Mit műveltek??

533 39 1
                                    

(Itt visszaemlékezés szempontjából lesz vagy hogy mondjam🤔😅itt a múlt lesz most a jelen😗😗😗)

Jungkook:

Vanilliás pálcikás jégkrémemet majszolgatva tök boldogan sétálgatok a folyosón , míg az egyik pucér vizes fiam szalad ki a fürdőből. Figyelmen kívűl hagyva engem szalad a nappaliba. Nem tudom melyik , mert így egyáltalán nem ismerem fel, hogy nincs felkötve a haja, vagy ez Yuto? , de tudom, hogy az én gyerekem, az a lényeg.
Jimin utána szalad kisgatyában , óh rajta van gatya , sajnálatomra.

-Jungkook ne csak bámulj ott , miért nem kaptad el ? És ha elcsúszik?-Jimin szalad
ide-oda , hogy elkapja a kis rosszcsontot, de én csak nézem ahogy szerencsétlenkedik és jót derülök rajta.

-hallod amit mondok?-kiabál rám idegesen , mire a kicsi is megáll egy pillanatra , de mikor majdnem elkapja karját megint szaladásnak indul.
-Jungkook kérlek , akkor a másikhoz menj be , mert megfullad.

-jah , oké-azzal be is fordulok a fürdőbe , ahol a pici a vizet csapkodja és nevetgél.
Úgy látom semmi baja.
Odamegyek hozzá és elé gugolok.
-te melyik vagy?-kérdezem mire , jobban belekezd a nevetésbe.
-ezzel nem segîtesz prücsök-nyomom meg kis orrát.

A jégkrémem elolvadt nee, de hogy hol folyattam el , az jó kérdés. Szomorúan a pálcikáját kidobom a kukába és kiveszem a már langyos vízből a gyereket és megtörölgetem.

Jimin visszatér a kezében a másikkal én pedig burrítóba csomagolva nyújtom át neki a jobbik gyereket.

-ő melyik?-kérdezem a kezében lévőről.
Jimin csak sóhajt a fürdő ajtaját pedig bezárja.

-a kezemben van Yuuja és a tiédben Yuto , miért nem jegyzed már meg? Amúgy is még a haját sem mostam meg , Yuujával kezdtem a mosdatást, de elszaladt.-teszi le , ezek szerint Yuuját. Azt hittem ő a jobbik gyerek.-ha elkaptad volna , akkor ő már kész lenne.

-jól van na , nem voltam felkészülve , hogy mesztelenül fogtok szaladgálni a házban. És tök egyformák , nem az én hibám.-most besértődtem hüm. Yutot kicsomagolom és visszatenném a kádba , ha az már nem lenne langyi. Inkább friss vizet engedek egy kis lavorba.

-nem terveztem szaladgálni- pusmogja orra alatt szerelmem.

-az ajtó miért volt nyitva?

-mert nem akartam , hogy a párás meleg levegőről kivigyem őket a hidegbe , mert megfáznak.

-hmm- majd folytatom a mosdatást. Yuujának a fejére öntöm a vizet és behabosítom a haját és a testét is. Jiminie is a másikat , de a picur már álmosodik , így Jiminbe kapaszkodik, de ettől még rendesen tudja végezni a dolgát.

-au- Minnie feljajdul , mire odakapom a fejem és belepirulok a látványba. A pici bekapta a bimbóját és szopogatja. A kicsi egy kis széken ül , Jimin pedig térdel előtte és éppen a hátát mosta , mikor bekapta az én tulajdonom bimbijét, ő az enyém .. ah baszki féltékeny vagyok a saját fiamra...

-Jimin nem szólsz rá?-mutogatok az ujjammal

-nem , álmos már szegény , majd rájön egyszer , hogy nem fog kijönni belőle semmi. Mindjárt végzek.

-o-ooké-Gyorsan elvégzem a dolgom , lemosom a habot mindenütt , megtörölgetem Yuut, visszabugyolálom ,de most a fejére is rakok egy törcsit.

-én addig lefektetem Yuuját.

-ő Yuto-feleli rám sem nézve.

-baszki , tudtam!!

El is viharzok, hogy felöltöztessem Yutot , amúgy tudtam , hogy ő az. Ráadok egy dinós pizsit és ágyba dugom.

-puszit-hallkan ejti ki édes szavát , mire az egész arcát végig puszilgatom, olyan ellenálhatatlan és még egy mesét is olvasok neki.

Jiminék is ide találtak , de Yuuja már alszik a karjaiban , ezért hallkan pakolászik , előveszi a pizsamát és egy pellenkát is....

-én nem adtam rá pelust-suttogom szavaim az anyukának.

-akkor adjál.

-de már alszik.

-akkor csináld úgy, mint én.

-de én meg biztos felkeltem.

-akkor majd adok rá.-sóhajt egyet és miután végzett egy puszit ad a babának , utána átjön hozzánk durci , de én magamhoz rántom és megcsókolom , nyelvemet átcsúsztatom a szájába és nyelvével csintalankodom , elválok tőle és még egy apró puszit is adok neki.

-megnyugodtál?-kérdezem pimaszul.

-nem, felizgultam , de nem hagyom , hogy kielégíts -mondja , mire tátva marad a szám , ne már!!

-a faszomba -most én hisztizek be és kimegyek a kicsik szobájából.

Nem is értem mitől lett mérges , semmit sem csináltam. Jobban haragudhatnék , hogy hagyta magát a kicsinek. Legközelebb nem engedem , hogy ruha nélkül fürdessen ,csak ha velem fürdik.

Papa, please give me your love.Where stories live. Discover now