8.

784 58 20
                                    

! Upozornění ! Kapitola minimálně 15+ ! Vše na vlastní riziko ! Obsahuje sex scénu !

Pohled Erena

Obnotám si ručník kolem pasu a vyběhnu z koupelny.
V hlavě se mi nahromadí všechna krev , zatím co místo ní mi v žilách koluje obrovská dávka adrenalinu.

Vejdu do ložnice a nechám své oči na dokonalé osobě ležící na posteli.
Ručník mi sklouzne trochu níž , takže jde vidět můj podbřišek. Nechám to tak. Stejně za chvíli skončí někde na zemi.

Zaznamenám koutkem oka , jak si Levi zkousne ret.
Bože můj ! Tak moc ho chci !

Rychle drapnu Ludwiga a "vyhodím" ho z ložnice. Mládeži nepřísupno. Zavřu dveře a otočím se k mému pokladu.
,, A teď tě celého sním " pomalu se k němu hrnu.

,, Posluš si " ukáže rukou po celé délce svého těla.
Jestli je něco dobrého na tomhle umělém oplodněním , tak je to to , že z něj můžu vyšukat duši , a nic se tomu malému nestane.

Vlezu na postel a dojdu k němu po čtyřech.
,, Kdy jsme to naposledy dělali ?" Zeptám se když jsem přímo před ním.
,, Myslím, že už to budou dobré tři týdny " řekne tiše , zatím co mě zaujatě sleduje.

,, Bože můj " vydechnu. Jak jsem bez tohodle dokázal přežít ?! Z vlastní vůle bych to určitě nedokázal.

,,Neříkáš to nějak moc často ?" Nahne se ke mně.
,, Máš pravdu. Teď není čas na slova."
,, Svatá pravda. Tak už si mě konečně vem. Už to nevydržím !" Zaupí a hned na to ho dravě políbím.

Levi mi dravé polibky okamžitě oplácí , zatím co rukama přejíždí po mých zádech. Pomalu ho položím a nepřestávám ho líbat.
Polibky sjedu na jeho šíjy , kde začnu dělal cucfleky obřích rozměrů. Levi mi mezitím tiše vzdychá do ouška.

Tohle je úžasný zvuk. Ale znám i krásnější. Rty sjedu přes jeho hruď a bříško až k lemu boxerek, kde se rýsuje menší boule.
,, Ale no tak. Vím, že to umíš líp " zavrním a prsty přejedu přes bouly. Začnu ho dráždit přes tenkou látku.

Černovlásek zavzdychá a trochu se zavrtí. Boule nabere na velikosti a já uznám že je čas.
Na nic nečekám a roztrhnu boxerky.

,, Erene. Jseš moc drahej" zabrblá a kouká na roztrhanou látku.
,, Promiň. To to vzrušení" ušklíbnu se a zadívám se o něco níž.
Prsty jemně přejedu po jeho bocích.

Jeho tělo se pod mými doteky zachvěje. Každý bok důkladně olíznu a potom se přesunu na podbřišek. Chvíli ho jen pusinkuju a potom udělám i pár značek.

Hned na to se podívám na jeho chloubu.
Ahoj ,dlouho jsme se neviděli co?
Zvednu oči k Levimu s olíznu ho po celé jeho délce. Chci vidět ten pohled. Ten pohled plný rozkoše.

Černovlásek svraští čelo a tiše vzdychne. To je ono. To chci slyšet.

V okamžiku si ho strčím do pusy a začnu dělat svou prácičku.
Levi vzdychá na celé kolo a já se nemůžu tím úžasný pocitem nasytit.

,, Nah...E- erene... jsem.. nedočkavý.." zasténá a hned na to se mi udělá do pusy. Všechno poslušně spolknu.

Otřu si koutky úst a natáhnu se k němu.
,, Jak moc jsi nedočkavý? " Zašeptám mu do ouška , které následně oliznu "
,, Moooc" zasténa. S úšklebkem se odtahnu.

Levi se posadí a opře se o čelo postele. Pozorně mě sleduje.
S ušklebkem odhodím ručník.
,, Pojď ke mně " poplácám na stehna.
Černovlásek se jemně usměje a po čtyřech dojde ke mně.

,, Hodná kočička " pohlad ho po kočičích ouškách a potom ho podrbu ve vlasech. On jen nakloní hlavu na stranu a zapřede.

Chytnu ho pod zadkem a vyhoupnu si ho na klín. Společně s ním couvnu k čelu postele a opřu ho o něj.
,, Připravený ?" Zeptám se a prohlížím si jeho dokonalou tvář.

,, Já vždycky zlato " krátce mě políbí.
Přikývnu a pomalu do něj vniknu. Levi tiše sykne a zavře oči. Hřbetem ruky ho pohladím po tváři.

Po chvíli kývne na znamení , že můžu a já začnu pomalu přirážet. Za doprovodu jeho sladkého vzdychání přidávám na rychlosti.
Všechen ten nahromaděný adrenalin se ve mě pomalu ale, jistě uvolňuje.

