ne var yani alt tarafı kutudaki köpek yavrusunu sevmiştim. Nerden bilebilirdim annesinin o olduğu. Gerçi babası da olabilir. Ah Hyejin ne saçmalıyorsun? Köpek arkandan seni kovalıyor ve senin düşündüğün şeye bak!
Koşarken bakış açıma ileride sağ tarafımda bir 6 katlı apartmanın demir kapısı girmişti ve kapı açıktı. Hemen oraya gitmeyi planlıyordum yoksa bu köpek beni parçalardı. Daha hızlı koşmaya başladım ve köpek tam beni yakalayacakken sağ tarafa manevra yapıp binaya girdim ve demir kapıyı hızlı olacak şekilde kapattım.
Kapıya sırtımı yaslayıp derin derin nefesler almaya başladım ve kalbim de çok hızlı atıyordu. Zaten kiloluyum ve bu koşma hızımı kısıtlıyordu. Kapının ardından hala köpeğin havlamaları devam ediyordu. İçimden köpeğin ne kadar da inatçı olduğunu geçirip kendi kendime gülmüştüm. Nefesimi düzenledikten emin olduktan sonra kapıyı azıcık aralayıp köpeğin orada olup olmadığına bakmıştım.
HARİKA!!!
Köpek gitmişti ve kendi kendime kahkaha atıp "Kurtuldum!!" diye bağırırken bir 10-15 saniye daha hayvanca kahkahamı attıktan sonra yukarıdan bir teyzenin sesini duymuştum.
"Kızım manyak mısın niye bağırıyorsun!! Tam uyuyacakken uyandırdın beni!" demesiyle ben de yapıştırdım cevabımı.
"Teyze asıl sen manyak mısın? Öğlen öğlen uyulur mu Tanrı aşkına? Yaşlısın ya o yüzden kafayı fıttırmışsın." dememle evimin yoluna doğru koşmaya başlamıştım. Arkadan da teyzenin bağırışlarını duyduğumda güle oynaya evime geldim. Ama gelirken tabiki de arkama köpek takıldı mı diye bakmayı unutmamıştım. Bir de okul ve evin yolu uzak olduğu için ve köpekle koşturma seansımdan sonra hava kararmıştı. Kapının zilini çaldığımda annem açtı ve endişeli, aynı zamanda sinirli gözlerini bana dikti.
"Sen bu saatte neredeydin Hyejin Hanım?!" sorarken aynı zamanda da ayağındaki terliği yavaşta eline almıştı ve o terliğin bana gelmesi sonucu olan hasarlarımı alışık olduğum için hemen hesaplamıştım.
"Anne okuldan dönerken bir tane kutuda köpek yavrusu vardı ama nasıl tatlı görmen lazım tüyleri yumuşa-"
"Kısa kes."
"Oooo anne nereden öğrendin bunları cool seniiiii." dememle kafama terliği yemem bir olmuştu.
" Uzatmadan anlat bu terliği kafana bir daha yemeden!"
" İşte anlattığım köpek yavrusunu severken annesi mi babası mı ne geldi. Sonra ben de koşmaya başladım. O da arkamdan geliyordu. Bir yarım saat kadar koştum. Sonra bir apartmana girdim ve orada bekledim köpeğin gitmesi için. Sonra tahminim bir 10 dakika sonra gitti. Ben de sonra buraya geldim işte." dememle kafama o yüce terliği bir daha yemiştim.
"Anlattım işte niye vurdun?" derken ağlamaklı bir ses çıkarmıştım.
"Niye Yoora Teyze'ye manyak dedin? Bir de kafayı fıttırmışsın demişsin. Kadın sürekli senden şikayetçi."
"Oha kadına bak nasıl yetiştirmiş hemen." dediğimde annemin terliğinden korunmak için hemen odama girmiştim.
Eğer köpek karşıma çıkmasaydı erkenden eve gelecek ve ders çalışacaktım. Ama akşam olsa da benim için bir şey değiştirmeyecek. Üstümdeki üniformaları çıkarıp bir eşofman ve kısa kollu tişört giyindim. Üniformalarımı dürüp dolabıma koydum ve çalışma masama tam geçecekken annemin mutfaktan bana seslenmesini duymuştum.
"Hyejin hadi yemek hazır." demesiyle koşarak mutfağa gittim. Bugün o kadar açım ki... Sabah kahvaltı yapmadan okula gittim ve bir de köpekle olan yarışımız olunca acıkmam bence çok normal. Masaya ağabeyimin yanına oturup onu takmadan tabağıma koyulan yemeğimi hızlıca yemeye başladım. O kadar açım ki yemeğimi yerken bile ağabeyimin bana ne dediğini anlamamıştım. Yemeğimi bitirdikten sonra anneme teşekkür edip masadan kalktım ve elimi yıkadım. Hızlıca odama geçip çalışma masama oturdum ve okul çantamdan gözlüğümü çıkarttım. Sırf köpekten kaçarken kırılmasın diye hızlıca çantama atmıştım.
Gözlüğümü takıp çantamdan test kitabımı da çıkarttım. En son işlediğim konuda olan soruları çözmeye başladım. 2. veya 3. soruyu çözerken gözlerimin yavaşça kapandığını hissettiğimde test kitabımı çantama koydum. Yatağa ilerledim ve battaniyemi aralayıp içine yattım.
Gözlüğümü çıkarttım ve gözlerimi kapatıp fısıldadım.
"Bakalım yarın beni yine neler bekliyor?"
Bu kitap biraz kötü olabilir çünkü ilk defa yazıyorum. Bir de sakın ilk bölümden Hyejin aşkımı her yerde böyle sanmayın. Bu da sonraki bölümün spoilerı.
İkinci bölümde görüşürüz.
Buraya Hwasa aşkımı bırakıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARIA
Fiksi PenggemarKusura bakmayın doğru düzgün açıklama bulamadım djoıfkmafıaofj. Bence okursanız anlarsınız. Wheesa real amk.