İyi okumalar.
•Soobin, adamlarından birkaçını çağırarak alışveriş poşetlerini eve götürmelerini söylemişti. Şu anda yürüyen merdivende, el ele yemek katına çıkıyorlardı. Yeonjun hamburger yemek istediğini belirttiğinde, Soobin direkt olarak alışveriş yapmayı bırakmıştı.
Hamburger için sıraya girerek beklemeye başladılar. Siparişlerini vererek bir masaya oturdular. Yeonjun heyecanla ellerini çırparak Soobin'e mutluluk dolu bakışlar atıyordu. Soobin onun bu sevimli hâllerini minik tebessümlerle karşılıyordu.
Hamburgerleri geldiğinde Yeonjun açlıkla çoktan yemeğe başlamıştı. Soobin yavaş ve rahat bir şekilde yerken, Yeonjun'un önünden alan varmış gibi yemesi onu güldürüyordu. Yemek yeme işlemi bittiğinde, hesabı ödeyerek arabaya doğru ilerlemeye başladılar.
☘︎︎☘︎︎☘︎︎
Soobin ve Yeonjun eve vardıklarında, hâlâ evde olan Kai endişe içerisinde Soobin'e bakıyordu. Soobin bir şeyler anlamış olacaktı ki Yeonjun'u odasına göndererek Kai'yi mutfağa çekti. "Lan salak bu bakışların ne? Yeonjun anlayacak şimdi!" Kai'nin gözleri dolmaya başladığında, Soobin bir haltlar döndüğünü anlamıştı. Tam soracakken mutfaktan içeri giren Yeonjun ile sözleri boğazına tıkanmıştı.
Kai ve Soobin olayları çaktırmamak amacıyla Oscar oyuncularına taş çıkartan oyunculuk sergiliyorlardı. "Ee Soobin daha daha nasılsın? Ne yediniz bugün? Kabinde seks yaptınız mı?" Kai'nin son cümlesi ile Yeonjun içtiği suyu püskürtmesi bir olmuştu. Soobin kocaman olmuş gözleri ile Kai'yi evde kovalamaya başlamıştı.
Yeonjun onların bu komik hâllerine gülerek tuvalete girmişti. Bunu gören Kai arkasını dönmesiyle Soobin'in üzerine çullanıp ikisini yere yapıştırması aynı anda gelişmişti. "Senin ananın amına teletabi anteni sokup göbeğindeki televizyondan ulusal porno yayını yapayım orospu çocuğu! Kaç kilosun lan sen kemiklerim kırıldı resmen."
Kai kahkaha atarak Soobin'in üzerinden kalktığında, sanki kafasına dank etmişcesine tekrardan Soobin'in üzerine çullandı. "Bu Yeonjun'un babası var ya ebesini siktiğin heh o işte Beomgyu ve Taehyun'u bulmuş eğer Yeonjun'u ona vermezsek Taegyu çiftine zarar vereceğini söyledi siz gittiğinizden beri bana mesaj atıyor sikini internete bağlayıp elektrik süpürgesine çektiğimin yavşağı." Kai'nin tek nefeste söylediği şeyle Soobin gözlerini olabildiğince açarak Kai'yi üzerinden fırlatmıştı. "Hemen onları ara evlerine adam yollayacağım buraya gelsinler." Kai Taehyun'u ararken Soobin birkaç adamını arıyordu.
Ama ikisi de tuvaletten onları dinleyen Yeonjun'u düşünmemişti.
•
Bölüm düzenlenmiştir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔︎ femboy | yeonbin
Fanfictionchoi yeonjun feminen giyinmeyi severdi. #yeonbin 1st, 250321 top!soobin bottom!yeonjun wattpad'deki ilk türkçe fem yeonjun kitabı.