Calum oturduğu koltukta dizlerini kendine çekip oturduğunda aklında iki hafta önceki doğum günü partisi canlandı.Luke'un onu öpüşü gözleri önünden gitmiyor ve kalp ritminin hızını arttırıyordu.
Luke'tan bir hafta boyunca kaçıyordu nedenini bilmediği halde.Luke her seferinde Calum'a sorunun ne olduğunu soruyor ve alamadığı her cevaba sinirlenip odayı terk ediyordu.
Luke sarhoşken Calum'u öpmüş uyandığında hiçbir şey hatırlamamıştı.Calum'un hissettiği kadarını...
Luke'un aklında kalan Calum'u odaya sürükleyip verdiği hediye saçma sapan bir bileklikti.
Calum telefonunu cebinden çıkartıp bir diğer hesaba girdikten sonra mesaj atmaya başladı.
@cakemaker: Luke Calum'a doğum gününde ne hediye verdin?
@cakemaker: Sence Calum'un bu seferki doğum gününde aldığı en iyi hediye neydi?
Karşı koltukta oturan Luke elindeki telefona bakıp bir yandan harf giriyordu.Ona daha fazla mesaj atacaktı.Bir diğer mesajı gireceği sırada Luke'tan gelen cevap Calum'un kanını donduracak şekildeydi.
@Luke5SOS: Calum'un doğum gününde aldığı en güzel hediye neydi bilmiyorum fakat benim ona verdiğim asıl hediyeyi bilmediğimi sanıyor
@Luke5SOS: lol
@Luke5SOS:Hadi ama o kadar da unutkan değilim.
Calum mesajları yeniden teker teker okuduktan sonra yeni bir mesaj yazdı.
@cakemaker:Neyden bahsediyorsun? (!)
Mesajının yanında kocaman bir ünlem işareti belirdiğinde Luke'un onu takipten çıkarttığını anlaması geç olmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fake Accounts 》cake
Historia CortaCalum, Luke'a ulaşmak için sahte hesaplar kullanıyordu. #14 in Kısa Hikaye