@pizzawithcake:Hey Luke
@pizzawithcake: Hey
@pizzawithcake: Calum seni seviyor Luke
@pizzawithcake: benimki shiplemek bile değil, gerçeği savunmak bu! Onu seviyorsun!!!!!!!!!!
Calum kafasını yastığa koyduktan sonra bacağını düzeltmeye çalıştı.Ayağının altındaki yastık kaydığında yatağa sertçe vurdu.
"Kahretsin, Luke! Gelir misin?"
Luke Calum'un odasının kapısını açıp içeri girdi.Etrafa baktıktan sonra yataktaki Calum'u görünce kıkırdayıp el salladı.
"Selam Calum, günaydın."
"Günaydın Luke, şu yastığı düzeltir misin?" diye sordu Calum yastığı gösterdikten Luke hızlı adımlarla gidip yastığı düzeltti .
"Yanıma uzanmak ister misin Lukey?" Calum'un gözlerinde belli belirsiz bir umut belirdiğinde Luke'a baktı.Luke Calum'un çok güzel olduğunu düşünüyordu.Bir insana göre fazla güzeldi, çok güzel güldüğünü düşünüyordu.Çok güzel koktuğu konusunda herkesle hemfikirdi.Calum hiçbir zaman Luke'un en yakın arkadaşı olmak istememişti çünkü en iyi arkadaşlar birbirlerini sevemezdi fakat Calum Luke'a aşıktı.
"Bacağını acıtmam değil mi?" diye sordu Luke Calum'un yana kayıp yer verişinden sonra.Calum kafasını sağa sola salladı.
"Acıtacağını bilsem neden çağırayımki?" diye güldü. Luke yorganı kaldırdıktan sonra yavaşça içine girdi.
"Luke beş metre uzakta mı yatacaksın?"
Luke vücudunu Caluma doğru itekleyip dikkatli bir şekilde uzandı.Calum her ne kadar korkmasada Luke Calum'un canını acıtmaktan çok korkuyordu.
Calum güldü ve kafasını Luke'un boynuna gömdü.Kendini çok çaresiz hissediyordu.Saçma sapan sahte hesaplar açıp Luke'a mesaj atıyordu.Aklı sıra Luke'un kendisini görmesini istiyordu.Calum 'un Luke sahte hesaplarını öğrendiğinde vereceği tepkilerden çok korkuyordu.Geceleri Luke'un verebileceği tepkileri düşünmekten uyuyamıyordu bile.
Calum bir kez olsun çok güzel bir kız olduğunu ve Luke'un onu kıskandığını, onu korumaya çalıştığını hayal etti.Luke'un o kızdan hoşlandığını, mutlu olduklarını düşündü.
Daha sonra, Calum kendini kötü hissetti.Aklına Luke'suz bir hayatı getirdi.Luke olmadan yaşayamaycağını o kadar iyi biliyordu ki.
Luke Calum'un eksik kalan parçasıydı.
Düştüğünde elinden tutan, ona korkmamayı öğreten Luke olmuştu.Belki Calum daha olgundu ama Luke sorumluluk sahibiydi.O kadar kötü hissettiki kendini, kollarıyla Luke'u sardı.
"Uyudun mu Cal?" diye sordu Luke burnumu Calum'un saçlarına daldırıp.
"Hayır, sadece bir şey düşünüyordum."
"Ne düşünüyordun öyle?" diye sorduktan sonra kıkırdadı Luke, Calum açık sözlü olmanın avantajını kullandı ve Luke'un gözlerine baktı.
"Seni düşünüyordum Lucas, beni hiç bırakma olur mu?"
-------
*cries and whispers*
"üzgünüm rezil etmeye devam ediyorum."çook konuşuyorum ama üzgünüm.
selam ben geldim merhaba, öncelikle oy ve yorumlarınız için çook ama çook teşekkür ederim.
sadeceee buraya bir not bırakmak istedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fake Accounts 》cake
NouvellesCalum, Luke'a ulaşmak için sahte hesaplar kullanıyordu. #14 in Kısa Hikaye