Zrychlým ještě víc. Tohle mi tak chybělo.
,, Ach bože " zavzdychám a přirazím tvrději, na což Levi okamžitě vykřikne.
Nasadím svoje nejrychlejší tempo.

,, E-Erene... Kriste!" Vyjekne a trhaně heká. Natáhnu se k jeho krku a začnu ho zběsile líbat.
Tohle je tak úžasné ! Nemám dost !
Krátce na to se oba uděláme , ale já nepřestávám. Pořád nejsem nasycen tím úžasným pocitem.

Levi se na mě prohýbá v zádech, ze vzdychání se stalo hekání a trhané dýchání. Myslím, že jsem mu tak trochu odrovnal hlasivky.
Uděláme se po druhé. Ale já nepřestávám. Ještě ne. Ještě nemám dost. Chci víc. Mnohem víc!

,,E-Erene... Nah... Ty ď- ďáble jeden... Vždyť.... Vždyť mě úplně odrovnáš !" Vyjekne s udělá se napotřetí. Po chvilce jsem na tom stejně. Vyjedu z něj a úplně odpadnu. Můj dech je rychlejší než běžce maratonu. Za to Leviho dech je trhaný a nepravidelný.

Otočím se na něj a prohlédnu si ho. Po tváři mu stékají slzy a jeho hrudník se zvedá ve dvou přerušovaných intervalech.

Ale ne ! Co jsem to provedl ! Vždyť jsem mu ublížil!
Okamžitě si ho k sobě přitáhnu.
,,Levi, lásko moje. Tohle jsem nechtěl. Nechtěl jsem ti ublížit ! Moc se omlouvám !" Hladím ho po zádech. Tiše fňuknu. Tohle jsem vážně přepískl...

,, Erene... Ty hlupáčku jeden. Vždyť jsi mi neublížil " pohladí mě po tváři. Trochu se odtáhnu a podívám se na něj.
,, Vážně ?" Skenuji ho starostlivě pohledem.
,, Vážně. Bylo to úžasné. Řekl bych... Že to bylo ještě lepší jako o svatební noci " trochu zčervená.

Překvapeně zamrkám ale potom se usměju.
,, Souhlasím " jemně ho políbím. Levi se do polibku usměje. Jak já miluji když se usmívá.
Přeruším polibek a natáhnu se pro deku. Zakryju nám nohy a sesunu se níž.

,, Copak to děláš ?" Pozoruje mě jeho šedomodrými očky.
Položím si hlavu na jeho bříško a políbím jej.
,, Tulím se " odpovím a ukazováčkem mu obkroužím pupík.

Černovlásek mě víská ve vlasech a já zavřu oči.
,, Měl by ses ostříhat" zabrblá.
,, Nelíbí se ti to ?" Posmutním.
,, Líbí se mi na tobě všechno. Ale jsem člověk , který když si na něco zvykne, těžko si od toho odvyká" odpoví.
,, Dobře. Nechám se ostříhat. Zítra ano ?"

,, Ano. Ale až po práci. Jasný ?!" Zahrozí. ,, No jo..." Zabručím a pohladím bříško.

,, Myslíš... Myslíš že už tam je ?" Zamumlám.
,, Spermie jsou dost rychlé. A ty tvoje budou určitě extra rychlé. Jsi hrozně zbrklý. Takže... Ano myslím , že ano " odpoví a dál mě hladí ve vlasech.

Je to tak příjemné...
,, Přemýšlel jsem. Měl bych to oznámit Mikase " otevřu oči a kouknu na něj.
,, Nemám s tím problém. Jen... Když už jsme u té rodiny..." Na chvíli se odmlčí.

Tak tohle mě zajímá. Posunu se znovu na úroveň jeho obličeje a zakoukám se mu do očí.
,, Říkal jsem si... Že by bylo dobrý navštívit matku. Víš, dlouho jsem ji neviděl. Opravdu dlouho. A rád bych jí představil svou drahou polovičku a sdělil ji , že bude babičkou. " Nervózně si hraje s prostěradlem.

,, Jak si přeješ zlato. Zajedeme za tvou mamku" vtisknu mu pusu na čelo. ,, Zaletíme Erenku" opraví mě. Nechápavě nakloníme hlavu na stranu.
,, Poletíme do Anglie " pohladí mě po rameni.
,, Tak poletíme " přikývnu.

Levi se ke mně natiskne a spokojeně zavrní.
,, Tak co máš v plánu teď ?" Prstem kroužím , kolem jeho lopatky.
,, No.... Jelikož je teprve jedenáct, byl by to moc velký hřích, kdybychom dneska celý den zůstali v posteli ?" Zamumlá mi do hrudi.

,,Vůbec ne " odtáhnu se kousek od něj a políbím ho.
,,Co říkáš na druhé kolo ?" Ušklíbnu se.
Levi mě povalí na záda a sedne si na mě.
,, Nejsem proti " lišácky se usměje a nasadí mi čelenku.

,, Ale teď velím já "

Two yearsKde žijí příběhy. Začni objevovat