"Loui én beugrok a pöpecbe piàért te addig vigyàz a ribancra!"
"Oksa hozz nekem is!"majd a fülembe súgta"elleszünk mi ketten eggyütt!"majd egy pimasz mosolyra húzódott a szàja.
"Abban biztos lehetsz!"mondom neki én is mosolyogva.
Majd körbe nézek hogy kieszeljem a kis okos tervemet,ami 100% hogy befog vàllni.
Na szóval a kezeim egy csőhöz van kötve egy àtlagos kötéllel,a kis asztalon van 3fajta kés az asztal 1m van szoval ha valahogy letudok ülni elérem a làbammal...hmmm MEG VAN!!"Na szóval tündérkém mivel kezdjük kikérdezés vagy eröszakolàs vagy ...hmm... egy kis vàgdosàs....?!"majd egy gúnyos kacajt ejtett.Na ezt meg kapod Luis!
《Eléggé durva dolgok lesznek benne szoval aki nem bìrja ne olvassa el +18》
Nial szemszöge:
Megvettem a piàt most a raktàrba tartok ahol Luiék vannak kb fél óràja mehettem el biztos Lui megerőszakolta a kis csajt...
Na végre megérkezdtem.Kinyitom az ajtót amin 3szoros kulcs is van.Majd belépek,majd egy làgy zene fogad...Jaj Lui mit csinàlt màr megint nevetek magamba.
"Louis!Még él a ribanc?"kérdezem nevetve
"Luiiii ne jàtsz bújócskàt!"nevetek még mindig
De a nevetésem hirtelen abba marad mivel egy véres kést talàlok a fölfön és mellette a padló is csurom véres egy irànyba.Louis nem szeret késsel ölni itt valami nincs rendbe.Elkezdtem a zene irànyàba menni.
"Louiiii!!!"kiabàlom twljes hangerőből.
Bemegyek abba a szobàba ahol a zene jön a hàló szobàba,és ÚRISTEN!!!!NEM NEM NEM EZ NEM LEHET IGAZ!!!!!
Louis volt a falnak szegezve késekkel és meztelenül.A szàjàbol ömlött a vér és a szemei teljesen nagyra nyitva voltak.
"Luii ne!!!"mondom majd kifojik egy könny a szememből.
"Megtalàllak te ribanc és akkor..."Emma szemszöge:
A mondandójàt nwm tudta befejezni mivel a hàta mögül bele szúrtam egy altatót és a làbaiba szúrtam egy egy kést.Jaj de imàdok késekkel ölni az annyira izgiii!
Majd hozzà kötöztem egy székhez.KEZDŐDHET A JÀTÉK!!!!
YOU ARE READING
Love or Hate
FanfictionEmma Watson egy 16éves vadászlány,elköltözik Londonba,hogy az ottani gimnáziumba elvégezhesse a munkáját,ami persze egy újabb gyilkosság. De ez most teljesen más hogy alakult...