@cakeschild

1.5K 199 12
                                    

Iki gün öncesinin aksine daha mutluydu Calum.Luke'un attığı mesaja hala inanamıyordu.

Luke'un mutfaktan çıkışını bekleyip elini tezgahtaki telefona attı ve henüz açtığı sahte hesabı ve birkaç hayranın daha hesabını takip etti.

Uygulama geçmişini, kendi kullandığı uygulamalara kadar sildikten sonra.Elinde birkaç kez çevirdi.

Luke mutfağa girdikten sonra Calum'un elinde kendi telefonunu gördüğünde öksürüyormuş gibi yaptı.

"Uhm Calum, elimde telefonumla ne yapıyorsun?"

"Son tweet'imi favorilerine ekledim Lucas."

Luke, telefonunu elinden alıp salona gittiğinde Calum derin bir nefes aldı.Daha sonra yeniden kendi açtığı hesaplardan Luke'a mesaj atmaya başladı.

@cakeschild: Luke, beni takip ettiğine inanamıyorum! Tanrım, teşekkür ederim.

@cakeschild: Sadece bir şey soracağım.Sence Cake'in yani sen ve Calum'un çocuğu olsaydı hoş olmazmıydı?

@cakeschild: Öyle bir şey için her şeyimi verirdim.

Calum bir kaç dakika bekledikten sonra Luke'un farketmeyeceğini düşünüp son mesajını attıktan sonra çıkış yaptı.

@cakeschild: Calum'a neden bir şans vermiyorsun? Uhm seni seviyorum Luke, şimdi beni takip ettiğin için kiliseye gideceğim.

Calum'dan belki Luke'a sevgili olmazdı ama topluma çok usta bir oyuncu olurdu.

Fake Accounts 》cakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin