Deel 16.

2.7K 100 10
                                    

p.o.v Lisa

We staan net op de parkeerplaats bij het restaurant, de limosine staat een eindje verder op en wij lopen naar het restaurant. Ja limosine, Louis vond het wel grappig om met de limo te gaan, rare jongen. Als we binnen komen vraagt de ober of we hebben gereserveerd en dan zegt Liam "ja, op de naam Payne." De meneer knikt en begeleidt ons naar onze tafel achterin het restaurant, zodat de kans op fans minder is. Als we bij de tafel zitten zit ik naast Jill en Niall, Daniël zit tegen over me naar me te glimlachen. We kijken allemaal op de menu kaart en bestellen wat te drinken, Niall naast mij doet netalsof hij zijn examens aan het maken is, hij zit nu al het langst een poging te doen om iets uit te zoeken om te eten. Na een tijdje zucht ik en zeg "jij doet je ogen dicht en ik ga met mn vinger over de lijst en jij zegt stop en dat ga je dan kiezen oke? dit duurt echt te lang." Jill naast me schiet in de lach en Niall kijkt me beledigt aan en zegt dan uiteindelijk "oke is goed." Ik werp snel een blik op de lijst en Niall doet zijn ogen dicht, ik doe alsof ik met mijn vinger over de lijst ga maar ik hou mijn vinger op een gerecht stil, Niall zegt "stop" en doet zijn ogen open, als hij ziet wat ik heb aangewezen zegt hij "dat deet je zeker expres?" ik schiet in de lach en doe het nog een keer, dan doe ik het wel echt en zegt Niall "daar zat ik al tussen te twijfelen!" Ik lach en we bestellen allemaal ons eten. Na een tijdje is ons eten er en beginnen we te eten. Als na een tijdje het eten op is en iedereen genoeg heeft gehad, gaan we richting huis. We lopen het restaurant uit en Liam zegt "we hebben nog geen last gehad van fans." De jongens knikken en we lopen naar de limo, als we daar aankomen staan der een paar groepjes meisjes, Ik schiet in de lach en zeg "te vroeg gejuicht?" Liam zucht, in de zin van, ja je hebt gelijk. We lopen naar de auto en de meisjes vragen om een foto met de jongens, Daniël, Jill & ik nemen wat foto's en daarna vragen een paar meisjes of ze met mij op de foto mogen, ik knik ja. Ik ga met de meisjes op de foto en dan geven ze me een knuffel het 1 na laatste meisje fluisterd dingen in mijn oor, ze zegt dingen zoals "je bent nog lelijker en dikker in het echt, iew." en "waarom hebben ze jou geadopteerd hahaha omg." en zo is in 1 keer mijn mood verpest. Daarna geeft het andere meisje me een knuffel en zegt precies dezelfde dingen, na de knuffel loopt dat groepje weg. De jongens zijn nog bezig met wat foto's en ik zeg tegen Jill "ik uh, ga even een stukje lopen. Ben een beetje misselijk, ben zo terug!" Jill knikt en glimlacht, ik glimlach terug en loop een rondje, als ik een bankje tegen kom ga ik erop zitten en kijk voor me uit, waarom haten ze me allemaal? Ben ik echt zo lelijk en dik als ze zeggen? Na een tijdje worden me ogen nat en lopen de tranen over mijn wangen, na een tijdje zie ik dat groepje meisjes weer. Ik wil weglopen maar dan staan ze al voor me, dat meisje die als eerst zei dat ik lelijk was zegt "ach, moet je huilen? Ga anders maar even naar je papies toe, die regelen het wel." Ik word echt boos, ze moeten stoppen. Ik kijk haar boos aan en zeg "denk je dat door hun ik alles krijg? Dat mijn leven perfect is? Ik heb in de jaren dat ik heb geleefd al meer meegemaakt dan jij in je hele leven!" Ze kijkt me uitdagend aan en zegt dan "zoals? dat je papa en mama zelfmoord hebben gepleegd door jou?" Dat was de druppel, zoiets zeg je niet. Tegen niemand niet. Ik maak een vuist van mijn hand en sla haar in haar gezicht, op haar neus. Ze valt achter over en nu komt het andere meisje erbij, ze trekt aan mijn haar en duwt me op de grond. Ik sla haar ook maar ze geeft geen kick, de gaat staan en trapt me tegen mijn ribben en schenen, het doet zo pijn. Ik probeer haar weg te duwen en uiteindelijk lukt het, ik sta snel op. Nouja ik doe een poging, mijn ribben doen zo zeer, daarna duw ik haar weg en valt ze op de grond en daarna ren ik weg. Ik ga verderop op een boom staan en kijk in mijn mobiel als een soort spiegeltje, ik veeg de mascara streep weg en nu zit mijn makeup weer normaal. Ik kijk naar mijn jurkje maar op een of andere manier is hij niet kapot, er zit wel een vlekje op maar dat gaat er in de was wel uit. Ik wacht even tot ik weer normaal adem en het lopen wat minder pijn doedt. Ik loop na 10 minuten weer terug naar de limo, waar net de laatste meisjes weglopen. De jongens lachen naar me en ik lach terug naar ze, als een boer met kiespijn. We stappen de limo in, wat aardig moeilijk gaat met de pijn van mijn ribben. Als we allemaal in de limo zitten rijd de chauffeur ons richting de bus, onderweg vraagt Harry "waar was je zostraks?" Ik kijk hem aan en zeg "ik ging even rondje lopen, jullie waren toch druk bezig dus dat kon wel even." Harry glimlacht naar me en knikt. Als we bij de bus zijn kijken we nog een filmpje en daarna gaan Jill en ik naar onze slaapkamer, als we daar zijn kleden we ons om. Ik pak mijn korte broekje uit mijn kast met een shirtje erop. Als ik mijn jurkje uit trekt en mijn shirt aan wil doen roept Jill "wat heb jij daar nou?!" Ik kijk haar verbaasd aan en vraag "waar en wat?" ze wijst naar mijn rib en ik kijk ernaar toe, het is helemaal blauw geworden, ik denk even na en zeg dan "oh dat, ik stoote vanmorgen me ribben, maar voor mijn gevoel viel het wel mee." daarna begin ik nep te lachen, Jill zegt "weet je zeker dat dat wel goed is?" ik knik en en trek mijn shirtje aan en mijn broekje. Daarna klopt er iemand op de deur en zeg ik "binnen." Daniël doedt de deur open en vraagt "Lisa kan ik je uh even spreken?" Jill kijkt hem aan en geeft hem een glimlach. Ik knik en samen lopen we even naar buiten, dan zegt Daniël "uh, Lisa.. Ik uhm, ohgod hoe zeg ik dit." Ik lach even kort en zeg "vertel het maar gewoon in 1 keer!" Hij knikt en zegt "ik uh, ik ben.." 

---------------------------------

hahahahha ik ben zo gemeen, nu moeten jullie wachten tot de volgende update (': 

ik heb trouwens zo leuk boek gevonden! De schrijfster is @nicetomeetyou3 en het boek heet 'The life of a directioner [h.s]' Het boek is echt geweldig, een aanrader! 

Stem/vote/comment? xo 

Adopted by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu