Luke telefonunu eline alıp uzun süredir girmediği twitter'ına girdi ve birkaç tweet yolladıktan sonra mesajlarına baktı.Onun için hayranlar fazla önemliydi. Elinden geldiği kadar yanıt vermeye çalışıyordu.
DM'lerini gözden geçirdi.Son zamanlarda Calum ve kendisinin bir çift olması hakkında bir çok mesaj ve tweet alıyordu.Tesadüf olduğunu düşünmesinin yanı sıra aklında bir şüphe vardı.
Ve birde Calum'u öpüşü.O kullanıcı kimdi neydi bilmiyordu , onu neden dinlediğini onun, ona neden uyduğunu bimiyordu ama yapmıştı.Calum'u öpmüştü. Gözlerini karşısındaki koltukta oturan Calum'a çevirdi.
Gülümsüyordu.Biranlığına daldı ve Calum'un gülümseme sebebi olduğunu hayal etti.Calum'un kendisininmiş gibi hayal etti onu sıkılmadan öptüğünü ona istediği zaman sarılabildiğini hayalinde canlandırdı.Çok yanlıştı bunu biliyordu.
Birçok hayranın mesajını yanıtladıktan sonra yeniden bir Cake hesabına rastladı.
@cakescuddle: Hey Luke! Bugün nasılsın?
Bu sabah gelen bir mesajdı.Ve Luke'un durumunu soran tek hesaptı.Mesajların genelini Luke ve mükemmelliği kaplıyordu.
@Luke5SOS: Sanırım iyi değilim.
Hayranın cevap vermesini umdu biriyle konuşmanın iyi geleceğini düşünüyordu.Telefonu kilitleyip mutfakta kendine mısır gevreği hazırladı.
@cakescuddle: Sorun ne?
@Luke5SOS: Yalnız ve mutsuz hissediyorum fakat asıl sorun bana ne iyi geleceğimi bilmemem.
@cakescuddle: kullanıcı adımı oku.
@Luke5SOS: Yani?
@cakescuddle: Luke, Calum'a sarılmaya ne dersin? Bence sana en iyi o gelecek.
@Luke5SOS: Nerden biliyorsun?
@cakescuddle: Luke, Calum ile kucaklaş ve demek istediğimi kendin gör.Tanrı aşkına Luke siz aynı gruptasınız
@cakescuddle: Tanrı aşkına Luke siz aynı gruptasınız.Calum'un iyi sarıldığınıda mı benden öğreneceksin?
@Luke5SOS: Pekala sadece gidip sarılacağım öyle mi?
@cakescuddle: Aynen öyle.
Luke telefonu kapatıp cebine sıkıştırdı.Terleyen ellerini pantolonuna sildikten sonra derin bir nefes alıp salona girdi.
"Calum!" diye bağırdı. Calum Luke odaya girdikten sonra telaşla telefonunu kapatıp koltuğa fırlattı ve Luke'a döndü.Onun bu kadar çabuk etkileneceğini düşünmemişti.
"Sarılalım mı?" dedi Luke gülümseyerek, Calum kollarını Luke'a dolayıp kendine çekti.
Sahte hesapları işine yarıyordu yaramasına ama Luke öğrendiğinde ne yapacaktı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fake Accounts 》cake
NouvellesCalum, Luke'a ulaşmak için sahte hesaplar kullanıyordu. #14 in Kısa Hikaye