- Andante -

2.4K 221 239
                                    


Sabah yorgunlukla girmişti içeriye çocuk, sınıfa her zaman erken gelen Iida ise endişeyle izuku'yu soru yağmuruna tutmuştu.

"İyi misin Midoriya-kun!? Göz altların şişmiş! Ve sigara kokuyo-?"

İzuku'nun gözleri korku ile açılmış hızlıca Iida-kun'un ağzını elleri ile kapatmıştı.

"B-ben iyiyim Iida-kun... Endişelendiğin için teşekkür ederim."

İzuku her zaman ki gülümsemelerinden birini sunmuştu. Iida birazcıkta olsa rahatlamış ve dostunun sözüne güvenmeyi seçmişti. İzuku ise parfüm sıkmayı unuttuğu için kendini dövmek istiyordu, o sırada ise Katsuki İzuku'ya doğru omuz attı.

"Ka-kacchan."

"İğrenç kokuyorsun inek."

Katsuki sinirliydi, içme demesine rağmen İzuku'nun içtiği o sigaralara sinirliydi. Daha sabah'ın dördünde demişti ve yeşil saçlı çocuk beş dakika bile bekleyememişti.

İzuku hayal kırıklığı ile baktı Katsuki'ye. Bugün oysaki demişti ki
"ben kurtaracağım seni."
Şimdi ise sarışın yine hakaretler ediyordu.

İzuku bir kaç parça bir şeyler söylemek istedi ama Ochako'nun gelmesi ile konuşmaya cesaret ettiği kelimeleri geri yutmuştu. Katsuki ise sırasına homurdanarak oturdu, hiç sevmezdi yuvarlak suratlı kızı.

Ochako;
"İyi misin Deku-kun?"

Katsuki daha çok rahatsız oldu, "Deku" ismini sadece kendisinin söyleyebileceğini düşünüyor ve kıza içten içe İzuku'ya "Deku" diye seslendiği için çok kızıyordu.

"İ-iyiyim Uraraka-san."

Birkaç şey hakkında konuştuktan sonra İzuku özlediği o sakin sırasına derin bir nefes alarak oturmuştu fakat tüm ders boyunca Katsuki'nin acımasız bakışları yüzünden asla rahat edememişti.

Ders bitince İzuku midesinden gelen sesler yüzünden iğrenç hissetti, açtı fakat yemek istemiyordu. Belki biraz sigara ile karnını doyurabilirdi ama maalesef ki okuldaydı, boş midesinde bir şey olmamasına rağmen bulanıyordu.

Ağır gelen bulantı ile hızlıca ayağı kalkmış ve tuvalete doğru koşmaya başlamıştı, genelde okulun en sessiz tuvaletine giderdi...

Bir anda kendi bile ne ara vardığını anlamadığı klozete çökmüş, safra kusmaya başlamıştı. Boğazı yanıyor ve kusmaları canını yakıyordu, gözleri dolmuştu zavallının.

Kendi kendine eziyet ediyordu belki de, ya da sadece üzgün olduğu zaman güvende hissediyordu... Hayır, o sadece çözüm nedir bulamıyor arada kalıp duruyordu. Tuvaletten çıkıp elini yüzünü yıkadı. Yüzünü sildikten sonra aynada, arkasında ona doğru bakan All Might'ı gördüğü zaman irkildi.

"A-all Might!"

All Might üzgün bir şekilde baktı çocuğa.

"İyi misin evlat? Seni tuvalete koşarken gördüm ve biraz kulak misafiri olaraktan midenin iyi olmadığını söyleyebilirim."

"Be-ben iyiyim! Sadece sabah yediğim bir şey dokundu da! Diyet listemin dışında yememeliydim... Hahaha."

All Might çocuğun saçlarını karıştırdı ve gülümsedi, bu sefer İzuku'da gerçekten içten bir şekilde mutlulukla gülümsedi.

"Endişelendiğiniz için teşekkür ederim."

"Her zaman evlat ama şimdi dersine dönmelisin zil çalaca-"

Tam bunun üstüne okul zili çalmıştı, İzuku All Might'a el sallayarak tuvaletten çıktı ve sınıfına doğru yol aldı.

F𝗅𝖺𝗐𝗅𝖾𝗌𝗌 | ᵇᵃᵏᵘᵈᵉᵏᵘHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin