Kısa sürede kendime gelip ona tokat atmıştım. O itiraf etmiş olabilirdi ama benim kafam hala karışıktı. Bu tepkiyi göstermem en mantıklısıydı.Taehyung bir eliyle yanağını tutarken bana baktı. Bir açıklama bekliyormuş gibiydi.
Hj: Sen ne yaptığını sanıyorsun Taehyung! Ben hala Jungkook'un karısıyım!
Tam gidecekken kolumdan tutup beni durdurdu.
Th: Ben üzgünüm.. Bir anda gerçekleşti gerçekten.. özür dilerim
Onu üzmüştüm ama mecburdum. Şuanda bu gerçeği söyleyemezdim yoksa Jihu'nun kendisinin çocuğu olduğunu anlayıp beklemediğim bir tepki verebilirdi.
Bir şey demeden sadece ordan koşarak uzaklaştım...
Sabah
Dün odaya geldiğimde Jungkook hala uyuyor olduğu için koltukta yatmayı tercih etmiştim.
Kahvaltı için aşağıya ineceğimiz sırada Jungkook'u durdurdum.
Hj: Kook sana söylemem gereken bir şey var.
Jk: Seni dinliyorum.
Kapıyı kapatıp onu koltuğa çekmiştim. Kucağımda ki Jihu'yu da ortamıza oturtmuştum.
Hj: Dün gece Taehyung'la konuştuk.
Jk: Ne konuda?
Hj: Ben daha önceden o gün beni nasıl bulduğunu sormuştum o da daha sonra söyliyeceğini söylemişti.
Nefes alarak devam ettim
Hj: Iseul o adamla işbirliği yapmış
(Bu kısım gözümden kaçmış yazmayı unutmuşum bebekler o yüzden Taehyung söylemiş gibi düşünün😁)Jk: Taehyung ondan şüpheleniyordu zaten ben bu kadar ileri gideceğini düşünememiştim.
Hj: Asıl sorun bu değil. En başından beri kandırılmışım.
Jk: Nasıl yani?
Hj: Biz Taehyung'la evlilik sözleşmesi imzalamıştık. O kağıt Taehyung da duruyordu.
Jk: Ve Iseul'da onları buldu.
Hj: Evet bulmuş ve Taehyung'u tehdit etmiş.
Jk: Bu yüzdende Taehyung seni değil onu seçmiş gibi davrandı.
Hj: Aynen kook, o hep bana inanmış en başından beri.
Jk: Ben anlamıştım zaten
Hj: Nasıl?
Jk: Hastanede sizi odada yalnız bıraktım geri döndüğümde Taehyung saçını okşuyor yüzüne öpücükler konduruyordu.
Hj: Bunu bana neden söylemedin?
Jk: Fırsat olmadı ki sonrada unuttum.
Hj: Ama daha bitmedi tabi.
Jk: Daha ne var Heijin?
Hj: Dün gece beni öptü
Jungkook olabildiğince gözlerini açıp bir eliylede yarım metre açılmış ağzını kapatmaya çalışıyordu.
Jk: Sizi edepsizler!
Hafif bir şekilde Jungkook'un koluna vurarak konuştum.
Hj: Saçmalama kook küçük bir şeydi sonra onu itip tokat attım.
Yüzü yine aynı şekli alırken tekrar konuştu.
Jk: Bulmuşsun yakışıklı hyungumu bir de tokat mı atıyorsun cıkcık
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY BOSS KİM -2 /KTH/
Romance[Revenge] İntikam için yanıp tutuşan Heijin'in geri dönüşünü Taehyung nasıl karşılayacak acaba? Başlama [02.01.2021] Bitiş [02.03.2021]