19

2.1K 194 52
                                    

Selam.

Bölümde biraz hassas içerik olabilir. Aslında bence çok yok ama olsun. Bundan rahatsız olanlar üç yoncadan sonrasını okumasın.

Bölüm Soobin ağzından. İyi okumalar.

Mükemmel(!) geçen lunapark gününün üzerinden bir hafta geçmişti. Bugün Seonghwa ve Yeosang tatil için Amerika'ya gidecekti.

Onlarla dün son kez eğlenmek amacıyla bara gitmiştik. Barın gecesinde sarhoş bir biçimde Yeonjun ile birlikte olmuştuk. Sarhoş bir biçimde derken, sadece Yeonjun sarhoştu.

Sonuç olarak bugün fazlaca yorgundum. Yataktan kalkasım bile yoktu. Ama bugün yüzleşeceğim bir Taejoon vardı.

Kendimi yataktan zorla atarken, odaya Yeonjun giriş yaptı. "Günaydın sevgilim. Hadi kahvaltı hazır, gel." Gözlerimiz birbirini bulduğunda, "Kahvaltıdan sonra çıkacağım hemen. İşlerim var." dedim. Kafasıyla onaylayarak odadan çıkmıştı. Ben ise üzerimi değiştirmiş, yanına inmiştim.

☘︎︎☘︎︎☘︎︎

Kai ile indiğimiz araba arkamızdan uzaklaşırken, depoya adımladık.

Taejoon'u yakalatmış, depoya kilitletmiştim. Yaklaşık üç gündür buradaydı. Hiçbir şekilde su veya yemek izni yoktu.

İçeri giriş yaptığımızda, Taejoon ile göz göze geldik. Kahkaha atmaya başlamıştı. Yanına ulaşarak saçlarından tuttum ve geri çektim. Çığlığını dışarı saldığında, ağzına bir parça kumaş sokarak saçlarını bıraktım.

Ayağımı penisinin üzerine koyarak bastırmaya başladığımda, dolu gözleri kendini belli etmişti. "Nasılsın? Ah, şu hâlde nasıl iyi olabilirsin... Unutmuşum." Kendimi geri çekerek bıçak dolu masaya yaklaştım. Bıçakları ellerken konuştum. "Bugün öleceksin." Açık ve net sözlerimle, kafasını iki yana sallamaya başladı. "Pardon, duyamıyorum. Ağzın dolu da." Dalga geçercesine konuşmuş, elime iki bıçak alarak Taejoon'un karşısında yerimi almıştım.

Aramızda yaklaşık on adımlık boşluk vardı. Bıçağı geriye doğru çekerek bir anda Taejoon'a fırlattım. "Tüh, görüyor musun, ıskaladım." Aynı şeyi elimdeki diğer bıçakla da yaptığımda, yerinde kıpırdanmaktan vazgeçmiyordu. "Eğer kıpırdanmaya devam edersen, ben değil sen öldüreceksin kendini."

Aynı şekilde eğlenircesine Taejoon'a bıçak fırlatmaya devam ediyordum. "Biliyor musun Taejoon, bu bıçakları isteğimle ıskaladım. İsteğimle de tutturabilirim." dediklerimden sonra kalan tek bıçağı Taejoon'un alnını hedefleyerek fırlattım.

Tam istediğim gibi, hedefi tutturduğumda, gülümseyerek Kai'nin yanına gittim. "Efsaneydin. Abi yok böyle bir şey ya! Neyse, benden öğrendin sonuçta. Ben olmasam hiçtin be!" Kafasına bir tane yapıştırarak adamlara döndüm.

"Cesedi ne yaparsanız yapın, ortadan kaldırın. Uzun süre ceset görmek istemiyorum. Malum, artık bunlarla uğraşamam. Daha önemli işlerim var ilgilenmem gereken kişiler falan. Anlarsınız ya. Her neyse, kendinizi de yok edin. Bir daha görüşmeyelim."


Heyyo.

Nasıl ama, güzel bitirdim mi? Swag Soobin yaptım.

Final için fazla heyecanlıyım.

Bir sonraki final bölümünde görüşürüz.❤️

Bölüm düzenlenmiştir.

✔︎ femboy | yeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin