Emma szemszöge:
Úristen most mi lessz!
"Nina ki ez!?"kérdezem.
"Nem tudom!Nem mondta volna valaki hogy jönni fog!"
"Kinyitod!?"
"Hàt persze hogy kinyitom!"
Jól van Emma erősnek kell lenned.
Nina lenyomta a kilincset,...És egy fiu hang ütötte meg a fülemet,ismerős volt.Éd azt mondta hogy *szerelemem*Ninának.
Mikor ránéztem tátva maradt a szám,és nagyon dühös lettem.
"Te meg mi a francot keresel itt!!?"
"Ezt én is kérdezhetném tőled te kis gy..."majdnem kimondta hogy gyilkos csak azért nem folytatta hogy Nina ne hallja.
"Látom új életet kezdtél!"mondom.
"Igen!Nem mint te kis ribanc!!"
"Luke!Nina!Elégg!!!!!!!!!"mondja Nina.
"Miért veszekedtek,honnan ismeritek egymást és..."
"Majd elmesélem!"mondja Luke és megcsókolja.Amitől hánynom kell.
"Küldd el innen ezt a faszt!"mondja Luke majd rám néz.
"Luke!Ő a barátnőm!Emma ne hallgas rá!Most pedig mondjátok el mi ez az egész!?"mondja Nina szinte már ilyedten.
Majd egy nagyot sóhajt Luke és mesélni kezd:
"Szóval három éve mi nagy ellenségek voltunk.Ahogy mondtam Nina voltak nehéz idők és tudod akkor ellégé egy pszihopata állat voltam..."nyöszörgi ki Luke.Jaj de elegem an ebböl a srácbol."És Emma hogy kerül ide!" mondja Nina.Én meg nem szólok semmit.
"Ő is olyan mint én voltam...!"
Nina ilyenkor össze zavarodott.
"Beszéllhetnénk?"kérdezem Lukeot.
Ő meg csak bólint.Majd kimegyünk a konyhába és én kezdem.
"Ne féllj nem fogok semmi kárt tenni a kis barátnőddel ha...!"
"Semmiképpen nem teszel te ksi ribanc!!"
"Tudod hogy én nyerek így is úgy is!Erősebb vagyok nállad és nem sajnálom az embereket,szóval örülj hogy adok neked eséjt!Szóval a barátnője maradok és nem nyúlok egy ujjal se Ninához!Ha leszállsz rólam,és egyet gyilkolászunk mint a régiidőkben!"majd egy gúnyos mosoly húzodott a számra.
"Nincs erről szó!!Én nem ölök többet!"
"Jaj hogy is kezdjem talán a torkánál...!?"mondom,hogy idegesítsem Lukeot.
"Nem!!!"kiabállja.
"Szoval kit ölünk meg!Ja és elfelejtettem mondani hogy senkinek egy szót se mondhatsz rólam!"
"Emma ne csinálld ezt!Esküszöm megöllek bazdmeg!!Takarodj a házbol!"
"Hmmm jol van nem leszek bunko megengedem hogy élj tovább a kis barátnőddel,és nem kell ölnöd...DE CSAK NINA MIJATT! Mivel ő a barátnôm.És hát em akarom hogy elromoljon a barátságunk!"
"Khmm...kösz..."sziszegte ki a fogai között.
"Nem szívesen kicsi Luke!És ne hidd hogy itt a vége."maj kacsintok rá és kimegyek a konyhábol,ahol meglátam Ninát aki még mindig ugyan ott áll mint az elöbb.
"Nina én megyek haza!Fáj egy kicsit a fejem!DE MAJD A SULIBA TALÁLKOZUNK!"modom ezt kicsit hangosabban hogy Luke is hallja.
"Hmm..oké szia!Majd hívlak skypon!"
Én meg semmit mondva kimegyek az ajtón majd a kocsimmal haza megyek.------(otthon)
Lefeküdtem az ágyamba és csak néztem a plafont és gondolkodtam.Igazábol tényleg kicsit fájt a fejem,mivel azt hittem nem látom mégegyszer Lukeot.De sajnos ez nem úgy történt ahogy akartam.
YOU ARE READING
Love or Hate
FanfictionEmma Watson egy 16éves vadászlány,elköltözik Londonba,hogy az ottani gimnáziumba elvégezhesse a munkáját,ami persze egy újabb gyilkosság. De ez most teljesen más hogy alakult...