3.fejezet

179 9 4
                                    

Mikor végre megérkeztem Londonba,és békén hagyott az a marha,hívtam egy taxit.Elmondtam neki hogy hol van a benlakásos "sulim" majd indultunk is.Hát nem mondhatnám hogy röví volt az út,de legalább közbe eltudtam szívni pár cigit.

"kössz!"mondtam mikor megérkeztünk,majd kifizettem.Az iskol jo nagy volt,és ahogy nézem eléggé gazdagak is,megértem miért ide jár az a bizonyos 1D.Be mentem a suliba és minden szem rám szegőződött.Na jól van ez kurva szar így ne bírtam ki hogy ne mondjak valamit.

"Mivan még nem látattok embert,igaz lehet mivel itt egyikőtök sem az!"majd a végén minenki elfordult.Mentem fel a titkrságra,ahol megtalltam a hülye vén igazgatót,aki vagy már 70éves nem tudom miért nem megy nyugdíjba.

"Jó napot kívánok! Hmmm...én új vagyok itt..."

"Tudom Emma!Inkább kezdjük a beigazodást.Itt vannak az irataji,a 10 b.-be fog járni!"

"Köszönöm!"majd elveszem az iratokat.

"Nina kérem fáradjon be az irodába!"mondja a mikrofonba,mire ide terem egy nagyon szép és "menű" csaj.

"Hmm.."kérdezi tök lazán.Talán még a barátom is lehet, gondolom magamba.

"Vezesd körbe az új osztálytársad!"

"Gyere!"majd elisindult.Az igazgató még kiállt valamit a hàtam mögött,de leszarom higy mit.

"Mi a neved!?Az enyém Nina Dobrev,ahogy hallottad attol a vén...Hupsz bocs!"

"Semmi!Ugyan ezt gondolom róla én is.Az én nevem Emma.És nem hasonlítok nagyon a többi lányhoz,mármint én nem vagyok az a érzékeny,nyavajgós ribis tipus.Úgy vélem te se!"

"Eltaláltad!Örülök hogy van ebbe a suliba még egy éppelméjű,rajtam kívűl!"nevet fel.

Majd nevetve megyünk a folyóson.Mikor az udvarra érünk megkérdezem hogy cigizik-e,ő meg csak bólint.
"Hát a suliba nem lehet cigizni.."
"Leszarom!"vágtam közbe
"Nem fejeztem be!Szóval a suliba nem lehet cigizni,de persze mi ezt leszarjuk.Van hátul egy kis bunker vagy mi,ott azt csinállsz amit akarsz!Van ot minden, néha füveznek is ott."

"Én nem füvezek!Csak iszok meg cigizek!"

"Szintén!Pacsiii"majd pacsizunk eggyet.
Megyünk tovább majd meg látom Zaynt.Jaj ne.
"Hello csajszi szóval végül úgy döntöttél ide fogsz jàrni,mi!?"

"Ja!Most pedig kopj le!"mondom majd máris irànyt változtatok.

"Ki volt ez a cica?"kérdezi tőle egy barna hajó,szintén 1D tag.

"Ne cicázz,te barom!"

"Szerintem kicsit sokat ivott!Velem is megesik!"röhögnek a barátjaival.

Majd egy olyat teszek amit nem kellet volna....

Love or HateWhere stories live. Discover now