13.

762 51 15
                                    

Pohled Erena

,, Tak už víte co to bude ?" Spustí Mikasa hned, jen co si sedne.
,, Necháme se překvapit " usměju se a pevně stisknu Leviho ruku.
,,Vy jste stereotypní " zavrtí hlavou.

Podívám se na Leviho, jestli k tomu něco dodá. Ale nic. Místo toho jen čumí do mobilu.
,, No, něco jsem vám pro to vaše škvrně donesla "

,, Mik , to ale nemuselo -"
,, No konečně někdo " přeruší mě Levi a vezme si od mé sestry tašku.
,, Když ne Eren tak aspoň ty " začne se přehrabovat prťavým oblečením.

,, Co ?" Nechápavě svraštím obočí . ,, Nic jsem nekupoval protože mi furt na všechno říkáš je moc brzy. ,Erene přeháníš to. Je to teprve čtvrtý měsíc '. Tak se rozhodni " zamračím se.

,, Nebuď na něj tak hnusný. To nevíš, že když nasereš těhotnou ženskou tak si kopeš vlastní hrob ?" Mik mi dá pohlavek.
,, Nejsem ženská " zavrčí Levi a zvedne se.
No a je to v pr-

,, Zlato počkej " okamžitě se zvednu a jdu za ním.
Koutkem oka zahlednu , jak sestra pokrčí rameny.
,, Tak já půjdu . Mějte se !" Zavolá.

,, Mikaso ne-" než stačím něco říct už je pryč. No to je úžasný. Levi nasraný, Mikasa uražená. Fakt skvělý.
Dojdu do ložnice.
,,Miláčku.." sednu si k němu.

,, Nemluv na mě. " Odvrátí ode mě zrak. Víc se k němu posunu a obejmu ho . ,,Nechtěl jsem být na tebe zlý . Omlouvám se " řeknu tiše a opřu si bradu o jeho rameno.

Levi jen mlčí a naštvaně kouká před sebe. Dám pusu na krk a zavřu oči.
Po chvíli se kolem mě ovinou paže mého manžela.

,, Mě už tenhle stav tak sere. Jestli to děcko nebude dokonalé, tak budu nasraný ještě víc, že mé utrpení přišlo vniveč " zabrblá a víc se ke mně přitulí.

,, Zlatíčko . Ze dvou úžasných lidí musí vzniknout něco dokonalého" řeknu abych ho ujistil, že to bude dobrý.

,, Snad máš pravdu " zavře oči a opře se o mě. Hladím ho ve vlasech.
,,Nechceš si ještě pořádně prohlédnout to oblečení ? " Dál ho hladím.

,,Klidně "
Jen přikývnu a zvednu se . Odejdu do kuchyně pro tašku.
Vrátím se k němu a podám mu ji

,, Tolik růžové. Ona snad chce abychom měli holku " zašklebí se můj černovlásek.
,, Ale je tady taky dost věcí pro chlapečka " namítnu a prohlížím si trpasličí oblečení.
,, Tohle je roztomilý " ukážu na bodýčko s medvídky.

Levi se jen zasměje a dal si prohlíží oblečení.
To je všechno tak roztomilé. Tak malinké a hezké. Už chci aby to mimčo bylo na světě. Abych ho mohl vidět v tom rozkošném oblečení !

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 14, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Two yearsKde žijí příběhy. Začni objevovat