Deel 34

1.7K 73 9
                                    

p.o.v Lisa

We lopen met ze alle naar het restaurant om wat te gaan eten, als we eenmaal het eten hebben gepakt ploffen we neer op een stoel en beginnen te eten. Na een tijdje heeft iedereen het op en zegt Niall "En? Wat gaan we nu doen?" Jill en ik kijk elkaar en en zeggen tegelijk "stappen!" De jongens knikken instemmend, Jill en ik lopen naar boven om onze makeup even bij te werken, daarna stappen we in de taxi richting het centrum. Zodra we daar zijn lopen we het eerste cafe binnen die we zien, een aantal biertjes en wijntjes verder gaan we naar een echte discotheek, we laten onze ID kaart zien en lopen daarna naar binnen. Zodra ik binnen ben trekt Jill me naar de bar en besteld shotjes, we drinken alle shotjes en lopen dan naar de dansvloer, zodra we er zijn komen er jongens naar ons toe. Maar ze lopen naar Jill en beginnen een gesprek met haar, na een tijdje loopt Jill weg van de jongens. Ik loop naar de bar en bestel nog wat te drinken, terwijl ik mijn drinken opdrink komt er een jongen naast me zitten en begint tegen me te praten. Daarna wijst hij ergens naar toe en ik volg zijn vinger, ik kijk naar de andere kant van de kamer maar zie niks, ik draai me weer om en dan is de jongen weg. Ik haal mijn schouders op. Ik drink mijn drinken op en loop naar de jongens toe. Als ik daar aan kom zie ik Jill en Harry zoenen, ik glimlach. Daarna loop ik door naar Louis en ga naast hem staan dansen, hij lacht even naar me. Na een tijdje begint alles te draaien en zeg ik tegen Louis "Lou, ik ga even naar buiten, het is veel te warm. Ik word er duizelig van." Hij glimlacht en zegt  "inderdaad, ik loop wel even mee." Ik knik en daarna loop ik voorop naar buiten, zodra ik buiten kom zie ik die jongen weer, ik kan niet echt helder meer na denken. Zoveel drank had ik toch niet op? De jongen komt naar me toe lopen en zegt "en babe, werkt het spul goed? Ga je met me mee naar huis?" Hij pakt mijn arm maar ik trek hem terug en zeg "wie ben jij?" hij antwoord niet, hij pakt mijn arm en wil me mee trekken maar op dat moment gaat het heel snel. De jongen ligt op de grond en naast me staat Louis, hij kijkt heel boos naar de jongen en neemt me mee. Mijn benen voelen aan als drilpudding, ik voel ze amper. Ik zucht en zeg tegen Louis "hij heeft denk ik iets in mijn drink-" en op dat moment vallen mijn ogen dicht, de slaap neemt me over, denk ik.

p.o.v Louis

Lisa verteld me dat een jongen iets in haar drinken heeft gedaan, als ze bijna klaar is met vertellen valt ze op de grond. Ik laat me op mijn knieen vallen en til haar op. godver, waarom doet die sukkel zoiets?! Ik pak mijn mobiel en sms Liam dat hij & de jongens meteen naar buiten moeten komen. Gelukkig zie ik ze na 5 minuten al, Jill en Harry lopen achteraan, giechelend. De jongens komen aangerend en ik vertel over de jongen. Liam neemt een taxi en we vertrekken naar het hotel. Als we daar eenmaal zijn leg ik Lisa in bed en wens Jill weltrusten. Daarna stap ik ook in bed en val snel daarna in slaap. 


-----------------------------------------

wow, heb ik zo'n lange tijd niet geupdate. Is 't zo'n kutte update, het spijt me.

en sorry dat het update zo lang heeft geduurd, maar als jullie eens wisten wat er nu allemaal in mijn leven gebeurd zou je t snappen..

toch hoop ik dat jullie t leuk vonden, xo



Adopted by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu