p.o.v. Lisa
As ik mijn blinddoek afdoe worden mijn ogen groot. Ik ren ernaar toe en knuffel ze allebei. Na een tijdje vraag ik "hoe gaat het met jullie Jill&Daniël?" Ze glimlach en zeggen "goed, met jou?" Ik antwoord weer met "jaa goed! Hoelang blijven jullie?" Ze kijken elkaar aan en zeggen "we hebben 2 weken vakantie, dus zolang als jij t goed vind!" Mijn glimlach wordt groter en ik geef ze nog een knuffel. Na een tijdje roept Louis met een meisjes stem "schatjes, komen! Handjes vast houden en bij de groepblijven!" Ik kijk Louis raar aan en Daniël begint keihard te lachen, na een tijdje liggen we allemaal in een deuk. Als we na het lachen eindelijk Jill en Daniël hun koffer hebben gevonden, lopen we naar de auto en stappen we in. En als we dan eindelijk in de bus zijn dumpen Jill en Daniël hun koffer en gaan we met ze allen wat praten, ik heb ze echt gemist. "maar Lies, hoe is het op de touuur?" Vraagt Jill. Ik glimlach en antwoord met "heel leuk! Maar ik mis jullie wel!" Jill glimlacht en geeft me een knuffel, dan zegt ze "Daniël en ik hebben een kado'tje voor je Lies!" Ik kijk ze verbaasd aan en zeg "huh, waarom?" Ze glimlachen weer en zeggen "oh gewoon." Jill geeft me een klein ingepakt doosje en zegt "maak het maar open!" Ze glimlach breed, ik maak het pakje voorzichtig open en als ik het doosje open maak zit er een heel mooi kettingje in, ik geef Daniël en Jill een knuffel en bedank ze. De rest van de middag hebben we met ze alle wat films gekeken en gepraat, ik heb ze zo gemist. Na het avond eten gaan we nog even de stad in, als we daar zijn lopen we door de winkel straat en zegt Daniël "waarom ging ik ookal weer mee?" Ik lach en zeg "omdat je ons zo gezellig vind." Hij lacht even en zegt "ja klopt, maar shoppen? ew." Jill en ik lachen en na een tijdje roep ik opeens "omg, kijk! Dat zou je heel leuk staan Jill!" We lopen er naar toe en Jill pakt het jurkje, als ze richting de pas hokjes loopt roept ze "omg Lies, dit jurkje is leuk voor jou!" Ik loop naar haar toe en bekijk het jurkje, het is een soort licht blauw met een beetje groen erdoor. Echt een leuk jurkje, ik pak het jurkje in mijn maat en loop met Jill mee naar de paskamers en pas het jurkje, als ik het jurkje aan heb kijk ik in de spiegel, het jurkje is super mooi! Ik loop het pashokje uit en als ik Jill zie valt mijn mond open, ze ziet er zo mooi uit! We roepen tegelijk "wauw, dat jurkje staat je geweldig!" Jill en ik schieten in de lach en Daniël zegt "jaa het staat jullie allebei echt heel leuk! maar zullen we nu gaan? Shoppen is echt saai." Ik lach en zeg "jaja is goed, even dit betalen en omkleden." Ik loop het pashokje weer in en kleed me om, als ik klaar ben staat Jill weer bij het rekje waar het jurkje hangt en hangt het terug, ik loop naar haar toe en zeg "waarom hang je hem terug?" Zo te zien had ze me niet gezien en schrok, dan zegt ze "ik heb niet zoveel geld mee." Ik kijk haar aan en ondertussen bedenk ik een plannetje en zeg "aw jammer! Ga anders maar vast met Daniël naar buiten, een starbucks zoeken dan betaal ik even snel ik kom ik oke?" Ze knikt en Daniël en Jill lopen samen naar buiten, ik pak het jurkje in Jill haar maat en neem hem mee naar de kassa, ik betaal allebei de jurkjes en laat die van Jill inpakken, als ik heb betaalt en de jurkje heb loop ik de winkel uit richting de starbucks, waar ik Jill en Daniël al zie zitten. Ik loop naar binnen en zie dat Jill ookal voor mij heeft besteld, ik pak mijn koffie en we lopen met ze alle weer de deur uit, richting de bus. Als we bij de bus zijn lopen we naar binnen en gaan Jill&Daniël op de bank zitten, ik zeg snel "ik ruim even dit jurkje op!" Jill knikt en ik loop naar mijn slaapkamer en hang het jurkje op, daarna loop ik naar Jill haar kast en hang het jurkje er ook in. Als ik weer in de woonkamer kom zegt Liam "we gaan straks uiteten in een chique restaurant, dus trek wat leuks aan!" Ik glimlach. Dat komt handig uit van het jurkje, ik trek Jill mee en zeg "klaarmaken?" Ze knikt en loopt mee, als ik bij mijn kast ben pak ik mijn jurkje en Jill begint opeens te gillen. Ik begin te lachen en Niall komt aan gerend en roept "WAT IS ER AAN DE HAND?" Jill kijkt Niall aan en laat het jurkje zien en zegt "omygoood, kijk wat ik heb gekregen van Lies!" Niall zucht en mompeld "vrouwen.." ik schiet weer in de lach en Niall loopt weg, dan hoor ik Niall zeggen "ze gilde vanwege een jurkje, meisjes zijn raar." Daarna hoor ik wat gelach en zegt Perrie "ik snap haar helemaal!" Jill heeft inmiddels haar jurkje aan en het staat haar zo mooi! Ik trek ook mijn jurkje aan en vraag aan Jill "mag ik je makeup doeeen?" Ze lacht en knikt ja, dan zet ik haar op mijn bed neer en begin met haar makeup. Als ik eindelijk klaar ben, ruim ik alles op en Jill kijkt in de spiegel en zegt "waaauw, ik wist niet dat je t zo goed kon!" Ik lach en zeg "uh, ik woon practisch met Lou in een bus.." Jill schiet in de lach en zegt "ik ben zo jaloers op jou leventje." Ik glimlach zwakjes en kijk naar beneden, Jill merkt het en zegt "Wat is er Lies?" Ik aarzel even maar zeg het toch "mijn leven is niet zo perfect.. iedereen haat me omdat ik geadopteerd ben door de jongens, ze sturen me zoveel haat. Ik wil het ze niet vertellen, het zijn hun fans en ze houden van ze. Uh, een tijdje terug ben ik een soort van inelkaar geslagen door een groepje fans, ze wouden me dood hebben.." Jill kijkt me met open mond aan en zegt "ik ben er voor je he! Niet vergeten lieverd!" Ik knuffel haar en dan komt Niall binnen stormen en zegt "we ga- wow, wat zien jullie er mooi uit!" Ik glimlach en Jill en ik zeggen tegelijk "dankje Nialler!" Dan zegt Niall alsnog "we gaan naar het restaurant!"
-------------------------------
Heyy! Sorry dat het zo lang duurde maar ik had echt geen tijd en geen inspiratie. I'm sorry ):
weet iemand nog leuke fanfictions van One Direction? En ik wil een q/a doen, dus als je vragen voor me hebt, brand los! Je mag de vragen in de reacties hier zetten maar ook in priveberichten! Love yaaa xo.
JE LEEST
Adopted by One Direction
FanfictionHet verhaal gaat over de 14 jarige Lisa, ze zit al sinds dat ze 3 jaar is in het weeshuis en heeft de hoop opgegeven dat ze ooit nog geadopteerd gaat worden maar dan komt One Direction langs, zullen de jongens haar kiezen of toch de "geweldige" barb...