9.fejezet

178 8 4
                                    

Emma szemszöge:

Reggel 7:00kór keltem,nem tudom hogy hogy lehet ez!Új rekord.
Betotyogtam a fürdőszobába és belenéztem a tükörbe és egy zombit láttam magam elött,csak a vér hiányzott a számkörül.
Na jo elhesegtem a hülye gondolkodásaimat majd a hajamat kifésültem és egy laza konnyba tettem.Majd meleg vizet engettem a kádba,s amig az folyt én megnéztem az instagrammom.

Értesítések:30

Ismerősnek jelölt:10

Értesítéseket nèztem át elöbb.
1.Zayn Malik comment on your ... photo.
2.Nial Horan comment on your ... photo.
3..Luis Tomlinson comment on your ...photo.
4..-30. Zayn Malik like your ...photo.

Na jo ez érdekes lessz!
Egyképre minden 1Dtag írt valamit.Na nézzük csak:

Zayn Malik: Szép vagy drága!

Luis Tomlinson: Sexy ;)

Nial Horan:Én is szeretem azt a csipszet!
(A képen a kezembe csipsz volt és arrol beszéllt)

Egyválasszal írtam mindeyikre.
"Leszarlak titeket,most pedig kopjatok le,ti kis buzik!"
Majd a telefonom lecsukva belementem a kádba,majd a jó meleg vízben ellazultam.
----
Észre se vettem hogy elaludtam a kádba,csak akkor mikor fulladozni kezdtem.Majd gyorsan kiszálltam a vízből és felöltöztem egy szakadt(nagyon) csőgatyába és egy combig érő csipkés átlátszó póloba.Persze alá vettem fekete fehérnemüt.

"Igen!Nem!Igen!!NEM!JAJ NEM TUDOMMM!!"gondolkodtam hogy ma is kéne ölnöm egy 1D tagot.De ha most öllnék még eggyet akkor túl feltünő lenne!Várni kell,pár napot.

Majd felvettem a görkorcsolyámat és indultam a suliba.
"Reggelt'"Jön hozzàm Zayn a száján egy nagy nevetéssel.
"Neked is!"mondom lusta hangon.
"Ma lenne kedved eljönni velem egy...hmm...nem is tudom hogynevezem 'randi falytaságra'?Persze csak ha nincs dolgod!"
"Nem tudom...majd meglátjuk!De lehetséges!"majd kacsintottam rá és elmentem melöle.
Az osztàly fele megláttam Harryt aki éppen egy lánnyal flörtölt.Hányingerem lett,mit szeretnek ennyire ebben a szarban.
Majd mikor rám néz Harry szemetforgatva a szekrényem mellé mentem,ami nagy szerecsétlenségemre Harryék mellet volt.
Próbálltam nem rá figyelni és csak kivenni a cuccaimat.Majd ezt hallom amitöl nagyon mérges leszek!
"Baby!Ma eljössz velem egy randira!?"mondja a mellette lévő lánynak aki éppenHarryt csókolgatja.
"Jaj de várom már!Suli után?"
"Bármikor drága!Akkor 8órakkol felveszlek és elmegyünk Pizzàzni!"
"Okés!"mondja a lány nyávogva majd megcsókolja Harryt.
Komolyan hányni fogok!És ebbe az a legundorítobb hogy csak ezt a beszédet direkt hangosan mondták,hogy én is hslljam.
Na majd meglátod Mr.Harry,annyira féltékennyé teszlek játszadozok veled azt megöllek,és majd végigfolyik a véred a kezemen.Gondoltam magamba,és egy ravaszmosolyt ejtettem.MEGVAN!
Elmentem a termünkbe és ott megláttam Zaynt aki nagyon szomorúan üllt a padban.
"Hello!"megyek hozzá majd mellé ülök.
"Csá!"mondja halkan és szinte már sírva.
"Mi a baj?Nagyon szomorúnak làtszol!Talán segítehetek!"
Próbálltam kedvesen viselkedni,amit bevallok nagyon is ment nekem!
"Mindegy!"
"Na mond el kérlek bennem meg bízhatsz!"
"Hmm...nem tudom hogy mondjam,most néztem a telefonomon az sms-eket és láttam hogy...Harry azt küldte hogy...Liam meghallt!!"majd sírni kezdett.
"Bárki tette megölöm!!Megtalálom és szétszaggatom!Liammel nagyon jó barátok voltunk és most meg...meghallt!!!!"
majd kifolyt egy könny a szeméböl.Na jó az elöbb éppen rólam beszéllt engem akar elkapni és szétszaggatni!De ez persze nem fog sikerülni mert én gyorsabb leszek.
"Jaj ne sírj!Megtalálljuk az a barmot aki ezt tette!Segítekneked!...."nem tudtam hogy még mit mondhatnák,nem vagyok az a hízelgős nyálas falyta,én pont leszarom.
"Hmmm...tudom hogy már biztos nem szeretnéd meg már nem is érdekellek!Csak hmmm...azt szeretném mondani hogy ha állmég az a bizonyos randi akkor én szívesen beleegyezek,mivel bekell vallanom nagyon bejössz nekem!"na jó az utolsó mondatot nagy nehezen nyőgtem ki,de legalább túlestem.
"Istenem!Dehogynem érdekelsz!Most nagyon boldog lettem!Jaj deszeretlek!"majd megpuszil.
Na jó ez egy kicsit...nagyon furcsa!
"Akkor mehetnénk Pizzázni!?Mivel ma nagyon kivánom!De csak ha neked is megfelel."
"Persze!Én is nagyon kívánom!8kór megfelel drága?"
"Persze!"majd adtam neki egypuszit majd elmentem a sajàt hellyemre.Harryt féltékennyé teszem!Méghozzá a barátjával!JAJ DE VÁROM!!

-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-

Nagyon köszönöm mindenkinek a sok komit,voteot,meg a nézetséget!
Meghoztam az új részt és izé szerintem nagyon szar lett,de hát ilyen is kell!A következő rész viszont pörgősre tervezem,szoval maradjatok velem^*
Szeretlek titeket dràgáim >.<
<33333

Love or HateWhere stories live. Discover now