Harry még mindig engem nézett,már kezdtem elpírulni.Majd kacsintott egyet és távozott.Majd én is bementem az öltözőbe.
"Milyen szép előadás volt!Nagyon romantikus!"mondta Nina nevetve.
"Mi?!"kérdztem,nem értettem miröl beszél.
"Tudod te!Teljesen egymásba vagytok esve!"mondja majd elkezd nevetni.Ilyenkor esett le hogy Harry és rólam van szó.
"Kac-kac!"mondom komolyan.Mivel nem nem tetszett Harry,csak éppen...áh nem is tudom,úgy is hamarosan meghal!
"Na én mentem!"mondom majd kimentem az öltözőböl.
Haza fele tartottam mikor észre vettem hogy valaki követ.Nem féltem biztos csak egy átlagos ember akinek ugyan arra tart az uta mint az enyém.Így tovább mentem.Kezdtem már nem az előzőt hinni.Befordultam egy utcába ahol csak egy park van.Oda is követett,na ilyenkor biztos lettem benne hogy engem akar valami okbol fogva.Lehajolok mintha csak a cipőfűzőm szeretném bekötni,majd a cipőmböl kiveszem a fegyverem és a dzsekimbe teszem.
Majd megfordulok hirtelen.Na jo erre nem számítottam.
"Mindent tudok rólad!"
Mondja Nial a szaros 1D tag.
Na egy picit bepánikoltam mivel lehet hogy a phsziopata lénemre gondolt.
"Hmmm...és mi is az a minden?!"kérdezem,tök lazán.Kezdtem elővenni a fegyverem.
Erre nem válszolt hanem elővett egy zsepit és a számhoz illetve az orromhoz nyomta,amitöl elájultam mivel kábítószeres volt,asszem.Nem volt időm elővenni a fegyvert mert a szaros zsebembe megakadt.
"Kurva anyád te fasz!"kiabálom még ájulásom elött.
"Az anyám nem kurva viszont te kurvára kurvavagy!"majd eggyet nevet és betesz egy kocsiba és másra nem is emlékszem.-----
Egynagy fékre ébredek,mikor észreveszem hogy még mindig abba a szaros kocsiba vagyok.De nem félek mivel nállam van a fegyverem...nem mégsem!Elvette!!!A kurva életbe,nem baj én Emma Watson vagyok és bármit megoldok.
"Hova a francba viszel.te fasz!?"
"Majd meglátod te paraszt!"
"Mit mondtál?!"emlem fel a hangom.
Elém hajol majd a fülembe suttogja"Azt hogy PARASZT!"Na jo ennyi elég is volt!Majd pont előveszem a kést az övemböl,mikor eszembe jut hogy lehet hogy több mindnet megtudhatok az 1D ről ha elmegyek oda ahova visz,így csak csönbe ülök tovább.
"Kinyitod a rádíót te fasz!?"kérdezem Nialt.
"Persze!"mondja majd kinyitja amibe az ő számok megy a "steal my girl"Na bazdmeg "Nem buzikat szeretnék hallgatni!"mondom szemetforgatva.Nefélj nem nyitom ki az 5sost.Na ilyenkor beugrott Luke a régi haverom,igen ő is számomra egy buzi,csak jóképűbuzi!XD
Innentől csendesen telik az út még megnem érkezünk.
"Itt is vagyunk!"mondja egy mosolyal a száján.Majd elkezd kihurcolni a kocsibol.
"Emma tudod kutattam utánad,és sok mindnet tudok rólad!"mondja.
"Hidd el én is rólad Nial!"
"Na majd elbeszélgetünk!"mondja majd ledob a földre.Valamilyen erdős területen voltunk.
Hallom hogy valakivel beszél,de nem tudom megállapítani kivel.
"Na gyere te picsa!"mondja majd elkezd ráncigállni a földön.
"Tudok járni te faszkalap!"mondom neki.
"De így élvezetesebb!Na készülj fel mert ami vár rád nem lesz neked valami jó móka,de nekem bizti hoy az lesz!"mondja a száját félmosolyra húzva majd tovább ráncigál.Be visz egy kis kunyhóba,amin belül egy pince szerüségbe.Elég sok ideje nem használhatták mivel minden poros,és pókhálós volt.
Kikötött valami csőhöz.
Majd bejött Luis a másik 1Dtag is.
"Most meg fogtok dugni!?"kérdezem elégfurcsa fejet vágva.
"Nem hiszem csak akkor erőszakolunk meg ha nagyon nem bírsz magaddal!"mondja Luis felnevetve.
"Kac-kac kurva vicces volt Tomlinson!"mondom egy lenézőmosolyal.
"Na akkor kezdődhet a kikérdezés!"majd kacsint eggyet ez a szar.
YOU ARE READING
Love or Hate
FanfictionEmma Watson egy 16éves vadászlány,elköltözik Londonba,hogy az ottani gimnáziumba elvégezhesse a munkáját,ami persze egy újabb gyilkosság. De ez most teljesen más hogy alakult...