Másnap 10:00kór keltem kicsit elkéstem a suliból!Hoppá,pont leszarom.
Szóval felvettem egy fekete csőgatyát amin minden hól szakadás volt,és hozzá egy lila ujjatlant.És persze egy vans cipőt.
Majd felvettem a halálfelyes táskámat amibe egy könyv se volt kivéve egy füzet,toll(hogy tudjak hova és mibe firkállni),egy fejhallgató,fűlhalgató,csajos dolgok,megprsze a táska eldzgot helyén egy fegyver meg egy bicska.A telefonom a zsebembe zsúsztattam.
"Irány a szaros suli."mondom majd kilépek az ajtón.
Ma nincs kedvem ölni,de lehetséges hogy ha valaki felbosszant kötelező lessz.
Bekopogok az osztályterembe.Majd belépek a terembe semmit nem mondva leülök a helyemre.
"Hól volt eddig Emma!?"kérdezi a tanárt.
"Otthon,ja más szóval az ágyamban."
"Lemaradt az ültetésről.Önnek nem ott van a hellye hanem Harry Styles mellett."
"És kimondta hogy oda akarok ülni!??"kérdezem unottan és undoroda.
"Azt nem ön dönti el!Most pedig üljön oda."
"Ön meg kapja be!"majd elôveszem az ellenőrzőm és oda dobom neki.Mert tudom hogy a beszólás miatt biztos beír.
A többiek meg csak nevetnek és azt mondják hogy "jó vagy csajszi"
Én meg leülök Harry mellé.
De persze a pad legszélére.Majd felteszem a fejhallgatót,és ráfekszek a padra.
Mozog a pad.Mi a fasz ez!?Majd felnèzek és észre veszem hogy Harry kopog az asztalon.
"Hagyd màr abba te szarfasz!"mondom neki.
"Akkor te kis ribanc kapcsolld ki azt a idegesítő zenét!Utállom a rockot!"
"Ki nem szarja le hogy mit utállsz!Ja és mégegyszer ne merd azt modani hogy robanc,vagy kicsinállak bazd meg!"mondom neki majd vissza fekszek az asztalra és még hangosabbea veszem a zenét.
Valaki megkopogtatja a hátam.
"Mi van!?"nézek rá,mivel épp azon gondolkodtam hogy öljem meg Harryt,neki akarom a legrosszabbat.
"Kicsöngettek ribikém!"majd felülök mosolyra húzom a szám és meg pofozom.
"Örülj hogy csak ennyit kapsz!"
"Most azt hiszed hogy ez fájt!?"majd elkezd röhögni.
Erre csak megforgatom a szemem és felállok majd kisétálok.Mert ebéd szünet van bemegyek ebédelni.
Mikor kiválsztottam mit fogok enni.Megfogtam a tálcám és a hely felé vettem az irányt.Majd belém megy Harry.
Én meg magamra borítom a kaját.
"Jaj bocsi,nem direkt volt."mondja gúnyosan.Majd a saját tálcával tovább akarna menni de berugok neki, a gyenge pontjára.
"Jaj bocsi nem direkt volt."majd röhögve kimentem a mosdóba.
Nina meg mögöttem.
"Hallod ez durva volt!Nagyon össze illetek!"
"Fogd be!"majd én is röhigni kezdek.Valami kapcsolatod én is érzek Harry iránt de biztos hogy nem szerelmet.Inkább ős ellenséget.
YOU ARE READING
Love or Hate
FanfictionEmma Watson egy 16éves vadászlány,elköltözik Londonba,hogy az ottani gimnáziumba elvégezhesse a munkáját,ami persze egy újabb gyilkosság. De ez most teljesen más hogy alakult...