HOŞ GELDİNİZ!
Medya Soobin'in ve Yeonjun'un giydiği.
Bir sonraki smutu biraz hard yapmayı planlıyorum bdsm falan. Şimdiden söyleyeyim ve 15.bölüm gibi düşünüyorum diğer smutu.
not| Bölümü yazdım çok güzel bir şekilde ama bölüm kaydedilmemiş. Aşırı soft yazmıştım. Silinmiş, tekrar yazmak zorunda kaldım. Moralim bozulduğu için pek iyi olmadı.
•Sabah kalçasının ağrısı ile uyanan Yeonjun, yanında yatan Soobin'e dönmüş, yüzünü okşamaya başlamıştı. Soobin'in şişmiş dudakları beni öp dercesine bağırıyordu. Yeonjun zaten Soobin uyuyor, bir şey olmaz düşüncesi ile dudaklarına öpücük kondurmuştu.
O sırada odaya dalan Kai ağzını kocaman açmış, özür diliyordu. "Aşırı yanlış zamanda geldim sanırım. Özür dilerim. Tanrım ne olur Soobin ağzıma sıçmasın." Odadan çıkarken el sallayarak çıkmıştı. Soobin, Kai'nin sesiyle gözlerini açmış, dibinde duran Yeonjun'u fark etmişti. Yeonjun'la bakışları kesiştiğinde, onu kendine çekerek kucağına aldı. Yeonjun, Soobin'in üzerinde hakimiyet kurmuşken, Soobin'in dudakları miniğinin boynunda geziniyordu.
Dün morarttığı yerleri tekrardan öpüyor, emiyordu. Bu Yeonjun'un hoşuna gitse de, bu işin sonunu bildiğinden durmaları gerekiyordu. Daha dün yapmışlardı ve Yeonjun kalçasını hissetmiyordu. "Soo, yorgunum. Kalçam çok ağrıyor. Bugün olmaz." Soobin'in modu düştüğünde Yeonjun, Soobin'i öpüp yataktan çıkmıştı. Topallayarak yürümesi Soobin'i güldürmüştü.
Yeonjun mutfakta kahvaltı hazırlayan Kai'ye el sallamış, ve ona yardım etmeye başlamıştı. Kai ise Yeonjun'un topallamasına kahkaha atmamaya çalışıyordu. "Yeonjun, yorgunsun galiba. Ben hallederdim." Yeonjun Kai'nin yaptığı imayı anlayınca, Kai'ye kötü bakışlar yollamayı ihmal etmemişti. "Ya tamam ne kızıyorsun yenge." Soobin mutfağa girdiği anda duyduğu cümleyle, Kai'nin kafasına yapıştırmıştı. Kai korkan gözlerle Soobin'e bakmış, sonra sofraya oturmuştu.
Kahvaltı yaptıktan sonra Soobin, Yeonjun'un elinden tutarak sofrayı toplama işini Kai'ye bırakmıştı. Arkasından söyleyen Kai'ye orta parmak çekerek Yeonjun'u giyinmesi için odasına götürdü. Yeonjun giyinirken, Soobin onun güzel bedenini izliyordu.
Yeonjun tamamı ile hazır olduğunda Soobin baştan aşağı onu süzmüştü. Kırmızı çizgili kazağının üzerine giydiği, şort şeklindeki tulum, onun açıkta bıraktığı bacaklarını çok güzel göstermişti.
Soobin süzme işlemini bıraktığında, kendi odasından getirdiği kıyafetleri giymek için üzerini çıkartmaya başladı. Soobin üstünü çıkartarak kaslarını açığa çıkarttığında, Yeonjun onun kaslı bedenine takılı kalmıştı.
Soobin kıyafetini almak için arkasını döndü. Sırtında oluşan çizikler dikkatini çekmişti Yeonjun'un." Sen yapmıştın ya dün. Unuttun mu?" Soobin gülerek Yeonjun'a döndü. Yeonjun utangaç bir şekilde, "Özür dilerim." dedi. Soobin çoktan beyaz tişörtünü üzerine geçirip, altına siyah pantolonunu giymişti. Yeonjun'un yere düşen kafasını, yaklaşarak havaya kaldırdı ve dudaklarına bir öpücük bıraktı. "Sorun değil güzelim."
Yeonjun utançla kafasını yeniden yere eğerken, Soobin miniğinin bu hâline gülmüştü. Yeşil gömleğini giyerek Yeonjun'un elinden tuttu ve odadan çıkarttı.
"Kai, çıkıyoruz biz." Kai'nin onaylayan sesini duyduklarında, ayakkabılarını giyerek evden çıktılar. Otoparka yürümeye başladılar. Yeonjun'un gözü Soobin ile birleşmiş olan ellerindeydi. Soobin arabaya geldiklerinde onu yolcu koltuğuna oturtarak sürücü koltuğuna geçti. Arabayı alışveriş merkezine sürmeye başladı. O sırada Yeonjun radyodan şarkı bakıyordu. Selena Gomez'in sesi kulaklarına dolduğunda arkasına yaslanarak şarkıyı mırıldanmaya başladı. O sırada başka bir ses duyduğunda kafasını Soobin'e çevirerek şaşkınca ona baktı. Soobin ona gülümseyerek şarkıya eşlik ediyordu.
Yeonjun, kafasını cama çevirerek Soobin'in güzel sesini dinliyordu. Alışveriş merkezine vardıklarında Soobin arabayı park ederek miniği ile yürümeye başladılar. Yeonjun heyecanla alışveriş merkezine girdiğinde Soobin onun peşine gidiyordu. Yeonjun'un bu heyecanlı hâli onun yüzünü güldürüyordu. Yeonjun gözüne kestirdiği ilk mağazaya girip ellerini doldurmaya başladığında Soobin kafasını iki yana sallayarak miniğinin yanına vardı. Yeonjun elindekileri Soobin'e teslim ettiğinde, Soobin'in yüzüne pişman bir ifade konmuştu.
Anlaşılan bugün zor geçecekti.
•
Bölüm için üzgünüm çok iyi olmadı.Bölüm düzenlenmiştir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔︎ femboy | yeonbin
Fanfictionchoi yeonjun feminen giyinmeyi severdi. #yeonbin 1st, 250321 top!soobin bottom!yeonjun wattpad'deki ilk türkçe fem yeonjun kitabı.