#17#

2.3K 143 195
                                    

Nefes alamadığımı hissettiğimde Taehyung'un eline vurarak elini çekmesini sağladım.

Hj: Beni öldürüyordun geri zekalı

Taehyung kafasını kaldırarak Iseul'a bakıp tekrar kafasını indirip konuştu.

Th: Hala uyuyor

Hj: Uyuyorsa kalksana sağlam kemiğim kalmadı senin yüzünden.

Benim duymayacağımı düşünerek konuşmuştu ama duymuştum tabi ki

Th: Biraz daha kalsak olmaz çünkü yerim ben onu

Söylene söylene üstümden kalktığında bende üstümü başımı toplayarak eski konumuma dönmüştüm.

Hj: Ayrıca Iseul'un salak olduğunu da kanıtlamış olduk.

Taehyung anlamamış gibi bakarken ona elimle valizi gösterdim.

Th: Sanırım öyleymiş.

Diyerek gülmüştü bende ona eşlik etmiştim

Diğer valize de aynı şifreyi koyduğundan açmamız kolay olmuştu. Bir insanın eşyalarını karıştırmak ne kadar doğru olmasada bunu yapmak zorundaydık.

Hızlı bir arayışın sonunda benim aradığım valizde bir çanta bulmuştum.

Hj: Taehuyng bu olabilir mi baksana şurda kilit kısmı var

Th: Anahtarı nerdedir ki

Etrafda gözümü şöyle gezdirirken Iseul'un boynundan sarkan küçük anahtarı görmüştüm.

Hj: Bir insan bu kadarda psikopat olamaz ya

Taehyung benim baktığım yöne bakınca o da fark etmiş ayrıca şaşırmıştı.

Hj: Bu nihai görevi sana bırakıyorum.

Taehyung ayaklanarak Iseul'un yanına oturdu. Yavaşça kafasını kaldırdığında Iseul kollarını Taehyung'un beline dolamıştı.

Kıskansam da bunu belli etmemeliydim. Bende ayağa kalkarak rahatça boynundaki anahtarın zincirini kafasından çıkarmıştım.

Taehyung da yavaşça Iseul'u bırakıp yanıma gelmişti.

Kilide anahtarı sokarak sola doğru çevirmiştim. kenarlarından tutarak kaldırdığımda gözlerimin önünde olan sözleşmeyi görünce o kadar sevinmiştim ki Taehyung'a sarıldım.

Sonra ne yaptığı mı fark edip geri çekildim. O kadar utanmıştım ki yüzümüm kızardığını hissedebiliyordum.

Hj: Gerisini sen halledersin ben aşağıya iniyorum.

O kadar kısık sesle ve hızlı söylemiştim ki duyduğundan bile emin değildim. Elime kağıdı alarak hızla odadan çıkmıştım.


###


Aşağıdan gelen seslerle uyanmıştım. Jungkook'a baktığımda yerinde olmadığını gördüm. Aşağıdaki sesler iyice yükselince yataktan fırlayıp aşağıya indim.

Is: Taehyung bana bir şans daha ver

Iseul'un yalvarışına rağmen Taehyung kolundan tutmuş sürüklüyordu.

Th: Beni tehdit edebileceğin bir şeyin kalmadı artık Iseul!

Dn: Oppa ne oluyor neden Iseul'u kovuyorsun

Th: Sen karışma Daeun!

Is: Buna pişman olacaksın Taehyung!

Iseul'un gözleri beni bulduğunda bana saldırmaya çalışmıştı ama Taehyung tuttu.

MY BOSS KİM -2 /KTH/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin