Konser sonrası otelde oturmaktan bıkan grup koltuklara yayılmış yapılacak bir şeyler düşünüyordu.Calum kanepede uzanmış Twitter'da dolanıyor yapacak bir şey arıyordu.Aklınca kendine eğlence yaratıyordu.
Luke ise Calum'un uzandığı kanepede oturuyor elindeki telefonuyla karşı kanepedeki Ashton ve Michael'la görüntülü konuşuyordu.
Calum bacaklarını Luke'un dizlerine uzattıktan sonra gülümsedi, daha sonra kendi hesabından çıkıp bir başka hesaba girdi.
"Bence saçlarını platin sarısına boyatmalıyız."
"En iyisi pembeydi, kimse neden bana inanmıyor." Ashton telefonu Michael'a verdikten sonra Michael'ın valizindeki boyaları getirdi.Calum uğraştığı telefondan başını kaldırdı.
"Saç boyasını valizinde mi taşıyorsun? Aman Tanrım."
"Hadi Luke'un saçlarını boyayalım." dedi Ashton valizden herhangi bir renk çıkarttıktan sonra."Bence kahverengi sana yakışır Lucas."
"Siz delirmiş olmalısınız,annem beni öldürür." dedi Luke oturduğu koltuktan kalkarak.Topukları üzerinde gerilemeye başladı, duvara çarpana kadar.Michael ve Ashton onu takip ediyor, Calum yattığı yerden olanları izliyordu.
"Annen izin verse yaparsın yani?" diye sordu Michael boya tüpünü kutudan çıkartarak."İyi o halde, Liz'i üstün yeteneklerimle ikna edeceğim."
"Hayır Michael, durur musun?" Luke neredeyse yalvarıyordu.Ashton eldivenleri ellerine geçirdikten sonra sırıtarak Luke'a baktı.
"Calum, bir şey yapsana!"
Calum koltuktan kalktıktan sonra, Luke'un gözleri parladı.Biliyordu ki onu Michael ve Ashton'ın elinden ancak Calum kurtarırdı bu saatten sonra.
Luke kendini kurtaracak olan kahramanını umutla beklerken Calum mutfağa girdi, daha sonrasında Luke'un tüm umudu yıkıldı.
"Hadi Lucas, sadece uçlarını renklendireceğiz.Hem bu saatten sonra seni Calum kurtarmaz, baksana kendi karnını doyurmakla meşgul."
"Aslına bakarsanız Luke'u kurtarmakla meşgulüm." Calum elinde, pizza kutusuyla belirdi.
Michael pizzaya uzanacağı sırada, Ashton Michael'ın ellerine vurup onu durdurdu.
"Sana, Luke'un saçlarını hallettikten sonra istediğin kadar pizza ısmarlayacağım Michael." dedi Ashton
Michael uzun süre direnmekte zorlandı boya tüpünü kaseye boşalttıktan sonra fırçayı kavradı, Ashton gülümserken , Luke sessizce Calum'u bekliyordu.Michael direnmekte kararlıydı, pantolonunu çekip boyayı Luke'un saçlarına süreceği sırada Luke bırakmaları için uzun süre bağırdı.
"Bırak Michael."
"Bırakmayacağım."
"Bırak Ashton."
"Bırakmayacağım."
Calum pizza kutusunu açıp, kokunun ortama yayılmasını sağladığında Michael boyayı Ashton'a bırakıp Calum'un eline uzandı.
"Luke'a karşı pizzalar." dedi Calum göz kırparak."Kabul ediyor musunuz?"
Michael, Luke'un kolundan çekip Calum'a bıraktı pizza kutusunu kavrayıp kanepeye uzandığında Ashton elini anlına vurup açılmış boyayı çöpe attı.
"Senden nefret ediyorum Michael."
"Bende seni seviyorum Ash." Michael gülümsedi, kutuyu Ashton'a uzattı. "Bir dilim ister misin?"
"İyi sen kaçırdın." Michael omuz silktikten sonra pizzasını ses çıkartarak yemeğe başladı.
