Bebişler öncelikle şiddet gibi +18 durumlardan etkileniyorsanız lütfen o kısımları geçin (🔞) Bu işaretler arasındaki kısmı okumayın. İyi okumalar..🔞🔞🔞
Taehyung'un ağzındanAdam tam kaçmaya çalışacaktı ki ensesinden tutup yere fırlattım.
Th: Lan şerefsiz niye kaçıyorsun daha başlamadım bile
Konuşmasına bile izin vermeden yumruğumu yüzüne indirmiştim.
Biraz daha dövecekken bizimkiler içeriye girerek adamı paket edip arabaya götürdüler.
Bende söylene söylene arkalarından gittim. Ne vardı yani biraz bıraksalardı da adamı yumruk manyağı yapsaydım.
###
Adam korkudan mı yoksa yumruğum yüzünden mi bayıldı bilmiyorum ama güçlük çıkartmaması kolaylık sağlamıştı.
Bizim mekanlardan birisine gelmiştik. Mekan dediğime bakmayın sadece pis işlerimizi halettiğimiz yerler.
Sonuçta buralara yükselmek kolay olmadı. Kim ayağımıza taş atmaya kalksa sonu burda bitti.
Hoseok hyung adamı sandalyeye bağlamayı bitirdiğinde Jimin önceden getirmiş olduğu kaynar suyu adamın başından aşağıya döktü.
Adam çığlıklar içinde yanarken ben ve diğerleri bundan keyif alıyorduk.
My: AHH! YANDIM!!
Jk: Bu başlangıçtı pislik. Sonuna kadar dayansan iyi olur.
Adam korkar gözle bize bakakalmıştı.
Yoongi hyung elinde ki tıraş makinesini çalıştırarak adamın yanına geçti. (Bu kısım biraz midenizi bulandırabilir)
İlk önce saçlarını sonra kaşlarını kazımıştı.
Yg: Bak lan ne yakışıklı oldun böyle hahaha
Hyung o haliyle bırakmamış kestiği saçları adamın ağzına tıkmıştı.
Adam ne kadar tükürsede saçlar hala ağzındaydı. Eli de bağlı olduğu için bir şey yapamıyordu.
Adam kusmaya başlayacaktı ki onu bile beceremedi sadece ağlıyordu.
My: Y-yap.tığ.ım her.şey.den pişma.nım abi nol.ur yapm.ayın
Kocaman adam göt korkusuna bize abi bile demeye başlamıştı. Bu iş gittikçe hoşuma gidiyordu.
Th: Sadece yalvar ve doğduğun için pişman ol köpek.
Jin hyung elindeki kerpetenle yaklaştığında adamın gözleri fal taşı gibi açılmıştı. Anlaşılan o da ne olacağını tahmin ediyordu.
Adam elini kaçırmaya çalışsa da Jin hyungun güçlü elleri buna izin vermiyordu.
Tek tek tırnaklarını sökerken adamın canından can gidiyordu. Öyle canı yanmıştı ki dişlerini sıkmaktan ağzı kan dolmuştu.
Hoseok hyungla Namjoon hyung ise ellerine jilet alarak adamın her tarafına derin kesikler açmışlardı.
(Bu kısmı bir arkadaşımızın tavsiyesi üzerine yazdım)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY BOSS KİM -2 /KTH/
Romance[Revenge] İntikam için yanıp tutuşan Heijin'in geri dönüşünü Taehyung nasıl karşılayacak acaba? Başlama [02.01.2021] Bitiş [02.03.2021]