#8#

2.7K 161 37
                                    


Taehyung'un ağzından

Merdivenleri indikçe uydurabileceğim başka yalanları düşünüyordum. Salona geldiğimizde Jimin Daeun'un yanında oturmuş Daeun'u da omzuna yaslamış bir şekilde Jin hyungla Hoseok hyungun konuşmasını dinliyordu.

Iseul tam karşılarına geçerek Jimin'e hesap sorarcasına konuştu.

Is: Jimin sizin yarın toplantınız olmasına rağmen burda oturmuş nişanlına sarılırken Taehyung 'nasıl yapabiliriz sabahlamamız gerekecek' diyor.

Jm: Bizim yarın toplantımız yok ki

Jimin pot kırınca bana bakması için öksürdüm. Ama sanırım yanlış yapmıştım çünkü herkes bana bakıyordu.

Th: Aa görüyormusun canım Jimin'in aklından bile çıkmış toplantı

Iseul Jimin'den onay almak için baktığında Jimin' e kaş göz işareti yaptım.

Jm: Haa şu toplantı.. doğru şimdi hatırladım.

Th: E hadi gidelim Jimin. Daha oturuyorsun

Jimin'in konuşmasına bile izin vermeden apar topar evden çıkarmıştım.

Arabaya bindiğimizde Jimin sorar gözlerle bana bakıyordu.

Th: Üzgünüm dostum seni biraz kullandım ama bir işim çıktı

Jm: Neymiş o iş

Th: Şuan söyleyemem

Jm: Nereye gidiyoruz peki

Jimin'i yanımda götüremezdim bu işi tek başıma halletmeliyim. yoksa Jimin Daeun'a söyleyebilir ondanda Iseul öğrenebilirdi.

Benim küçükte olsa hiçbir risk almam gerekiyordu. Bu yüzden kimse bilmemeliydi.

Th: Senin evine

Jm: Neden?

Th: Seni eve bırakmam gerek

Jm: Taehyung ne karıştırdığını bilmiyorum ama başına bir iş açmasan iyi olur.

Th: Sen o ağzını Daeun'a karşı kapalı tutsan bana yeter

...

Jimin'i bıraktıktan sonra yolumu değiştirerek dağ evine sürdüm.



###



Heijin'in ağzından

Gözümü açtığımda ölmediğime sevinsem mi üzülsem mi bilemedim. Ne zamandır bu haldeydim bilmiyorum ama hava kararmak üzereydi.

Etrafa bakındığımda bir evin içindeydim. Evin dekorundan dağ evi olduğu anlaşıyordu. Bense tahta bir sandalyede elim kolum sabit bir şekilde bağlanmıştım. Pislik herif işini iyi biliyordu anlaşılan.

Ortalıkta gözükmediğine göre büyük ihtimalle dışarıya çıkmıştı. Mutfağa yakın olduğumdan bıçak alıp ipleri kesebilirdim.

Ne kadar zorlansam da sandalyeyle birlikte ayağa kalkmayı başarmıştım. Ayağımın üstünde zıplayarak yaklaşık 10 dakika sonunda mutfağa ulaşmıştım.

Tezgahın üstüne bakındığımda köşede duran bıçak setiyle gülümsedim. Salak adam bunları almayı akıl edememiş.

Şimdi düşündüm de yeterince zeki bir adammış.. çünkü ulaşamıyorum lanet şeylere

Başka keskin bir şey var mı diye tekrar çevreye göz attığımda. Gözüme takılan köşedeki cam dolapla gülümsedim.

Bi kaç kez küçük adım attıktan sonra bulunduğu konuma ulaşmıştım.

MY BOSS KİM -2 /KTH/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin