#6#

2.8K 168 122
                                    


Jihu'yu Taehyung'a doğru uzattığımda kucağına almıştı.

Th: Seninle daha önce karşılaşmıştık değil mi küçük adam

Parmağını dudaklarına uzatıp 'auw, auw' diyerek değişik sesler çıkartıyordu.

Jihu'nun sesi sonunda kesildiğinde Taehyung konuştu.

Th: Sanırım dişi çıkıyor şuna baksana haha

Taehyung'un parmağını minik ellerinin arasına almış ısırmaya çalışıyordu.

Bu ister istemez gülümsememe neden oldu.

Hj: Annecim neden söylemiyorsun diş çıkarıcam diye hım.

Taehyung'un  bana baktığını hissettiğimde kafamı kaldırmıştım.

Ne ara bu kadar yakınına gelmiştim? Bana gülümseyerek neden bakıyordu? Neden hala o koyu gözlerinde kayboluyordum?

Th: Heijin sen çok güzel bir anne olmuşsun

Böyle demesi ne anlam ifade ediyordu onun için. Ben çok güzel bir anne olmuştum ama sen çok güzel bir baba olamadın Taehyung.

Th: Keşke eskisi gibi olsaydık keşke bu bizim çocuğumuz sen yine benim karım olsaydın Hei

Hj: Taehyung sen ne saçmalıyorsun?

O kadar olaydan sonra pişman mıydı? Neden o zaman hala o kadınla evliydi? Neden benim aklımı karıştırıyorsun Taehyung?

Th: Öncedende söylediğim gibi bilmediğin şeyler var Heijin.

Hj: Deliricem Taehyung sürekli bunu söylüyorsun. Ne zaman söylemeyi düşünüyorsun?

Th: Her şeyin bir zamanı var.

Is: Neymiş o zamanı olan şey kocacım

Bu kadın geceleride Taehyung'u takip ediyor anlaşılan.

Th: Heijin anneliğe alışamadığını söyledide ben de zamanla olur diyordum hayatım.

Iseul'a yalan söylediğine göre onunla kendi arasında olan bir şey demekki.

Is: Ah Heijin madem alışamadın ne diye yaptın bu çocuğu

Hj: Yaparken sana soracak değilim herhalde

Taehyung'un kucağında uyuyakalan Jihu'yu alarak odaya çıkmıştım.


Taehyung'un  ağzından

Su içmek için mutfağa inmiştim ama ağlayan bir bebekle ordan oraya dönen bir Heijin beklemiyordum.

Heijin'den Jihu'yu istediğimde o da çaresiz bir şekilde vermişti.

Dişini çıkarmak üzere olan Jihu parmağımla oyalanırken. Bende ona bakıyordum. Bana çok benziyordu. Aramızdaki çekiminde farkındaydım sanırım amcası olduğumdan dolayı.

Heijin'le konuşurken ona hala onu sevdiğimi belli etmeye çalışıyordum ama anlaşılan Heijin anlamıyordu.

Kardeşimin karısına asılmak elbette doğru değil ama o benim eski karımdı. Ne kadar sahte bir evliliğimiz de olsa ben ona aşıktım.

Iseul'un gelmesiyle az kalsın ona yakalanıyordum. Heijin Iseul'un gelmesiyle rahatsız olup Jihu'yu da alıp gitmişti.

Is: Ben gelmeden önce Heijin'e her şeyi anlatmıyordun umarım.

Th: Iseul evlendiğimizden bu yana 1 yıl geçti. Ben sana bir kez olsun dokunmadım. Neden bu evliliği devam ettirmek istiyorsun?

Is: Zevk meselesi Taecim. Zor olanı seviyorum. Ayrıca bu senin hatan evlilik sözleşmeni arabanda saklamamalıydın.

Iseul arabamdaki sözleşmeyi bir şekilde bulmuş beni tehdit etmişti. Onunla evlenmezsem her şeyi büyükanneme söyliycekti. Bunu büyükannem duysaydı kalp spazmı geçirebilirdi tekrardan. Bunu göze alamadığımdan Iseul'la evlenmiştim.

Th: Senin yüzünden Heijin'i çok kırdım ona inanmamış gibi yaptım. En kötüsü de onun evlendiğini ve çocuğunun olduğunu gördüm.

Is: Demek ki seni o kadar çok sevmemiş. Hala anlamıyor musun? Sevseydi hemen evlenip çocuk yaparmıydı ha!

Duymak istediğim gerçek bu muydu? İlk Iseul'un terk edişi sonra Heijin'in terk edişi.

Heijin yapmazdı ama o böyle bir insan değil. O Iseul gibi değil. O benim aşık olduğum kadın.

Iseul'a bir şey demeye bile tenezzül etmeyerek orayı terk etmiştim.



Heijin'in ağzından

Sabah

Sabah erken kalktığım için Jihu'yu Jungkook'la oda da bırakarak dışarıya çıktım.

Aşağıya indiğimde büyükannem ayakta bir oraya bir buraya emirler yağdırıyordu.

Hj: Günaydın Büyükanne

Bü: Günaydın kızım bakıyorumda erkencisin

Hj: Evet pek uyku tutmadı da bu telaşta neyin nesi?

Bü: Onca yıldan sonra ailemle birlikte kahvaltı yapıcam tabi ki her şey eksiksiz ve özenli olmalı.

Hj: Tamam öyleyse ben biraz yürüyüşe çıkıcam

Bü: Yarım saate herkes uyanmış olur sende geç kalmadan gel.

Hj: Görüşürüz yarım saate burdayım.




.....




Jungkook'un ağzından

Jk: Büyükanne telefonu odada kalmış.

Bü: Oğlum bana da yarım saat içinde dönerim dedi. Sadece yürüyüş yapıcaktı.

Th: Polisi aradım fakat 24 saat geçmesi gerekiyormuş.

Jk: Kaç saattir ortalıkta yok zaten.

Jm: Acaba bir daha mı çıkıp arasak?

Dn: Jimin kaç kere aradık zaten yok işte.

Th: Güvenlik kameralarına bakmadık.

Is: Boşuna evham yapıyorsunuz. Koskoca kadın kaçırılacak değil ya?

Taehyung Iseul'u kısık bir şekilde uyarmıştı.

Th: Umarım bunun altından da sen çıkmazsın Iseul?

Kendi karısından mı şüpheleniyordu? Tamam Iseul güvenilir biri değildi daha öncede bizi kaçırtmıştı ama şuanda Heijin'i kaçırtması için bir sebep yoktu ki.

Peki öyleyse o zaman Heijin söylediğinde inanmayan Taehyung şimdi hiç bir kanıt olmadan neden kendi karısını suçluyordu?






Heyyooo aşklarım ben geldim🤗🤗
Uzun bir aradan sonra geldim. Artık burdayım çünküü sınavlarım bitti ve tatildeyim Yeaah 🤣🤣

Bölüm hakında o güzel yorumlarınızı bekliyorum. Beğenmediğiniz bir kısım olursa mutlaka eleştirin ama saygı çerçevesi içinde canlarım💜💜

Vote sınırı koysam mı koymasam mı diye düşündüm. Ve koymaya karar verdim. Sadece bu bölümlük için bebeklerim. (Oy Sınırımız:20 olsun)💓💓

Şimdi bölüm hakkında bir soru sorayım size;

Sizce Heijin'i kim kaçırdı?🍭

MY BOSS KİM -2 /KTH/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin