2 Hafta sonra
Bu geçen 2 hafta pek değişen bir şey olmamıştı. Ama öğrendiğimize göre Iseul bugün dönecekmiş.
Bir an önce şu belgeyi alıp gerçekleri de Taehyung'a söylemek istiyordum ama aksi bir şekilde bir kaç gün sonra yılsonu kreasyonu için defilemiz vardı.. Sanırım biraz daha ertelemem gerekecekti.
Zilin çalmasıyla evde kimse olmadığı için ben kapıya bakmıştım. Taehyung önceden Iseul'la konuşup burada kalmaları için onu ikna etmişti. Burada almamız daha kolay olurdu çünkü.
Kapıyı açık bir şekilde bırakarak arkamı dönüp salano doğru ilerleyerek koltuğa genişçe yayıldım.
Is: Ah hayatım beni özlemedin mi bi hoşgeldin bile demiyorsun.
Konuşması bile midemi bulandırırken birde ona hoşgeldin dememi bekliyordu.
Hj: Dibin gelmiş canım içeriye girmeden kuaföre uğrasan iyi olur.
Iseul tiz bir çığlık atarken çantasından çıkardığı tüylü pembe aynaya bakarak konuştu.
Is: Tanrım ben bunu nasıl fark etmedim. Ben gidiyorum 1 saat içinde dönerim.
Bunu ciddiye aldığına inanamıyorum. Neyse iyi oldu en azından kimse yokken rahatça dinlenmeme devam edebilirim.
###
Kapının yine çalmasıyla karşımda Sejin'i ve Yeonjon'u görmemle sevindim.
Hj: Bir an o sevimsiz Iseul geldi diye korktum.
Sejin içeriye girerken konuşmaya başladı.
Sj: Çin'den döndü mü?
Hj: Malesef
Salona geçerken Yeonjon'u Jihu'nun oynadığı güvenli oyun köşesine bırakarak koltuklardan birine kendini bıraktı.
Sj: Daeun'la büyükanne nerde?
Hj: Daeun sabah erkenden babasının şirkete geçti bir kaç işi varmış sonrada Jimin'le buluşacaklarmış. Büyükanne de bizim damat adayıyla beraber.
İkimiz son söylediğim sözden dolayı gülsekte bu kısa sürmüştü.
Sj: Heijin adını öğrenmemize karşın hala damat adayı demeye devam ediyorsun.
Adı Lim Minhyun'du ama bana söylemesi zor geliyordu açıkçası damat adayı demeye alışmıştım.
Hj: Alışmışım ne yapayım
###
Akşam yemeğine kadar kimse gelmediği için canım çok sıkılmıştı. Sejin' de bir kaç saat oturduktan sonra gitmişti.
Jihu'yla oynarken kapı açılma sesini duymuştum . Arkamı dönüp baktığımda Jungkook'la Taehyung'un geldiğini görmüştüm.
Hj: Hoşgeldiniz
Jk: Büyükanne akşam yemeğine gelmiyecekmiş
Th: Daeun'da
Hj: Sanırım akşam yemeğine üçümüz var-
Demeye kalmadan zil çalmıştı sanrım kim olduğunu tahmin edebiliyorum.
Hj: Pardon 4 kişiyiz
Th: Dördüncü kişi kim?
Hj: Karın
Th: Demek geldi. Ben bakarım kapıya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY BOSS KİM -2 /KTH/
Romance[Revenge] İntikam için yanıp tutuşan Heijin'in geri dönüşünü Taehyung nasıl karşılayacak acaba? Başlama [02.01.2021] Bitiş [02.03.2021]