11.fejezet

184 10 14
                                    

Harry Styles szemszöge:

"Te pöcs!"kiabálja Zayn.
"Én vagyok a pöcs!?Nem látad a lányt hogy nem akarja akkor miért nem hagyod békén!?"mondom neki nem teljes hangerővel.
"Neked nincs ehez közöd!És egyébként is téged nem szokott zavarni ha máslányokkal vagyok!"
"De ők akarják!Zayn fuss mert komolyan nem tudom megállítani a mérgemet és beléd szúrom ezt a kést!FUSS!"kiabálom.Nem akarom megölni mivel a haverom,nem is tudom miért lettem ennyire mérges rá.Így hát hagyom el menni.Remélem békén haggya Emmát mert ha nem komolyan bele nyomom a szívébe ezt a szaros kést.

Majd elfutott.

Emma szemszöge:

Harry gyilkos,oké Emma fogd már fel.DE HÁT EZ ANNYIRA KIRÁLY!!!LESSZ EGY ELLENFELEM!ŐT NEM LESSZ ANNYIRA KÖNNYŰ KIVÉGEZNEM ÉLVEZNI FOGOM!!!YUHUUU
(Pszihopata nevetés)
Felöltözök gyorsan fekete ruhába a nyakamba akasztottam egy halál fejes nyakláncot és a hajamat a szemembe engedtem.
"Én fogok nyerni te szar fasz!"mondogatom magamba.

----(suliba)

"Z...zayn!?"mondom halkan mikor meglátom a terembe.Azt hittem hogy Harry megöli!Hát persze csak úgy mondta nem is gyilkos én meg elhittem.Egy pöcs vagyok.
"Szia Emma cica!"jön oda Zayn én meg csak megpofozom.
"Szia te balfasz!"
"Áuu!"
Én meg ott hagyva elmegyek.
"Hello Emma!"jön oda Harry.
"Csá!Azt hittem ma már nem lessz itt Zayn!"
"Mégsem tettem meg elvégre a barátom,és egy olyan lányt bántott aki egy fasz szoval nem is érdekel!Csak tegnap sokat ittam biztos azért voltam olyan!"
"Kapd be Harry!"
"Nincs mit!"
Majd egy lenézőfejet vágtam.
Elmentem a szekrényemhez ahol találtam belőle egy kilógo cetlit.Amin ez állt.:
"Ha ha és még azt hitted miattad megöli!
N."
Ki az az N!?És kit öl meg!?
Jaaa Harry Zaynt de akkor is ki ez!?És honnan tudod rola!?
A gondolkosásombol a csöngő ébresztett fel.
Bemnetem a terembe ahol az asztalom alján ismét egy cetli állt.
"Maradj távol tőle!Vagy nem lessz jo a sorsod! N."
Jaj biztos csak egy ribi aki odavan Zaynért és nem akarja hogy össszejöjjünk.De azért egykicsit akkor is furcsa,de mindegy nem fárasztom magam ezzel.

Zaynt ma elkéne pusztítani.De azt szeretném hogy necsak egyszerűen halljon meg,elsőnek kínzom és csak aztán.Zayn tőlem 3 paddal ült arébb,oda mentem hozzá,majd már is elkezdett nekem dumálni."Emma bocsnat én ezt nem így akartam,csak...nem tudom mi ütótt belém légyszi bocsálls meg..."mondta tényleg igazat mondva."Jó Zayn megbocsálltok de többször ne csinállj ilyet.Ja éss ma találkozzunk este 9kór a suli melletti parkban."modom neki mosolyogva."oksi ot leszek és köszönöm hogy megbocsálltottál drágám"majd elmentem onnan leültem a helyemre.

Az órán félig aludtamfélig meg néztem a többiket,vannak stréberek (elég sokan),menők(szintén sokan)és a sehova nem tartozók akik kibaszottul hülyék.Az óra gyorsan eltelt és jött a tesi amihez igazán kedvem volt.Bementem az öltözőbe és elkezdtem vetkőzni,majd felvettem egy minitesigatyát egy hastalan feher pólóval.Be kell hogy valjam elég jól nézett ki,a többikehez képest,nekik mindenk pink volt,vagy sárga.Pfuj hányinger."Lányok ma benn lesz megtartva az óra,be a terembe!"

