Request: @Adryssek
WARNING: SMUT (tak trochu)
****Do Calumových narozenin zbýval ještě celý týden, ale ani to nezabránilo Michaelovi, aby šílel. Měl pro něj už sice všechno nakoupené a program toho dne už byl taky vymšlený a dokonce přenesený na papír a schovaný ve skříni tak, aby ho Calum nenašel, ale i tak chyběla jedna velmi důležitá část : oslava společně se zbytkem kapely a dokonce i s kluky z One Direction. Sice už jim předskokany nedělali, ale během turné se z nich stali dobří přátelé a Mike předpokládal, že by je Calum rád viděl.
A tak před Mikem stálo spoustu úkolů. Musel zařídit, aby se sem Niall, Harry, Louis, Liam i Zayn dostali z Londýna a LA zcela nenápadně, a abych o jejich pobytu v Sydney nevěděla živá duše. Taky musel zařídít, aby bylo dostatek jídla, pití (a to jak nealko, tak i alkohol. Spousta alkoholu) a taky dost prostoru pro všechny pozvané.
Michael měl nejprve v plánu pouze komorní oslavu, jen jich devět, ale Luke s Ashtonem trvali na mnohem větší a honosnější párty a přemlouvali ho tak dlouho, až se nechal zkolit.
Problém byl, že oni netušili, jak je pro Mika důležité, aby se ta oslava podařila. Pro ně to možná byla jen oslava člena kapely (a ano, i nejlepšího kamaráda), ale pro Mika to byla oslava jeho nejlepšího přítele, jeho miláčka, přítele v romantickém slova smyslu a dokonce i jeho spřízněné duše. Chtěl, aby bylo všechno perfektní, chtěl zařídít všechno sám a chtěl, aby Calum poznal, jak moc ho miluje a aby na něj byl hrdý. Copak toho chtěl nějak moc?
***
Do oslavy zbývaly tři dny. Rudovlasý chlapec se sešel se svými dvěma kamarády, aby si naposledy probrali jejich plán ohledně oslavy narozenin, protože se s nimi do toho osudného dne už neměl vidět.
Jak Luke, tak Ashton byli Mikovým šílením a zbytečným hysterčením poněkud rohorčeni, ale zároveň ho chápali a jeho počínání jím svým způsobem přišlo romantické a velmi roztomilé.
"Takže, ráno v devět pro Caluma přijdete a odvedete ho pryč. Nejlépe nejprve za jeho matkou a pak teprve za sestrou. Doufám, že každá návštěva zabere minimálně hodinu a půl. Během těch tří hodin, co mi zajístíte, dojedu pro kluky a spoelčně s nima naaranžuju náš obývák," četl Mike z papíru, který si připravil. Ruce se mu třásly a tímm pádem se klepal i papír a Michael viděl vcelku úplně kulový, ale i tak se snažil nedat na sobě nic znát.
Dál pokračoval ve čtení a někde v polovině si poposedl, aby ho tak nebrněla spodní polovina těla. Luke a Ashton odkývali všechno, co jim jejich kamrád řekl. když skončil, podíval se na ně a Ashton se zeptal: "Říkáš, že konec bude v půl jedné. A musím uznat, že sedm hodin slavení je zatraceně dlouho, ale co hodláš dělat po tom? Víš sám moc dobře, že pokud je Calum byť jen trochu opilý, usíná velmi těžko."
Mike pokrčil rameny. "S tím jsem samozřejmě počítal."
"takže?" pobídl ho Luke k pokračovaní a Mike se usmál. "Chci s ním strávit čas o samotě. Pustit si film a mazlit se s ním a -"
"Díkybohu, že už s vámi nebydlíme," utrousil Ashton a zatímco Luke se rozesmál, Michaela polila červeň a sklopil hlavu. ti kluci ho znali až příliš dobře.
***
Později toho dne se Calum vrátil domů těsně před pátou hodinou. Michael se neptal, kde byl, věděl to - byl v posilovně.
"Ahoj, lásko." přišel Calum ke gauči, na kterém se Mike rozvaloval a políbil ho na čelo."Ahoj." michael se posadil a přitáhl si Caluma pro ještě jeden polibek, tentokrát na ústa. "Voníš jako mejdla z posilovny. To se mi nelíbí."
ČTEŠ
CZ 1D&5sos Oneshots (boy×boy)
FanfictionSbírka jednorázovek na jakýkoli pár z 1D i 5sos. requests nepřijímám. (: Sbírka dokončena. (: [©Call_Me_A_Pumpkin]