- Korkunç Aşk -

2.1K 217 221
                                    

Katsuki sedyede hissettiği hareketlilik ile uyandı ve İzuku'nun uyanık olduğunu gördü, bir süre avel gibi bakıştı çocukla.

"Neler oldu?"

"Bayıldın..."

İzuku korku ve endişe ile bağırarak sordu.

"Ö-öğretmenler biliyor mu!? Ka-kacchan!"

"Hayır... Onlara haber vermedim... uyuya kaldığını söyledim."

"S-sen neden..?"

"başının belaya girmesini istemedim gerizekalı."

İzuku ses etmedi, Katsuki ise masadaki bentoyu fark etmiş ve yemek kabını alıp geri oturmuştu. Yemek kabı yeşillinin hiç hoşuna gitmemiş ve eli ile midesini tutmasına sebeb olmuştu.

"Yeter artık, o siktiğimin midesine bir şeyler sokmak zorundasın!"

Katsuki eline aldığı yemek cubuğuna bir parça yemek tutup çocuğun ağzına götürdü fakat İzuku istemedeğini söyleyip itiraz ediyordu, sinirle yemeği hızlıca çocuğun ağzına soktu.

İzuku yutmuştu fakat kusacak gibi hissediyordu tekrardan, Katsuki yeşillinin yemek bulanmış dudağını ve çevresini izledi biraz. Daha sonra çocuğun midesinin tekrar bulandığını fark etti.

"Sakın kusma, geri sokarım."

"... T-tamam ama yiyemiyorum."

"Ölecek misin yani? Hiç mi yemek yemeyeceksin!?"

"Öyle değil sadece... Bilmiyorum işte!"

Katsuki, daha çok sinirleniyor ve olacakları düşünmektense artık yapmanın daha iyi olacağını düşünüyordu. Bu yüzden ağzına yemekten bir kapım alıp çocuğun dudaklarını kendisininkiler ile birleştirdi.

İzuku'nun vücudu yaşadığı olay ile şok geçirmiş ve gram hareket edememişti, sarışın ise ağzında ki bir kapım yemeği çocuğun ağzına doğru verdi ve öyle bir derin öptü ki yutmasını sağladı.

İkisi de nefes, nefese kalıp geri çekilmiş ve birbirlerinin yüzüne bakıyordu.

İzuku yediği lokmadan sonra ikinci kez yutkunmuştu, eli ile ağzını kapadı hemen çocuk. Yüzü pembenin en güzel tonlarını alıyor ve çillerini daha belirgin ediyordu.

"N-ne yaptığını sanıyorsun!?"

"B-bilmiyorum, sadece madem yemeyeceksin ben de böyle yedireyim dedim."

"Aşkın beni korkutuyor Katsuki..."

"Benden korkmanı istemiyorum..."

Elini ağzından yavaşça indirdi, anlamayarak baktı sarışına ve ardından sinirlendi.

"Dalga mı geçiyorsun benle!? Defol!"

"Dek-"

"Defol dedim!"

"Tamam gideceğim! Fakat zil çalacağı zaman öğlen arası çatıda buluşalım, gelmesen bile seni bekliyor olacağım inek!"

"Defol!!"

Katsuki, İzuku'nun ona bir kaç eşya fırlatacağı sıra odadan hızlıca çıkmıştı.

"Aşktan nefret ediyorum! Sikeyim ya... ne günah işledim de düştüm bu bok çukuruna."

Katsuki aşka söverek sınıfa doğru gidiyordu, İzuku'nun bentoyu yemeyeceğini düşünüyordu fakat o gittikten hemen sonra yeşilli sedeyeye gömülmüş ve örtüye sarılı bir şekilde utanarak bentoyu yiyordu, ayrıca kusmakta istemiyordu.

________________

İzuku zil çalana kadar düşünmüş ve en sonunda çatıya gitmeye karar vermişti, cuma günleri dışında çatıda yemek yiyen kimse olmazdı bu yüzden Katsuki'nin bunu hesaba katarak orayı seçtiğini biliyordu.

Yemek yemediği onca zamandan beri ağzına attığı Katsuki'nin bentosu ona çok iyi gelmişti, Katsuki aç kalmıştı gerçi. İzuku ise "oh, iyi oldu" diyerek çatı katına çıkıyordu.

Çatıya çıktığı sıra duvarın köşesinde yaslanarak onu bekleyen sarışını gördü, onun yanına doğru gitti fakat çok yakınlaşmadan uzaktan doğru konuştu.

"Eeee, niye çağırdın beni."

"Seni kurtaracağım dedim gerizekalı o yüzden sana her gün bento yapacağım."

"Sana yap demedim Kacchan..."

"Bana ihtiyacın yok biliyorum fakat inek! Seni kurtaracağım dedim ve açlıktan öleceksin."

"Hayır, aslında sana yanımda ihtiyacım var, burada olmana ihtiyacım var."

İzuku kırmızı gözlere sert bir şekilde bakmıştı, Katsuki ilk defa yeşil gözlerden korkmuştu belki de.

"Gerçekten bu adil değil... Sana delicesine hayranım Kacchan... Fakat sen her seferinde beni öldürüyor ve parçalıyorsun!"

İzuku sarışının üstüne doğru gidiyor, sinirle patlıyordu.

"Kimse beni bu kadar umursamamıştı dövecek kadar ve iyileştirecek kadar Kacchan."

Katsuki sesini çıkarmadı, şuanda her ne kadar konuşmak istese de bu hakları çoktan İzuku tarafından elinden alınmıştı.

"Ve biliyor musun?"

İzuku Katsuki'nin saçından tutup kendi yüzüne doğru yakınlaştırarak sertçe çekmişti.

"En kötüsü de beni elinde oynatman.
Aşkın zehir gibi Katsuki. Hiçbir sigara senin bana verdiğin zehiri veremez."

İzuku tuttuğu sarı saçları geri bıraktı fakat bu sefer Katsuki onu bileğinden sertçe tutup duvarla arasına almıştı.

"Seni asla bir oyuncak olarak görmedim Deku ve o siktiğimin sigaralarını sana bir bir sokacağım."

Katsuki çocuğun kollarını bıraktı ve yeşillinin yüzüne doğru biraz baktı.

"Kahve içmek ister misin?"

"Ciddi misin sen?! Hem sokacağım diyor sonra sanki hiçbir şey olmamış gibi 'kihvi icmik istir misin' evet Kacchan, evet... Evet, tabii ki kahve içmek isterim."

"İyi o zaman okuldan sonra beni bekle."

Katsuki bunu dedikten sonra gözden kaybolduğunda, İzuku duvarın dibine çöküp ellerinde saçlarını sıktı.

"Aptal."

________________


Sizce kitap güzel mi? ="D

F𝗅𝖺𝗐𝗅𝖾𝗌𝗌 | ᵇᵃᵏᵘᵈᵉᵏᵘHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin