Heijin'in ağzındanBüyük bir gürültüyle uykumdan uyanmıştım. Yavaşça gözümü açtığımda Taehyung'u görmemle afallamıştım.
Sonra yaşadıklarım bir film şeridi gibi gözümün önünden geçmesiyle ağlamama engel olamamıştım.
Sırtıma dokunan elle çığlığı bastım.
Hj: D-DOKUNMA BANA! DOKUNMA!
Gözüm sanki hiç bir şey görmüyordu. Sürekli o sahne aklıma geliyordu. O pürüzlü ellerinin vücudumda O pislik dudaklarını boynumda hissediyordum.
Boynumu kanatırcasına yırtmak istemiştim ama iki el buna engel oldu.
Th: Sakin ol Heijin! Bak biz burdayız! Güvendesin!
Sadece beynimde sesi yankılanıyordu. Ama hala ona direnircesine her yerimi tırnaklarımla kazıyordum.
Th: Jungkook koş hemşireyi çağır.
Bir yandan ağlıyor bir yandanda Taehyung'un ellerinden kurtulmaya çalışıyordum.
...
Koluma saplanan iğneyle ağlamalarım yavaşlayıp kafam Taehyung'un omzuna düşmüştü.
Taehyung'un ağzından
Hemşirenin sakinleştirici vurmasıyla Heijin'in hareketleri yavaşlamış ağlaması durmuştu.
Kafası omzuma düştüğünde sıcak nefesi boynuma çarpıyordu.
Jk: Hepsi benim yüzümden oldu.
Hm: Hayır böyle şeyler yaşaması normal bir nevi travma yaşıyor. Sizin yapmanız gereken olabildiğince temasa geçmemek yani ona yaşadığı şeyleri hatırlatacak şeylerden uzak durun lütfen.
Th: Daha dikkatli olucaz teşekkürler.
Hemşire çıktığında Jungkook'un yanına ilerledim.
Tekli olan koltuğa oturmuş kafası ellerinin arasında yere doğru bakıyordu.
Omzuna elimi koyduğumda irkilmişti.
Th: Senin bir suçun yok hemşireyi duydun böyle şeyler olması normalmiş.
Jk: Hyung Heijin nasıl bu hale geldi. O adamın ölümü benim elimden olacak
Th: Tamam Jungkook sakin ol. Adamın yarın mahkemesi var tutuklu veya tutuksuz yargılanacağına karar verilecek. Bizde ona göre işini bitiririz.
Jk: Bu kadar suçu işlemişken bir de tutuksuz yargılanma ihitmali de mi var? Böyle adaleti si**yim ben.
Th: Hadi gel biz biraz hava alalım. Heijin de biraz dinlensin.
Jungkook yerinden kalktığında birlikte odadan çıktık.
###
Heijin'in ağzından
Hj: Hayır büyükanne iyiyim. Biraz ağrım var o kadar.
Sabah erkenden taburcu olmuştum ama evde de büyükanne sağolsun tekrar fenalaşabilirdim
Bü: Kızım nasıl olurda bir günde taburcu ederler?
Büyükanne bir yandan konuşuyor bir yandan da arkama yastık koymaya devam ediyordu.
Jk: Büyükanne sadece iki kaburgası kırık hastanede yapabilecekleri bir şey yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY BOSS KİM -2 /KTH/
Romance[Revenge] İntikam için yanıp tutuşan Heijin'in geri dönüşünü Taehyung nasıl karşılayacak acaba? Başlama [02.01.2021] Bitiş [02.03.2021]