Bementünk ahol a fiuk már sorakoztak.Ott volt az 1D összjátékes tagja is."Az elején futás lessz majd bemelegítés és kiobós játék!"erre mindenki jajjojgni kezdett kivéve engem...és Harry ahogy látom örült.Hát nem hiszem hogy engem letudna verni.Mivel én játszom a legjobban az osztályba.Az elején futottunk én voltam legelől.De Harry mellém futott.Igazán gyors de nállam biztos nem gyorsabb."Szivi ugye nem hiszed azt hogy gyorsabb vagy nállam?"kérdezi tőlem."Nem drága nem hiszem hanem tudom!"majd sprntelni kezdtem.De Harry se hagyta annyiba futott mellettem."Vége a futásnak irány a bemelegítés.EGY KETTŐ"beálltam középre majd elkezdtem csináln a gyakorlatokat.A fiuk fütyütek meg "szép"dolgokat(mondjuk sexy) mondtak a lányokról,illetve rólam is."Kezdődhet a játék!"kiabállja majd sípol eggyet az edző."3 labdávalfogtok játszani akit kidobtak leűl,mindenki mindenki ellen!HAJRÁ!!"Megfogtam a egyik labdát majd egy nagyon erőset dobtam az egyik ribire.Aki felsikított.Majd megint elvettem eggyett (persze a többiek is)és igy ment mindaddig ameddig én maradtam az 1Dvel.Ha ha most meghaltok.Felvettem egy labdát a földröl majd Zaynre dobtam erösen aki éppen Nialt próbállta kidobni."Basszus Emma miért engem?"kérdezi a piros foltott simogatva a fején amit én csinálltam neki."miért ne?Végül is ez a játék célja dágám!"mondom majd nem figyelve rá folytatom a játékot.Nial bekell valanom jol kivédi a labdákat,viszont nem tud dobni.Louis viszont nagyon jol dob de szegényt máris kidobta harry.Liam már rég kiesett.Én és Harrymaradt màr csak.Biztos én nyerek.

Harry styles szemszöge:

Mindnekit kidobtunk emmával már csak én és ő maradtunk.Biztos én nyerek,én vagyok a legjobb kidobósba.

Emma szemszöge:

Probáljuk egymást kidobni de sehog se megy!Nem baj úgyis kidobom ezt a szart!Mindketten egy labdáért kezdtünk versenyezni.Persze én voltam a gyorsabb.Felkaptam a földröl,de akkor már Harry nem volt ott.Megfordulok és CSÖNGETTEK!Harry pont kidobott volna szemben velem állt éreztem a szívdobogását a levegővételét.Màr csurgott róla az izadság,és a haja keszekusza volt.Ha nem lenne az ellenségem még azt és mondanám hogy jóképű.Majd még egy ideig úgy álltunk és egymást néztük.

Harry szemszöge:

Bevállt volna a tervem ha a csengő nem rontja el.Mikor mindketten egy labda felé akartunk futni már volt nállam.Emma a labdáért futott énmeg gyorsan a hátamögé mentem majd megvártam higy megforduljon és meglássa hogy vesztett.Egy mosolyt húztam aszàmra és pont eldobtam volna a labdát mikor csömgettek.Majd úgy álltunk egy ideig,ő engem én meg őt néztem.Éreztem a szívverését,és láttam a szemei csillosgását.Meg is kedvelném ha nem lennék az aki vagyok.Ő neki nállam jobb kell.Én egy kibaszott...á mindegy.

Köszönöm hogy ennyien olvasátok.Bocsánat hogy ilyen lassan hozom a részeket,csak nagyon sok a tanulnivaló.Próbálltam ezért egy kicsit hosszabat írni.A kövi hamarosan lessz!Szeretlek titeket. <3 pusziiiii

Love or HateWhere stories live. Discover now