5.fejezet

161 9 12
                                    

"Mi van!?"nézek rá piros kisírt szemmekkel.
"Mi a bajod!?"
"Semmi!Haggy békén!Csak fáj a fejem!"
"Hát jó akkor bőgj tovább!"majd vissza fordult és kiment az ajtón.Ez komplekt hülye!!Gondolom magamba.Nem tom miért vagyok féltékeny,ha itt az idő hogy játszadozzak egy kicsit.Majd egy gúnyos mosolyt ejtek.
Kifestem ujra magam mivel az előző sminkem teljesen el kenődött.Hajrá Emma te nem vagy nyáfic!Mondogatom magamba.Majd bele gondolok hogy valójában nem is csak Harry miatt sirtam hanem,már régen öltem és hát be kell vallanom iszonyatosan hiányzik.
Ma az egyik 1D tagot kötelező lessz kivégeznem.
Vissza mentem a terembe,majd leültem a hejemre és gondolkodni kezdtem hogy kit és hogy öljek meg elsőnek.Végül arra jutottam, hogy Liam lessz a célpont.
----
"Gyerekek mindenki vegyen elő egy üres lapot!Dolgozatot írunk,az eddigi tanultakból!"minden stréber sírni kezd és stresszel,sokan meg pont leszarják engem is beleértve.Úgy adtam be vissza ahogy megkaptam,egyszóval üresen.
"Emm te írtál valamit!?"kérdezi Nina,aki szintén leszarja.
"Te jól vagy!?Dehogy is!Gondolom te se."
"De de én írtam mèg pedig azt hogy: Fuck to school! "
Erre nevetni kezdtünk.

------(suli után)

"Szia Emm én mentem!"mondja Nina,majd int eggyet.Mire csak bólintok.
Majd körbe nézek mikor megakad a szemem Liamen és Harryn,akik éppen veszekedtek.
Közelebb mntem hogy halljak valamit.
"Te balfasz!Menny a picsába és ne is gyere vissza!Hogy tehetsz ilyet a legjobb barátommal!?!"kiabállja Harry.
"Nyugi van haver!"mondja Liam majd a kezét Harry hátára teszi,aki egy durva mozdulattal le is löki.
"Haver?!Én nem vagyok a te haverod,mégegyszer nem!"majd hátat fordítva elindult egy kocsifelé majd elsuhant.Liam maradt csak aki a falba verte az öklét.Eljött az idő hogy meghallj!

"Szia!Ma nagyon rossz voltam veled!Bocsáss meg,csak nagyon rosszul voltam."próbálok hazudni,ami persze bevállik.
"Egyépként mi a baj!"megyek hozzá közelebb majd megpuszilom.
"Semmi!Csak egy rohadék baromkodik!"
"Ne gondolj rá!Inkább gyere,menjünk valahova!"majd megfogom a kezét és húzom magama után.
"Ugye tudod hogy kurva sexy vagy!"mondja Liam majd a fenekemre teszi a kezét.Mindjárt elhányom magam,nyugi Emma bírnod kell.
Majd beletúrok a hajába és megcsókolom.
"Te még jobban!"komolyna hányni fogok!Minél elöbb megkell ölnöm.
"Ma alszol nállunk!?"kérdezi Liam.
"Csak akkor ha veled egy ágyban!"majd megnyalja a száját.
"Benne vagyok!"majd elsétálunk a házához.
Szülei nincsennek otthon,ami nagyon megkönnyebíti a dolgomat.Be megyünk a szobába és bekulcsozza az ajtót,majd elkezdi levenni a pólóját,mire én kihúzok egy kést a oldal zsebemből és hàtára vágok egy csíkot.
"Mi a faszt csinálsz!!?"kiállt fel.
"Oh bocsánat!"majd mégeggyet bele vágok.
"Hagyd már abba fáj!"
"Annak örülök!"nevetek fel.Majd bekötöm a lábait és a kezeit.
"Kérlek haggy békén!Mit tettem hogy meg akarsz ölni!!??"kérdezi szinte már sírva.
"Ne féllj gyors lessz,ha válszolsz a kérdémre!"
"Mivan!!?Engedj el!Segítség!!!!"kiabállja.
"Milyen maffiózó vagy!?"
"Ezt meg te honnan tudod!?Ki vagy te rendőr!??"
"Válszolj a kérdésere vagy esköszöm ezt a csillogó éles kést átszórom a szaros nyakadon!"
"Jól van,elmondom ha békén hagysz!!"
"5...4...3.."
"Jól van jól van!Kábitószert árulunk és a rendőröket próbálljuk végleg eltüntetni!"
"Próbálljuk!?Szóval még kik!?"
"A többi 1D tag.De páran már a kábitószert nem árulják!"
"Köszönöm hogy elmondtad!De most sajnos megkell ölnelek!"
Erre megfogom a kést és a tarkóján át szúrom.
"Nyugodj békében nyálgép!"majd ott hagyva a földön bemegyek a mosdóba.Lemosom a vért a kezemről és kicserélem a ruhámat.eltüntetek minen nyomot,majd egy mosollyal távozok a házból.
1/5 kész!
Ki a következő?

Love or HateWhere stories live. Discover now