"İşte kahramanım."
Luke kollarını Calum'un boynuna doladıktan sonra kendine çekti ve yıllardır görüşmeyen iki insan gibi sarıldılar birbirlerine.Calum gözlerini sımsıkı kapattı.
"Kahramanın olmak hoşuma gitti." dedi Calum çöpteki boyaya uzanarak."Michael, Ashton.Luke'un saçını tekrardan boyamaya kalkar mısınız?"Luke çöpe uzanan Calum'un eline vurdu daha sonra kollarını kavrayıp tekrar kendi sırtına doladı.
"Kahramanıma daima sarılmaya hazırım Hood." dedi Luke uzun süre düşünerek."Bay Hood, Süper Hood, HoodMan, Mükemmel Hood."
"Asyalı Hood."
Michael, Luke'a göz kırptıktan sonra tekrar pizzasını yemeyi sürdürdü.
Calum gözlerini kısarak Michael'a baktıktan sonra en başından beri uzandığı koltuğa tekrar uzandıktan sonra yanına bıraktığı telefonunu alıp sahte hesaplarından birine girdi.Kullanıcı adıyla nefret dolu bakışlar paylaştıktan sonra Michael'a döndü ve bir mesaj yazmaya başladı.Luke başucunda dizlerinin hemen ucunda uzanıyordu.
@asianwithaustralian:LuuuuCas!
@asianwithaustralian:Biliyor musun eğer Calum ile sarılışını medyada görsem kalp krizinden ölürdüm herhalde.
@Luke5SOS: *görüntü*
@asianwithaustralian: AMAN TANRIM AMAN TANRIM AMAN TANRIM AMAN TANRIM AMAN TANRIM AMAN TANRIM AMAN TANRIM AMAN TANRIM AMAN TANRIM AMAN TANRIM.
@Luke5SOS:Hala yaşıyorsun ve sanırım daha dindarsın.
@asianwithaustralian:AMAN TANRIM AMAN TANRIM AMAN TANRIM AMAN TANRIM AMAN TANRIM AMAN TANRIM AMAN TANRIM.
@Luke5SOS: Hayır ben Luke :-)
@asianwithaustralian: Siz ikiniz hayatımda görebileceğim en hoş çiftsiniz.
@asianwithaustralian:neden aşkınızı yaşamıyorsunuz????
@Luke5SOS: Çünkü Calum kızlardan hoşlanıyor.
@asianwithaustralian: Bu durumda senin adın kızlardan mı?
@asianwithaustralian: selam kızlardan
@Luke5SOS: ...........
Calum kahkahasını tutmaya çalıştıktan sonra telefonunu ortadaki sehpaya bıraktı.Luke'un telefonunu bırakıp kollarını birleştirerek uykuya dalışını izledi.
Oturarak değilde, yanında uzanarak uyumasını söyleyecekti ki vazgeçti.Sadece rahat uyuması için ayaklarını topladı ve gözlerini kapatıp o da uyumaya çalıştı.
Luke'un boynu uyuklarken koltuğa düştüğünde Luke tuhaf ama sevimli bir şekilde uyandı.
Yeniden gözlerini kapatacağı sırada Calum onu durdurdu
"Luke, bir bardak su getirir misin?" diye sordu uykulu çıkan sesiyle, Luke gözlerini aralayıp bulanık gözleriyle Calum'u seçmeye çalıştı.
"Ben uyumak istiyorum.Neden kalkıp kendin almıyorsun?" dedi gözlerini ovalayarak."Neden ben getiriyorum?"
"Çünkü yürürken poponu seyredebiliyorum ve popon çok güzel."
-
Saçma sapan bölümlerle karşılama yapan bir adet ben.
Selam dshdjsjd aslında tam olarak 00:00 da yayımlayıp süpriz yapacaktım ama geciktirdim doğrusu
hehe iyi geceler hepinize♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fake Accounts 》cake
NouvellesCalum, Luke'a ulaşmak için sahte hesaplar kullanıyordu. #14 in Kısa Hikaye