17

2.7K 228 383
                                    

Bölüm Yeonjun'un ağzından.

İyi okumalar.

Evde bir ileri bir geri gidiyordum. Sinirlerim tepemdeydi. Aradan iki saat geçmişti ama Soobin hâlâ eve gelmemişti. Eve gelmeyi geçtim, bir saattir ne mesaj atmış, ne de aramıştı. Bu bile beni çıldırmaya yeterdi.

Dolan gözlerimi tekrardan cama çevirdim. O sırada eve yaklaşan siyah bir araba dikkatimi çekti. İçerisinden inen Soobin ile hızla kapıya ilerledim. Kapıyı açıp onu beklerken, şaşırtıcı bir şey olmuştu. Soobin, bana yardım eden çocuk ve yanlarında başka biri ile eve gülüşerek giriş yapmışlardı.

Ne yani... Şimdi bunlar threesome mu yapıyordu?

Dehşetle Soobin'in yanına ilerledim. "Söylesene Soo! Madem şu ikisi vardı hayatında, neden beni kullandın? Sadece vücudumu istemiştin değil mi? Boksun sen. Bok bok bok!" Gözlerimden yaşlar süzülürken, bilmediğim çocuk ve bana yardım eden çocuk gülmeye başlamıştı. Soobin'e gözlerim çarptığında ,gülmemek için kendini zor tuttuğu belli oluyordu.

Ayağımı yere vurarak, "Hah, şunlara bak! Hem yapıyorlar, hem gülüyorlar!" diyerek arkamı döndüm. Tam adımlayacaktım ki, Soobin önüme geçerek ellerini kollarıma yerleştirdi. "Yeonjun, hiçbir şey düşündüğün gibi değil. Yeosang ve sevgilisi Seonghwa. Anlayacağın biz grup yapmıyoruz sevgilim." Gözlerimi kocaman açarak, ağır çekimde arkama döndüm.

"Ya, öyle mi? Tanıştığıma çok memnun oldum. Sormayın cidden çok memnunum ya. Of Soobin!" Koşarak kendimi yatak odasına atarak, yataktaki yastığı alıp kendimi boğma çabalarına giriştim. O sırada açılan kapı ile kapıya baktım. Soobin, sanki öcü görmüş gibi bakıyordu. İçeri girerek kapıyı kapattı. İstemsizce elimden yere düşen yastığı alarak, yatağa geri koydu.

Ben her hareketini dikkatlice izlerken, yanıma yaklaştı. Elleri belimi bulduğunda, gözlerimi sıkıca kapatarak olacakları bekledim. Soobin'in nefesini kulağımda hissetmiştim. "Gözlerini aç Jun. Sorun yok. Yanlış anlamış olabilirsin." Tek gözümü açarak Soobin'i kontrol ettim. Aramızda üç santim ya vardı ya yoktu. Kafamı biraz oynatsam dudaklarımız birbirine değecekti.

Soobin piç gülümsemesini yaparak dudaklarıma odaklanmıştı ki, kapının açılmasıyla gözlerini sinirle kapattı. "Soob- Oha. Resmen ayaklı seksi böldüm. Çok özür dilerim. Tanrım, Soobin beni öldürmese iyidir!" Kai geldiği gibi kapıdan geri çıkmasıyla Soobin peşine koşmuştu.

İçeri gittiğimde Soobin Kai'yi dövüyor, Yuna ise gülerek Soobin'i durdurmaya çalışıyordu. Bu hâllerine kafa sallayarak yanlarına gittim. "Soobin bırak çocuğu yeter." Soobin beni dinleyerek yanıma geldi. Tek eli belimi kavramıştı. "Seni polise şikayet edeceğim. Görürsün Soobin." Kai sahte hüzünle konuştuğunda Soobin, "Kendi yaptığın şerefsizlikleri de anlat lütfen. Günde en az on adam dövdüğünü falan." demişti. Kai gözlerini devirerek Yuna'nın yanında yerini aldı.

Yeosang ve sevgilisi Seonghwa'ya gözüm değdiğinde,onlardan özür dilemem gerektiğini hatırladım. "Ay şey...Yeosang ve Seonghwa sizden özür dilerim. Biraz abartmış olabilirim. Ama ne yapayım. Soobin'i biraz fazla kıskanıyorum." Seonghwa, "Sorun yok. Olur öyle şeyler. Ee ne yapıyoruz. Sıkıldım, gece böyle geçmemeli." diyerek kafasını Yeosang'ın omzuna dayadı.

"Ben Beomgyu ve Taehyun'a haber verdim. Gelirken yiyecek bir şeyler alacaklar. Onlarda gelsin, bir şeyler düşünürüz." Kai'nin sözleri üzerine herkes onaylayan mırıltılar çıkartmıştı. Kendimi Soobin'in kucağına bırakarak dönen sohbeti dinlemeye başladım.

☘︎︎☘︎︎☘︎︎

Saat sabah beşe gelirken, hâlâ bir şeyler konuşuluyordu. Gözlerim artık dayanmıyordu. Yuna çoktan uyumuştu. Kai gözlerini kapatmış, arada sohbete giriyordu. Beomgyu ve Taehyun hâlâ enerjikti. Seonghwa ve Yeosang ise telefonlarına takılmıştı. Soobin'e baktığımda, gözlerimiz çarpıştı. Ona uykumun geldiğini işaret etmiştim.

"Hadi uyuyalım. Kai Yuna'yı al odanıza çıkart. Taehyun ve Beomgyu odanıza geçin. Yeosang ve Seonghwa misafir odasını sizin için hazırlattım. Siz de orada yatabilirsiniz." Herkes Soobin'i onayladığında, Yeosang Seonghwa'nın kapanan gözlerinden dolayı,belinden tutmuş onu yönlendiriyordu. Beomgyu ve Taehyun zıplaya zıplaya odalarına geçmişti. Kai, kucağında Yuna ile odasına adımlamıştı.

Soobin elimden tutarak yatak odasına yürümeye başlamıştı. Yatak odasına girdiğimizde, direkt olarak üzerindeki kıyafetleri çıkartmış, pijamalarını giymişti. Beni umursamadan yatağa geçmişti. Ben de üzerimi değiştirdiğimde, yatakta yanındaki yerimi aldım. Ona sırtımı dönmüş bir şekilde yatıyordum. Belimde hissettiğim ellerle gözlerimi sıkıca kapatmış, Soobin'in dudaklarının boynumu istila etmesine izin vermiştim.

"Ich werde dich immer beschützen, Liebling. Danke, dass du mich an dich gebunden hast."


Soft bir bitiriş yapmaya çalıştım...

Ich werde dich immer beschützen, Liebling. Danke, dass du mich an dich gebunden hast. : Seni daima koruyacağım sevgilim. Beni kendine bağladığın için teşekkür ederim.

BU ARADA YEOSANG SİYAH SAÇLI OLMUŞ!?!?

Bölüm düzenlenmiştir.

✔︎ femboy | yeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin