Most már a Londonba vezető repülőn ülök.És hallgatok egy rock zenét teljes hangerővel.Nem is veszem észre hogy valaki szól nekem,csak akkor mikor hozzámér.
"Mi van?!!!"nèzek el az ablaktól mérgesen.
"Milyen italat hozhatok?"kérdezi a pincér falytaság.
"Redbullt"igen a kedvenc italom a redbull.
"Máris!"elment.Jaj de jó.
Márcsak 1óra maradt a leszállásig.Nagyon szeretem Londont,örülök hogy most ide kellet utaznom.
Megint hozzám ér valaki.
"Mit akarsz már megint mondtam hogy RedBull!!"kiabàlom.
Aztán meglepődöm mivel nem a nőci állt elöttem hanem egy fiú aki annyi éves lehet mint én.Barna felállós haja van,mosolygós szája,és barna szemei.Bekell vallanom elég jó képű!Emma miregondolsz,te egy gyilkos vgy!!
"Igen,mit akarsz!!??"kérdezem az ismeretlen fiútol.
"Hát mellém üllt egy hájas pasas,aki megállás nélkül horkol,és azt...."
"Oké ülj!"nem engedtem hogy befejeze,mivel tudom hogy ida akar ülni.
"THX(köszönöm)"én meg egy gúnyos mosólyt küldök felé.
"Egyépként ha már melléd ültem megkérdezhetném a nevedet!?"
"Emma!"majd megint kinézek az ablakon.Mivel nem akarok társalogni.
"Az én nevem meg Zayn!"
"Jaj de boldog vagyok..."
"Na jól van,ha te ilyen bunkó vagy nem érdekel,én sem szoktam ilyen aranyosan viselkedni!Inkább ülök vissza a horkoló pasas mellé,mint egy paraszt mellé!!"
"Mit mondtál!!!!????"
"Jól hallottad PARASZT!!!!"már az egész repülő minket nézett."Meghoztam a Redbullját!"jött a pincér nő.
"Kössz!"kinyitottam és Zayn fejére öntöttem.
"Most pedig emeld fel a szaros segged és takarodj innen!!"kiabálom!
"Te hülye ribanc!!Na majd vissza kapod!"mondja kiabàllva.
"Jaj most nagyon megilyedtem!"röhögök.
"Azt jól teszed!"majd felállt és vissza ült a horkolópasas mellé.
Aztán megint megnéztem az e-mailon küldött képet,és észre vettem hogy aki középen áll,az Zayn,aki elébb idejött hozzàm.
"Meg vagy!"suttogom az orrom alatt.
Ideje jó kislánynak lenni.Oda mentem Zaynék helyéhez.
"Mit akarsz!?"kérdezi Zayn.
"Bocsánatot kérni!Gyere üllj mellém!Egyedül uncsizom!"persze hogy meggyüztem,jött a hátam mögött majd leült mellém.
"Miért voltál ilyn morcos baby!?"kérdezi Zayn.
"Bocsánat!Csak most tudtam meg hogy a barátom szülei meghalltak!"majd eröltetek egy könnycseppet.
"Jaj szegény!"majd közelebb jön hozzám és megölel.
Én meg egy állmosolyt húzok számra.
"Melyik gimnáziumba jársz!?Szivesen mennék oda én is!?"mondom cuki fejet vágva.
"Filsgimnázium!Örülnék ha te is oda járnál,jobban megismerhetnénk egymást!"majd a combohoz vitte a kezét.
Utállom ha tapiznak,de most az egyszer engednem kell.
"Oké!Oda járok!"jelentem ki.
"Ezt így eldöntöd a szüleid nem is szólnak!?"
"Aaaa ők halottak!"hazudok.
"Jaj ismét azt kell hogy mondjam hogy szegények.És hol fogsz lakni!?"
"Majd egy hotelbe!"
"Nem akarsz nállam!?Elleszünk!?Van még 4haverom akivel egy házba lakunk."már 100% hogy ő az 1D tagja.
"Mi a nevük!?"kérdezem.Hogy minél többet megtudhassak.
"Liam,Luis,Nial,Harry"
"Megérkeztünk ideje menni!"mondom majd kimegyek a repülőböl.
A célhoz egyre közelebb vagyok.És most nehogy azt higgyétek hogy Zaynt sajnálni fogom mikor megölöm!Élvezni fogom!!!!
YOU ARE READING
Love or Hate
FanfictionEmma Watson egy 16éves vadászlány,elköltözik Londonba,hogy az ottani gimnáziumba elvégezhesse a munkáját,ami persze egy újabb gyilkosság. De ez most teljesen más hogy alakult...