- Aşk -

1.7K 183 252
                                    


Todoroki kötü düşünüyordu, o bir buket çiçeği Katsuki'nin İzuku'ya aldığını biliyordu ve içinde ki kıskançlık buketleri yakmasını söylüyordu.

Katsuki kendisini izleyen bir çift farklı renkte ki gözleri fark etti ve fark ettiği gibi koşmaya başladı.

Todoroki çocuğun bu davranışına şaşırmıştı fakat Katsuki koşarak sağ elini havaya kaldırdı ve bir el hareketi çekti.

"İzuku'ya olan aşkımı mahvetmene izin vermeyeceğim melez piç!"

"Umrumda sanki! Defol git!"

Katsuki kahkaha atarak koşmaya devam etti ve Todoroki gözden kayboluncaya kadar koştuğunda okula geldiğini fark etti ve büyük bir sevinçle İzuku'yu aradı.

İzuku odasında yorgunlukla kafasını kaldırdı ve çalan telefonuna doğru uzandığında "💥Boom!💥" İsmini görmesi ile Katsuki'nin aradığını anlamıştı. Cumartesi o kadar yaşanandan sonra "nasıl hâlâ aramaya yüzü olabilir?" diye düşündü çocuk.

Bunu diyordu demesine ama çocuğun kendisine atkısını verdiğinden beri atkıyı kötü kokutmamak için neredeyse üç gündür ağzına sigara sürmemişti.

Zil sesi durduğunda, ikinci gelen aramayı açmak zorunda hissetti ve derin bir nefes vererek telefonu açtı.

"Efendim."

"Ben on kere aradıktan sonra açarsın diye düşündüm ama buda iyiymiş!"

"Sesin neden bu kadar mutlu!?"

"Hah!? Kapa çeneni in- yani bugün benimle bir yere gelmeni istiyorum."

İzuku anlamsızca yüzünü buruşturdu.

"Neden gelecek mişim?"

"Sana bir şey aldım."

"Yeterli bir sebeb ama aldıktan sonra geri dönerim, seninle konuşmak istemiyorum."

Yalandı aslında yeşil saçlı çocuğun merhameti dünyayı sarabilecek kadar büyüktü ve bu dünya da kendisini öldürse bile affedeceği tek bir kişi vardı, o kişide Katsuki idi.

"Yeter ki gel, seni parkta bekleyeceğim."

"Hangi park?"

"Özel alanımız olan..."

"A-ama-"

Devam edemeden telefonun yüzüne kapanması ile bir küfür savurmuştu İzuku.

"Ne halt yiyor bu çocu-"

Kapısının açılması ile korkarak yere düştü İzuku.

Kaminari;
"Pardon!"

Gelen sarı saçlı Pikachu'ya benzeyen arkadaşına döndü İzuku.

"De-denki?"

Kaminari;
"Affedersi- iyi misin diye kontrol etmeye geldim."

İzuku gülümseyerek cevap verdi.

"Teşekkürler."

Kaminari;
"Kulak misafiri oldum da konuştuğun ki-"

"Evet, Katsuki'ydi."

Kaminari;
"Bana anlatabilirsin biliyorsun."

İzuku arkadaşına yatağa oturmasını işaret ederek konuşmaya devam etti.

"Evet, buluşmak istiyor, bana bir şey verecekmiş... Gitsem mi bilemiyoru-"

F𝗅𝖺𝗐𝗅𝖾𝗌𝗌 | ᵇᵃᵏᵘᵈᵉᵏᵘHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin