3

6.3K 573 472
                                    

Medyaya bakarak ağlayabiliriz.

Yeonjun, arkadaşları gittikten sonra dağıtılan yerleri toplamaya başlamıştı. O sırada çalan telefonu ile telefonunu eline aldı ve kimin aradığına baktı. Babam. Ah, Yeonjun yüzüne kırgın bir gülümseme bıraktı. Büyük ihtimalle babası, ölmesi için baskı yapacaktı. Her zaman olurdu bu. Sırf Yeonjun etek giydiği için ve gay olduğu için ona sürekli baskı uyguluyorlardı. Annesi her ne kadar Yeonjun için endişelenip, babasından korusa da, babası için aynı şey söylenemezdi.

Annesi gizli bir şekilde Yeonjun'a para gönderirdi. Zaten kaldığı evi annesi ona ayarlamıştı. Babası yurtta kaldığını sanıyordu. Annesi hâlâ Yeonjun'a değer veriyordu elbette ama sırf kocasını kaybetmemek için susuyordu.

"Ne var?" Yeonjun telefonu bıkkınlık ile açmıştı. "Öldün mü diye aramıştım, hâlâ ölmemişsin. Bir beceremedin ölmeyi." Babası kahkaha atarak konuşmuştu. Bu Yeonjun'un gözlerinin dolmasına sebep olmuştu. "Bak, artık hayatınızda değilim. Ne istiyorsun benden? Cidden yoruldum. Benim seçimlerime neden saygı göstermiyorsunuz ki? Bu kadar mı çok ölmemi istiyorsunuz?" Yeonjun'un gözünden bir damla yaş düşmüştü.

"Sen ve senin gibi ibnelerin hepsi ölmek zorunda. Annenin sana yaptıklarını öğrendim. Artık para da yok sana. Kimin altına girersin bilmiyorum. Şimdi biraz annenle işim var. Görüşürüz ibne." Yeonjun dehşet dolu bakışlarını duvara çıkartmıştı. "Dur, sakın anneme bir şey yapma! Sana diy-" Telefonun kapanma sesi kulağına ulaştığında yere çökerek ağlamaya başlamıştı.

Kapının önünde onu dinleyen Soobin'i fark etmeden.

☘︎︎☘︎︎☘︎︎

"Kai, hemen Yeonjun'un babasını buluyorsun. Depoya getiriyorsun." Soobin duyduklarından sonra hızla arabasına binerek Kai'ye ulaşmıştı. Yeonjun'u bu denli üzen kişiyi öldürmek istiyordu. Nedenini bilmiyordu ama sürekli Yeonjun'u korumak istiyordu, hatta onu yanında istiyordu.

Soobin depoya ulaştığında Kai onu arayarak yaklaşık yirmi dakikaya depoda olacaklarını haber vermişti. Şimdi Soobin ise Yeonjun'un ne hâlde olduğunu düşünüyordu. Kafasını daha fazla bulandırmamak için miniğe mesaj atmaya karar vermişti.

S: Yeonjun, nasılsın?

Yeonjun: İyiyim Soobin, sen?

S: İyi olduğuna emin misin?

Yeonjun: Evet, iyiyim. Şimdi nereden çıktı bu sorgulama?

S: Bilmem. İçime kötü bir his yayılmıştı.

Yeonjun: Anladım. Her neyse yatacağım ben iyi geceler.

S: İyi geceler.

Soobin telefonunu kapatarak masaya koydu. O sırada çalan kapı ile adamlarına açmaları için işaret verdi.

İçeri giren Bay Choi ile gözleri olabildiğince açılmıştı. Çünkü, Yeonjun'un babası, sürekli Soobin'in yolunu kesen adamdı.


Bir sonraki bölüm Soobin'in Bay Choi'yi sikişini okuyacağız arkadaşlar.

Bölüm düzenlenmiştir.

✔︎ femboy | yeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin