- Yanlış İlaçlar -

1.7K 174 179
                                    

Katsuki dün yaşananlardan sonra morali bozulmuştu gerçi kendisinden çok sevdiği çocuğun moralini bozup, kalbini kırmıştı.

Hafta sonu olduğu için eve uğramanın biraz iyi olacağını düşünmüştü çünkü yurtta herkes ona bakıyordu ayrıca eve giderse kafasını dağıtabileceğini düşünüyordu. Eve geldiğinde ise annesi onun hâlini fark etmiş ve yardımcı olmaya çalışmıştı.

Katsuki bir sorunu olmadığına emin olsa da annesinin istediği üzerine Psikoloğa gelmişti ve doktorla neredeyse kırk dakikadır konuşuyordu. Aniden içinden geleni bir anda dökmek istedi oğlan...

"Ben birine aşığım."

Doktor;
"E- oh, anlamıştım denebilir."

"Evet, ben birine aşığım."

Doktor;
"Kim bu şanslı çocuk Katsuki?"

"Hiç şanslı değil... Onu sürekli ağlatıyorum ve ona zarar veriyorum, onun hayatını sikmekten başka bir şey yapmadım."

Doktor;
"Öyle demen yanlış, hiç bir şey için geç değil biliyorsun. Neden sadece biraz kibar ve açık sözlü olamıyorsun?"

"Kolay değil... Açık sözlü olsam neye yarar? Ya benimle oynar ve beni reddederse..."

Doktor;
"Ama görüyorum ki bu zamana kadar onunla sen oynamışsın."

"Kapa çeneni yaşlı kadın... Anlamıyorum... Sadece ben ne yapacağımı bilmiyorum!"

Doktor;
"Daha açık sözlü olmalısın ve düzgünce konuşmalısınız Katsuki-kun... Ayrıca annen ilaçlarını kullanmadığını söylüyor."

"İlaç?? Güldürme beni... Fark etmiyor musun!? Benim sizin o salak reçetelerinize ihtiyacım yok! Benim tek ilacım o..."

Doktor;
"Ka-"

Katsuki ayağa kalktı, kapının önünde durdu ve doktora dönerek.

"Bana yanlış ilaçlar veriyorsunuz, reçete etmeniz gereken ilacın ismi "Aptal İnek"tir."

Diyerek kapıyı çarpıp çıktı, doktor ise Katsuki'nin dediklerini çözmeye çalışıyordu.

Doktor;
"Aptal İnek?"

_________________

İzuku telefonuna gelen mesaj ile yorgunlukla kafasını yastıktan çıkarıp, telefonuna uzandı. İlk önce saate baktığında neden bu kadar uyuduğunu düşüp mesajı açtı, mesaj Katsuki'den gelmişti.

Hızla dikleşip merakla mesajı okudu.

_________________mesaj___

"Bugün benimle buluş"

"Neden seninle buluşacak mışım?"

"Çünkü konuşmamız gerek."

"Neden bir daha beni ağlatasın
diye mi?"

"Hayır, sadece gerçekten konuşmak
istiyorum."

"Pek güvenemedim ama neden
olmasın..."

"Seni yurdun önünde bekliyorum."

"Geliyorum."

_______________________

F𝗅𝖺𝗐𝗅𝖾𝗌𝗌 | ᵇᵃᵏᵘᵈᵉᵏᵘHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin