9.

735 55 24
                                    

( média má kresba ⬆️)

Pohled Leviho

Probudí mě palčivá bolest , která vystřeluje od mého zadku do celého těla.
Já toho zmetka zastřelím...! Ještě že nemusím dnes do práce..

Přetočím se na druhý bok a snažím se bolest zaspat.

,,Kurva !" Šeptne někdo v pokoji a hned na to zazní obrovská rána.
Co zase ten můj idiot vyrábí...
Naštvaně zamručím a otevřu oči.

,, Erene co zase děláš ..?" Zeptám se ho ale nikde ho nevidím. Kde je ? To se jako někam vypařil nebo co ? Copak je Batman ?!

,, Eh , nic. Jen jsem ... Se tu... Nějak... Zamotal.." ozve se odněkud ze zdola.
Tak přece jen nezmizel.
Posadím se a kouknu k nohám postele.

Na zemi se valí Eren se zamotanými nohy do pásku. Bílou košili má polovičatě oblečenou a její rukáv má na hlavě.

Prvotřídní mamlas.
Odvrátím pohled od něj a trochu se zasměju.

,, Nesměj se a pomož mi !" Vyjekne a zavrtí se na zemi.
,, No jo. Už jdu" řeknu, ale stejně zůstanu sedět.
Nechce se mi zvedat... Bude to bolet !

,, Levi !" Zaupí. ,, No jo , to se ti to řekne. Tebe prdel nebolí!" Zavrčím a pomalu se zvednu.
Přísahám. Jakmile ho z toho dostanu tak ho vlastnoručně zaškrtím !

Opatrně si k němu kleknu.
,, Spratku " zabrblám a začnu ho vyprošťovat z pásku.
,, Taky tě miluji " usměje se na mě. Zamračím se a sundám z něj pásek. Eren se posadí a obleče si košili správně.

,, Nemrač se tak. Vím , že tě bolí zadeček. Ale za to to stálo ne?" Zabývá se zapínání košile. Chvíli nad tím přemýšlím , ale nakonec uznám že má pravdu. Stálo to za to. Jako vždy.

Když konečně košili zapne posune se víc ke mně a sevře mě v náruči. ,, Promiň. Měl jsem být jemnější " zamumlá a líbne mě do vlasů.
,, To je fuk. Bylo to krásné. To je hlavní " trochu se odtáhnu a pousměji se.

Stačí jedna malá blbost a už hned roztává mé ledové srdce. Spratku jeden. I za ty čtyři roky jsem si pořád nezvykl odhalovat své city, cítit se tak zranitelně, nechráněně.

Eren nic nenamítá , jen mě mlčky políbí. Ze začátku je to krásné ale pak se můj žaludek ocitne jako na vodě. Co to do háje je ?!
Rychle se odtáhnu a pomalu se postavím.

,, Levi , co se děje ?" Okamžitě se taky postaví. ,, Nic jen mi je zle " začne se mi navalovat. Do hajzlu ! Nestihnu tam dojít.

Už se chi otočit na Erena a říct si o pomoc, ale on je rychlejší. Okamžitě mě popadne do náruče a běží se mnou na záchod.

Kdyby mi nebylo tak hrozně zle, tak bych se i usmál. On vždycky ví co potřebuji..

Opatrně mě položí před záchod. Doběhli jsme jen tak tak. Nakloním se přes záchodovou mísu a celá večeře ze mě vyjde.
,, Do hajzlu " zakleju a dál zvracím.

,, Neboj zlato. Bude to v pořádku. Je to jen obyčejná ranní nevolnost." Hladí mě po zádech.
Trochu mi vyhrknou slzy ale nijak si toho nevšímám. Když konečně dozvrcím, sesunu se podel záchodu.

Eren utrhne toaleťák a utře mi pusu, potom ho hodí do záchodu a spláchne.
,, Už je dobře. Byla to jen nevolnost. Na to si zvykneš "dřepí u mě a hladí mě po tváři.

Počkat, počkat počkat. Co to říkal ?!
,, Z- zyvknu ?" Zeptám se vystrašeně. Jestli něco nenávidím tak je to zvracení...
,, Levi jsi těhotný. Nevolnosti jsou na denním pořádku " řekne s kamennou tváří.

Proč já se sakra nechal do toho uvrtat ?! Ach ano už si vzpomínám. Bylo mi toho spratka líto ! Vidíš Levi kam tě dostala tvá slabost pro něj. Ale teď už s tím nic neuděláš ! Miluješ ho celým svým srdcem , teď už je pozdě !

Jen si tiše povzdechnu a dál to nekomentuju.

,, Lásko , slibuji že to spolu zvládneme. Jsem tu pro tebe . Napořád " povzbudivě se na mě uculí.
Jen kývnu na souhlas.
Zelenoočko si mě na sebe vyhoupne a zamíří se mnou do koupelny. Jen si položím hlavu na jeho rameno a nechám se nést. Ještě že tě mám...

V koupelně nakonec skončím sedět na pračce. Eren mi podá kartáček a kelímek s vodou.
,, Děkuji " poděkuji s nečitelnou tváří. Pořád je mi hrozně zle. Společně si vyčistíme zuby.

,, Erene ?" Zachraptím a zvednu k němu hlavu. Zrovna stojí před zrcadlem a snaží se něco udělat se svými vlasy.
,, Copak ?" Koukne na mě přes zrcadlo a dál se věnuje neposlušným vlasům. Nebo spíš on neumí udělat ani blbý culík...

,, Skočíš mi prosím pro nějaké oblečení ? Je mi hrozná zima " trochu se zachvěju a podívám se na své nahé tělo.

,, Ale jistě " usměje se . Položí gumičku vedle mě a odejde z koupelny.

Co mu na tom jako nejde ? Udělá pár pohybů a má to. Udělám si rychlou palmičku z ofiny a kouknu se do zrcadla. No prosím . Nic těžkého. Koukám se na svůj odraz. Vlasy zase rozpustím a gumičku si dám na zápěstí.

Za chvilku je Eren zpět. Podá mi jeho triko a boxerky. ,, Ty víš co mám rád " usměju se a vezmu si to od něj. Na táhnu na sebe oblečení a zavrtám se do trika.

,, Vím že máš rád trika pod zadek " usměje se vrátí se k zrcadlu.
,, Hm... Kde jsem nechal tu gumičku ..?" Hledá kolem umyvadla.
,, Tady ty trdlo " zatahám za gumičku , kterou mám kolem zápěstí.

,, A jo. Nechal jsem jí vedle tebe " plácne se se do čela.
,, Dáš mi ji ?" Natáhne ke mě ruku.
,, Pojď sem " ukážu před sebe. Stoupne si přede mě a nechápavě na mě kouká. ,, Nečuč na mě a otoč se . A trochu se zcvrkni "

Erenovi to konečně docvakne a tak udělá co jsem mu "poručil". Chytnu do rukou jeho jemné vlasy a začnu je stahovat do culíku. ,, Nevěděl jsem že to umíš " namítne.
,, Umím spustí věcí o kterých nevíš " odpovím mu a udělám mu culík. Musím říct, že se mi celkem povedl.

Vypadá to jakoby to byl malý ocásek. Taková ta králičí chocholka. Musím se usmát. Zelenoočko se ke mně otočí a já mu dám ruce kolem ramen.
,, Víš co ? Nestříhej se. Sluší ti to. Každé ráno ti udělám culíček. Bereš ?" Hledím do těch jeho smaragdů.

,, Moc rád !" rozzáří se a vtiskne mi rychlou pusu.

,, A teď si pospěš. Přijdeš pozdě do práce "

Sleduj na ig clarke_owl_ff

Two yearsKde žijí příběhy. Začni objevovat