Selam.
Bölüm smut. Uyarı yapayım sonra sövmeyin bana.
Ve Soobin böyle ucundan sadist olabilir.
•Soobin kucağında küçüğü ile odaya çıktı. Yeonjun'u yatağa bırakarak hızla üzerine çıktı ve dudaklarını birleştirdi. Dudakları ayrılmazken Yeonjun'un elleri Soobin'in ensesinde hafif uzayan saçları bir hışımla geriye çekmişti.
Soobin, alttaki çocuğun yaptığı bu hareket ile dudaklarına daha arzulu bir şekilde saldırmış ve alt dudağını kendi dişleri arasına alıp sıkmıştı.
Yeonjun, bu saldırış şeklinin sırf inlemesini istediği için yaptığını biliyordu. Ağzını aralayıp babacığının ağzına sesli bir şekilde boğuk inlemesini bırakmıştı.
Soobin, fırsattan istifade aralık ağzından dilini miniğinin ağzına yollamış ve dillerini kavuşturmuştu. Kendini miniğine bastırarak biraz daha dikleşti.
Yeonjun'un hissettiği sertlik ile dudaklarından tekrar bir inleme çıktığında, Soobin gülerek yatağa yattı ve "Kucağıma miniğim... Ait olduğun yere gel." dedi.
Yer değişimiyle ayrılan dudakları, birbirlerini bulmadan önce Soobin, miniğine fısıldamıştı. "Lanet olsun ki çok güzelsin." Yeonjun yutkunarak gözlerini Soobin'in gözlerine getirdi. Yavaş yavaş Soobin'in dudaklarına kayan gözlerine karşılık Soobin, uzun süre ayrı kalan dudaklarını birleştirdi.
İşin içine tekrardan dillerin girmesiyle Yeonjun'a bir titreme gelmişti. Dilleri şehvetle birbirlerine dolanırken Yeonjun, Soobin'in penisine sürtünmeye başlamıştı. Soobin'in bu kadar çabuk sertleşmesi onu yine şoka uğratmıştı.
Soobin, üzerinde sürtünen Yeonjun'la kafasını geri yatırarak inledi. Yeonjun bunu fırsat bilerek dudaklarını Soobin'in boynunda gezdirmeye başladı ve beyaz tenine hafif morluklar bıraktı. Soobin geleceğini anladığında ellerini Yeonjun'un kalçasına götürerek ileri geri hareketlerine yardım etti.
Evet, Soobin sadece üzerinde sürtünmesiyle bile boşalmıştı.
Derin nefesler alırken eli boş durmayarak Yeonjun'un eteği üzerinden belli olan penisini okşamaya başlamıştı. Onu ani bir hareket ile altına alarak eteğini ve kazağını hızla çıkarttı. Kendi kıyafetlerini de çıkartarak üzerlerinde sadece boxer kalmasını sağladı.
Soobin, dudaklarını Yeonjun'un çenesine götürerek ona yavaş öpücükler vermeye başladı. Dudakları boynundan devam ederek vücuduna geldiğinde, bir eli sağ göğüs ucuna gitmiş,onu sıkmaya başlamıştı. Aynı zamanda dudakları sol göğüs ucu için çalışıyordu. Isırıyor, öpüyor, yalıyordu.
Soobin en alta indiğinde kafasını kaldırarak Yeonjun'un gözlerine baktı. Çevik bir hareketle miniğinin boxerını çıkartarak şişkin bir penis ile karşı karşıya kalmıştı. Dudaklarını miniğinin penisine bastırarak Yeonjun'un inlemesini sağlamıştı.
"Ah, Soobin lütfen dayanamıyorum." Soobin bundan zevk alırcasına gülümsediğinde, kendi boxerını da çıkartarak parmağını ıslatma gereği duymadan Yeonjun'un deliğine soktu.
"Ah! Aptal haber versene!" Yeonjun acı içerisinde inlerken Soobin yaklaşarak dudakları üzerinde nefes kesici bir tonda konuştu. "Bebeğim, sakin ol. Sadece bir parmak." Sözlerinden sonra işaret parmağının yanına orta parmağını da eklemişti.
Yeonjun'un çığlık atacağına emin olduğundan ensesine yapışmış ve dudaklarını birleştirerek miniğinin ağzının içine boğukça inlemesini sağlamıştı.
Parmaklarını Yeonjun'un içerisinde açıp kapatırken, arada makas işareti yaparak daha da genişlemesini sağlıyordu. Miniğinin dar ve pembe deliğini penisinin etrafını sarmalamış hâlini düşündüğünde penisi sızlamıştı.
Tamamen hazır olduğuna emin olduğunda, deliğini konumlandırarak tek seferde içine girmişti. Aldığı zevkten asla altındakinin acısını düşünmemişti.
Yeonjun'un acı dolu çığlıkları kulağına eriştiğinde gülümseyerek içerisinde yavaşça hareket etmeye başladı.
Acı dolu çığlıklar zevk çığlıklarına döndüğünde Soobin, biraz hızını arttırarak miniğinin zevk noktasını arıyordu. "S-soobin, orası. Ah! SOOBIN ŞU LANET PENİSİNİ BİRAZ DAHA HIZLI ÇALIŞTIR!" Soobin Yeonjun'un sert çıkışına kahkaha atarak miniğin kulağına fısıldadı. "Bunu sen istedin."
Soobin, Yeonjun'un içinden çıkarak dolabına yaklaşıp ve içerisinden kelepçe çıkartmıştı. Miniğinin ince belinden tutarak onu yüz üstü çevirip kalçasına sert bir tokat atarak Yeonjun'un inlemesini sağlamıştı.
Yeonjun, kalçasına gelen tokat ile belini bir yay gibi germiş kalçasının daha da ortaya çıkmasına sebep olmuştu. Soobin, miniğinin acıdan zevk aldığını anlamış kalçasında el izi çıkacak bir şekilde tekrar tokat atmıştı.
"İnle, benim için inle." Yeonjun inlemiş ve aldığı zevkten gözleri kaymıştı. "Aferin işte böyle devam et inlemeye. Nasıl ama, zevk alıyorsun değil mi? Bunu duymaya ihtiyacım var, bu ilişkiden tek zevk alan taraf sadece ben olmak istemiyorum miniğim."
Yeonjun işittiği sert ses ile ağzını aralayıp cevap vermişti. "Harikasın. A-ah evet çok pis zevk alıyorum. Lütfen hızlan." Soobin, istediği cevabı almış tekrardan kalçasına sert bir tokat geçirmişti.
Yeonjun, sesli bir şekilde inlemiş ve omzunun üstünden Soobin'e bakmıştı. Soobin, yönetimin kimde olduğunu göstermek için Yeonjun'a sert bakışlar göndermeyi unutmamıştı.
Soobin, tekrar penisini deliğine konumlandırdığında, miniğini çıldırtmak için içine girmeden sadece baskı uyguluyordu. "Yalvar, miniğim." Yeonjun artık acıyan penisine dayanamadığından, yaşlı gözlerle konuştu. "Ar-artık dayanamıyorum. İçimde olmana ihtiyacım var. Yap şunu, lütfen!"
Soobin, miniğin sözlerini duyunca hızla içine girerek sert bir şekilde ileri geri yapma işlemine başlamıştı. Yeonjun bunu beklemiyor olacaktı ki sesli bir şekilde çığlık atmıştı. Soobin miniğinin zevk noktasını bulduğunda oraya vurmaya başlamıştı. Vururken aynı zamanda inleyerek kafasını geri yatırıyordu.
Yeonjun artık şişkin penisine dayanamayacağını bildiği için, kelepçeli ellerine rağmen kendisine dokunmaya çalışıyordu. Soobin bunu fark ettiğinde eliyle Yeonjun'un saç köklerine asılıp kendine çekmişti ve çenesini sert bir şekilde kendine çevirerek dudaklarını birleştirmişti.
Bir yandan öperken, bir yandan da Yeonjun'a kural koyuyordu. "Kendine dokunman yasak, özellikle ben varken. Yoksa kelepçeden daha ağır cezalar alabilirsin. Ben ne zaman kendine dokunmanı istersem ancak o zaman dokunabilirsin. Beni anlıyorsundur umarım." Yeonjun Soobin'in bu sözlerine sadece kafa sallamakla yetinmişti. Soobin miniğin dudaklarını ısırmaya başlayıp saç köklerini bırakarak eski pozisyonunu almasını sağlamıştı. Yeonjun hala kıvranmalarına devam ediyordu.
Soobin geleceğini anladığında elini hızla miniğin penisine götürerek çekiştirmeye başlamıştı. Kendisi daha seri bir halde ileri geri yapmaya başladığında sıvısını miniğinin içine bırakmıştı. Yeonjun ise Soobin'in eline.
Soobin Yeonjun'un kelepçesini çıkartarak onu bedenine çekerek sarılmıştı. Yeonjun uslu durmayarak elini Soobin'in penisine götürerek, minik dokunuşlar bırakıyordu.
Soobin bu miniğin oyun istediğinin farkına vardığında, kucağına alarak onu banyoya götürmüştü. Küvet dolarken küçüğünü lavabo kısmına oturtarak dudaklarını birleştirmişti.
Dudakları dans ederken, birbirlerine olan çekimin daha güçlendiğini bilmeden gece boyunca sevişmişlerdi.
•
UTANMADIM ARTIK UTANMIYORUM EVET ROJİN BURAYI GÖRÜYORSAN ARTIK UTANGAÇ DEĞİLİM YAZARKEN HİÇ UTANMADIM.tekiepel bana yardım etmiş olabilir ucundan.
bunu ben mi yazdim amkoyim
Bölüm düzenlenmiştir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔︎ femboy | yeonbin
Fanficchoi yeonjun feminen giyinmeyi severdi. #yeonbin 1st, 250321 top!soobin bottom!yeonjun wattpad'deki ilk türkçe fem yeonjun kitabı.