- Çiçekçi Dükkânı -

1.5K 179 140
                                    


Katsuki titreyen elleriyle çiçek dükkânının kapısında dikilmişti, içeri girip girmemek arasında kalıyordu. Yeşil temalı olan bu dükkan, dışarıda çeşit çeşit çiçeğini sergiliyor ve kendisini karamsar temalı olan dükkânlar arasında belli ediyordu.

Katsuki hâlâ kapıda beklediğinden kasiyer hanım onu fark etmiş ve yanına doğru gelip onunla ilgilenmeye başlamıştı.

"Bir şey mi bakıyordunuz bayım?"

Katsuki gerilerek kibar bir şekilde konuşmaya çalıştı.

"Bir buket a-alacağım."

"Tabii! Buyrun!"

Kadın içeriye doğru girdiğinde Katsuki daha çok gerilerek onu takip ediyordu, sonuçta ilk kez bir çiçek dükkânına uğruyor ve hayatında İlk defa biri için çiçek alıyordu.

"Kim için bakıyorsunuz?"

"Hah?"

"Çiçek buketini yani, kim için alıyorsunuz bayım?"

"Sevdiğim biri için."

Nedense sakinleşmiş ve rahatlamıştı, zaten çiçek alırken neden gerildiğinide anlamıyordu çocuk.

"Ne güzel! Ne tür çiçek istersiniz?"

"Bilmiyorum, tavsiye alabilirim."

"Tabii ki, sevgilinizi anlatmaya ne dersiniz? Bu sayede ona yakışır anlamlı bir çiçek bulabiliriz."

Kadın cana yakın tavrıyla ve nazikliği ile güven hissettiriyordu, buna dayanarak anlatmaya başladı.

"O çok kibardır, asla kimseyi üzemez... Ayrıca çok yarası olmasına rağmen o kadar güzeldir ki, tamamen kusursuz ve asildir. Kendinden önce herkese yardım etmek ister ve ruhu çok saftır... Belki onun masumiyetini kullanarak bencil oldum..."

Katsuki aniden çok konuştuğunu fark edip kendine geldi. Çiçekçi hanım duyduklarını şaşırarak ve gülümseyerek dinlemişti.

"Ah, affedersin çok konuştum."

"Hayır! O kadar güzel sevmişsiniz ki, bu çok güzel bir şey. Hem size önereceğim çiçeklerde belli oldu."

Katsuki kadının dedikleri ile mutlu oluyorken kadın ise anlatarak çiçekleri aramaya koyuldu.

"Saf, kusursuz, güzel, merhametli, kibar ve asil ayrıca masum dediniz. Beyaz Güller ve Orkide'ye ne dersiniz? Bu çiçekler tam anlamlarını taşıyor üstelik buketin tam ortasına pembe bir gül koyarız."

"Pembe gül?"

"Evet! Anlamı "gönlüm sende" demektir."

Katsuki kalbinin hızlandığını hissetti, İzuku buketi görünce nasıl hissedecekti acaba? Diye içinden geçirip duruyor kendisini sorulara boğmak istiyordu.

"Etrafına Orkide'ler ortaya beyaz güller ve bir tane de tam ortaya pembe bir gül."

"Evet! Lütfen öyle olsun."

Çiçekçi hanım kafası ile onaylayarak gülümsemiş, çiçekleri sergilediği kısımdan birkaç Orkide ve gül almak için  gitmişti.

Katsuki ise kasa başında sevinçle bekliyordu, bu sefer her şeyi doğru yapacağım. Diye düşündü.

"Sana layık biri olacağım."

Çiçekçi geri gelmiş ve buketi tezgaha koyup kasaya geçtiğinde, Katsuki söylenen fiyatı ödemişti.

Ardından sevinç ile buketi alıp dükkândan çıktı ve İzuku'yu çağıracağı yeri düşünmeye başladı.

Nerede verebilirim bu buketi sana?

Nerede söyleyebilirim dürüstçe duygularımı?

Bir Buket çiçek yaralarını sarmaya yetermiydi ki?

O sırada Todoroki Bakugou'yu elindeki bir buket çiçek ile gördü.

_______________________

_______________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
F𝗅𝖺𝗐𝗅𝖾𝗌𝗌 | ᵇᵃᵏᵘᵈᵉᵏᵘHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin