အခန္း 45

2.7K 259 7
                                    

[Zawgyi]
အိပ္ခန္းထဲထိ သခင္ေျပးလိုက္လာေတာ႔ အိပ္ရာထက္တစ္ဖက္လွည္႔ကာ တစ္ေစာင္းေလးလွဲေနေသာေကာင္ေလးက ငိုေနဟန္ ပခံုးေလးေတြတုန္ခါေနသည္။

''ကေလးေလး ကိုကိုေတာင္းပန္ပါတယ္ကြာ ေနာက္ထပ္ ကိုကိုဘယ္ေတာ႔မွအဲလိုမေျပာေတာ႔ဘူးေနာ္ လိမ္မာပါတယ္ ကေလးေလးက မငိုေတာ႔န႔ဲ ေနာ္ ျကည္႔ပါအံုး ကိုကိုဘက္လွည္႔ျကည္႔အံုး ''

ေခါင္းအထိလႊမ္းျခံဳထားေသာေစာင္ကို ဆြဲဖယ္ရင္း ပခံုးတစ္ျခမ္းေလးကိုဆြဲလွည္႔လိုက္ေတာ႔ မ်က္ရည္ေတြစိုလူးေနေသာ ငိုမ႔ဲမ႔ဲမ်က္ႏွာေလးကေပၚလာသည္။

''ဟင္႔! က်ေနာ္ အိပ္ေတာ႔မလို႔ ''

ငိုရွိဳက္ရင္းဗလံုးဗေထြးေလးေျပာလာသည္။သခင္က ျကမ္းျပင္ေပၚေျခခ်ထားကာ ေမြ႔ယာစြန္းတြင္ထိုင္ေနရင္း....

''အိပ္မွာဆို မငိုရေတာ႔ဘူးေလကြာ ကေလးေလး ကိုကို႔ကိုစိတ္ဆိုးေနတာလား အဲဒါဆို ကိုကို႔ကိုရုိက္ေနာ္ ေနာက္ထပ္မငိုေတာ႔န႔ဲ...ေနာ္ ကေလးေလး ''

ငယ္ေလးပါးေဖာင္းေဖာင္းေလးထက္ကမ်က္ရည္စေလးေတြကိုဖယ္သုတ္ေပးကာ ဆိုသည္။

''ကိုကို႔ကိုစိတ္မဆိုးဘူး ''

ငိုလြန္းလို႔ႏွာေခါင္းထိပ္ေလးေတြနီရဲေနေသာငယ္ေလးက သူ႔လက္ေလးန႔ဲသူမ်က္ရည္ေတြကိုဖိပြတ္သုတ္ပစ္ရင္းရွိဳက္သံေလးမပ်က္ သခင္႔ကိုစိတ္မဆိုးေျကာင္းေျပာလာေသးသည္။ျပီးေနာက္ မ်က္ရည္ေတြကပြတ္သုတ္မႏိုင္ေအာင္ ပါးျပင္ေလးေပၚက်ဆင္းလာျပန္သည္။သခင္ ပါးေဖာင္းေဖာင္းေလးထက္က မ်က္ရည္ေတြကိုုျပန္သုတ္ေပးကာ...

''ကိုကို႔ကို စိတ္မဆိုးဘူးဆိုရင္မငိုရဘူးေလကေလးေလးရ႔ဲ မ်က္ရည္ေတြထပ္မက်ေတာ႔န႔ဲ ''

''အင္႔!သူ႔ဘာသူက်ေနတာကို က်ေနာ္လည္းမက်ခိုင္းပဲန႔ဲ ''

ငိုရွိဳက္လ်က္ေျပာလာေသာစကားေျကာင္႔ သခင္ရယ္လိုက္မိကာ ပက္လက္ေလးျဖစ္ေနေသာငယ္ေလးအေပၚမွေနရာယူလိုက္ရင္းမ်က္ႏွာႏွစ္ခုထိစပ္ေတာ႔မတတ္ငံု႔မိုးကိုင္းလာကာ...

''ဟုတ္သားပဲ ကေလးေလးလည္းမက်ခိုင္းပဲန႔ဲဒီမ်က္ရည္ေတြက သူ႔ဘာသာသူက်ေနတာ ဒီမ်က္ရည္ေတြ ေတာ္ေတာ္ဆိုးတာပဲကြာ ကိုကိုအျပစ္ေပးလိုက္မယ္ေနာ္ မြ မြ ''

Love is youKde žijí příběhy. Začni objevovat