4.fejezet

177 8 24
                                    

Khmmm...igen,megpofozom.Amitől teljesen piros lessz a pofon helye.

"Mi a franc!!!"kiállt fel akit megpofoztam.

"Liam jól vagy!???"ohh szóval
Liam a neve.

"Ez egy büdös robanc!!!"kiabállta izé.....Liam.

"Szóval még eggyet kérsz!?"

"Na ezt Emma nagyon vissza kapod! Te nem tudod ki vagyok!Jaj de várom a bosszút!!"

"Bosszú!Tetszik!"mosolyogok.

"Sok sikert."mondtam,utánuk miközbe elindultak.Még egyszer vissza néztem rájuk,mikor pont az egyik ( a leghelyesebb) szintén megfordult.De nem mérgesen,inkább bocsánat kérően.Asszem Harry lehetett.

"Minden oké Em!?"kérdezi az új baràtom(Nina).

"Aha!Már várom a béna bosszúját!"nevetünk fel mindketten.

"Emma neked van fiud!?"kérdezi Nina.

"Nincs!Még soha nem volt,nem vagyok az a fiuzós falyta!Ne értsd félre nem vagyok lezbikus!"nevetek fel.

"Nekem egy nagyon rövid ideig Harry volt!De szakítottunk,mivel rájöttem hogy nem ő az én igazi pasim!Most Luke Hemmingsel járok már 2éve."
mikor Luke nevét mondta nagyon mosolygott,és mintha pillangók lepték volna el a szívét úgy nézet ki.

"Akkor legyetek bodogak!"próbálok nevetni,miközbr majdnem hányok mivel utállom ezt a nyálas szerelmet!

"Emma,...."a csöngő szakította félbe a beszédét.
Be mentünk a 18.terembe mivel ott jött a matek óra.Pfuuj utállom!Igaz csak a tesit szeretem.

"Sziasztok gyerekek."jött be a tanár.
"Jó napot Mrs.Bella!"mondták a többiek.

"Ahogy nézem van egy új tanuló!Mutatkozz be!Neved,hobbid,mit szeretsz csinálni,honnan jöttél."

Basszus mit mondjak!Hazudnom kell!

"Ööö hát jol van.A nevem Emma Watson!A hobbim az a futás,és a nagyon szeretem a rock zenét!És .... Los Angelesből jöttem!Szerintem ennyi tudni való bőven elég!"majd leültem a székre.

"Köszönjük!Kezdhetjük is a tanulást!"mondja a tanár majd elkezd beszélni.
Egész órán firkálltam a füzetembe,fogalmam sincs hogy mit ábrázolt.Nem is érdekelt.Sokszor szemeztem a göndörkével,nagyon jóképű,és mikor rám néz el áll a levegőm.De nem szabad gyengnék lennem!Emma te nem vagy ilyen!Mondogatom magamba.

Majd óra végén mikor megnéztem mit rajzoltam megláttam hogy Harryt,egy kockás hassal ábrázoltam.Jaj de hülye vagyok!!!!!!Majd széttéptem és össze gyűrtem.Majd ki indultam a teremből.
Megláttam hogy Harry éppen egy lányt csókolgat.Ilyenkór nagyon nagyon dühös lettem bár nem tudom miért.

"Hahó!Emma szóval melyik!?"mond valamit Nina.

"Mi melyik!?Emma mi a bajod!!?"

"Semmi!Mit mondtál csak elbbultam."

"Szóval bejön neked Harry Styles!"mondja Nina,majd nagy mosolyra huzza a száját.

"Dehogy is!!Te megőrültél!"mondom majd szemet forgatoknmikor meglátom hogy a lány aki éppen Harryt csókolgatja kezdi levenni a Harry póloját,de Harry nem engedi és ellöki magátol,majd elmegy.
"Hát ez furcsa volt!Nem vall Harryre hogy ribancokat csókolgat."mondja Nina.
Én meg idegbeteg lettem,hogy ezt láttam majd be mentme a
mosdóba majd a tükőr elé támszkodtam,és teljes erőböl belecsaptam.Ami persze darabogba tört.
"Bassza meg!!!!"kiabálom sutogva.
Majd benyitnak a mosdóba,jaj ne ez mit keres itt!Most mit tegyek...

Love or HateWhere stories live. Discover now