Warning: pokračování Never Gone
***
Louis:Vrátil jsem se z práce dřív, abych se mohl věnovat Harrymu. Litoval jsem toho, co se večer stalo. Litoval jsem všeho, co jsem mu kdy udělal a jemu to ublížilo.
Jen šlo o to, že se na mě všichni vykašlali, když bylo potřeba, ale on zůstal, a tím si vykopal hrob. Byl můj terč, protože zůstal. Bil jsem ho, protože jsem věděl, že neodejde.
**
Otevřel jsem dveře od našeho bytu a hned se zarazil. Chybělo tu spoustu věcí.
Nejdřív mě napadlo, jestli nás nevykradli. Ale pak mi to došlo. Nikdo nás nevykradl. Jediné věci, které chyběly, byly ty Harryho.
okamžitě jsem vylítnul do ložnice a rozrazil dveře od skříně. Všechny police prázdné.
Naše kufry se válely na dně skříně, ale za to žádný z jeho batohů tu nebyl.
Odešel. Opustil mě. Na jednu stranu jsem nebyl překvapený. Na druhou stranu jsem byl, hodně. On zůstal vždycky. Ať se dělo cokoliv, on byl po mém boku.
A už není. Rozhodl se mě opustit, neztrácet se mnou čas.
A asi bych mu to měl přát.
Jenže... Jsem zuřil.
Jak mohl?! Jak sakra mohl?! To jsem mu toho dal málo?! To mu nestojím ani za dopis na rozloučenou nebo něco?!
***Brzo mi došlo, proč mě opustil. Přesně kvůli tomuhle. Kvůli mým výkyvům nálad. Kvůli vzteku.
Zbyly mi jen oči pro pláč.
Ale ne. Já ho získám zpátky. Sakra, nemůžu ztratit i jeho. Hlavně jeho.
Popadl jsem telefon, abych mu mohl zavolat. Doufal jsem, že si ještě nestačil změnit číslo.
A ne, nestačil. Zvedl to po prvním zazvonění.
"Prosím?"
"Harry?" zkusil jsem opatrně.
"To bude omyl."
Až teď mi došlo, že to není Harryho hlas. Ale tenhle jsem taky poznával. Byl mi zatraceně povědomý. "Nialle?"
"Louisi, nevolej." uzemnil mě dřív, než jsem stačil něco říct.
"Chci jen mluvit s Harrym."
"Nechal ti dopis. Pod polštářem."
Zavěsil jsem. Nepotřebuji víc.
Vyhrabal jsem se do ložnice a zvedl polštář.
Byl tam. Dopis na světle modrém papíře, přeložený v půli.
Otevřel jsem ho a začal číst.
"Lou, mrzí mě, že jsme se ani nestihli rozloučit, ale sbohem si ještě můžeme říct. Až se naučíš zvládat svůj vztek.
S Niallem jsme odjeli pryč. Myslím, že nějakou chvíli zůstanu s ním.
S láskou navždy tvůj, Harry"
***
*AN* tak konečně druhá část. Věnování: firefly_styles
ČTEŠ
CZ 1D&5sos Oneshots (boy×boy)
FanficSbírka jednorázovek na jakýkoli pár z 1D i 5sos. requests nepřijímám. (: Sbírka dokončena. (: [©Call_Me_A_Pumpkin]