p.o.v Lisa
"ik uh.." ik lach en Daniël zegt "Ik ben aan het inpakken. er zijn wat probleempjes thuis en ik moet terug komen.. Het spijt me." zegt Daniël. Ik kijk hem aan en knik en zeg "oh oke, jammer! Maar ik kom binnenkort wel een keertje weer langs oke?" Hij knikt en samen lopen we naar binnen, Daniël naar zijn kamer en ik naar die van Jill & mij. Jill ligt al in bed en zegt "dus Daniël heeft t vertelt?" Ik knik en ze zegt "dus je vind het niet erg?" Ik kijk haar verbaasd aan en zeg "wat?" dan zegt ze "dat Daniël een vriendin heeft?" Ik kijk haar verbaasd aan en zeg "huh wat? Daniël zei dat hij eerder naar huis moest vanwege problemen thuis ofzo?" Jill kijkt me verbaasd aan en ik loop richting de deur, Jill loopt achter me aan en als we bij de kamer van Daniël zijn kloppen we aan en zegt Daniël "binnen." Ik gooi de deur open en zeg "Daaaaniël? Wat is het nou, problemen thuis of heb je een vriendin?" Ik kijk hem aan en begin te lachen, Daniël kijkt ons verbaasd aan en zegt dan "ja uh sorry Lies.. Maar Jill denkt dat je gevoelens voor me hebt en daardoor durfde ik het niet echt te zeggen.." Ik schiet in de lach en zeg "sorry Daniël maar ik heb geen gevoelens voor je, ik zie je gewoon als mijn beste vriend!" Hij glimlacht en knuffelt me en zegt "oke gelukkig, ik wou je geen pijn doen namelijk." Na de knuffel zegt Jill "maar moet je wel of niet naar huis toe?" Daniël zucht en zegt "ja ik moet wel weg.. Morgen avond vertrekt mijn vlucht al.." De geven elkaar een knuffel en gaan weer richting bed, als we in bed liggen praten Jill en ik nog een tijdje en vallen dan in slaap.
- next morning.-
Als ik wakker word, doe ik mijn haar in een knot en loop zachtjes naar de keuken. Als ik daar ben zit Naill al te ontbijten en geef ik hem een kus op zijn wang en pak een broodje. Ik smeer mijn broodje en ga naast hem zitten en begin mijn ontbijtje te eten. Als Naill en ik over van alles en nog wat hebben gepraat word Jill eigenlijk wakker en komt naast me zitten. Ze pakt de helft van mijn broodje en eet hem op, zonder maar ook iets te vragen! Als ze een paar happen heeft genomen zegt Naill "en je weet zeker dat je niet mijn kind bent?" Ik en Naill schieten in de lach maar Jill neemt het heel serieus en zegt "omg, ja stel je voor dat ik dat ben! Misschien moeten we het laten testen?" Naill begint nog harder te lachen en zegt "Lieverd, je bent niet mijn kind hoor" Inmiddels ligt Naill al bijna op de grond van het lachen en zie je dat Jill baalt. Na een tijdje komen ook Louis, Liam, Daniël en Harry naar de keuken om wat te eten. Als we daar zitten vraagt Jill "en wat gaan we vandaag doen?" Jill lacht en de jongens kijken bedenkelijk. Na een tijdje roept Louis "we kunnen gaan varen? Perrie en El vinden dat ook leuk!" Jill en ik roepen meteen "jaaaa doen we!" de jongens lachen en Louis pakt zijn mobiel en gaat bellen. Na een tijdje zegt hij "opschieten, we gaan zo varen!" Ik en Jill lopen naar onze kamer en pakken allemaal spulletjes, we trekken allebei en wijd jurkje tot ongeveer onze knieen aan en doen wat makeup op. We nemen voor de zekerheid onze bikini en handdoek mee. Als we klaar zijn lopen we naar de woonkamer waar de jongens op hun mobiel zitten te wachten en ik zeg "hallo, zo langzaam waren we ook weer niet?" Naill lacht en zegt "dat denk je, iets meer dan een half uur hoor. Wij waren binnen 5 minuten al klaar." Jill en ik lopen snel naar buiten en roepen "kom we gaan, kijk nou op wie we moeten wachten phoe." Jill en ik schieten in de lach en Harry begint sarcastisch mee te lachen dan tilt hij me op bij mijn heupen en hangt me in de lucht. Op dit moment heb ik zoveel pijn, hij moet me echt neer zetten. De tranen springen in mijn ogen en ik piep naar Harry " Kun je me alsjeblieft neer zetten?" Hij kijkt me aan en knikt, hij zet me snel neer en zegt "wat is er? waar heb je last van?" Ik kijk hem aan en zeg "ik was gevallen laatst, tis een beetje blauw." Jill naast me zegt dan "huh, je had je toch gestoten?" Ik knik en zeg "jaa dat was uh daarna!" Jill en Harry kniken en lopen naar de auto, dat was kantjeboord. Na een tijdje in de auto te hebben gezeten zegt Louis "we zijn er!" Liam parkeert de auto en we stappen allemaal uit en nemen onze spullen mee. Als we de boot zien worden me ogen groot, het is zo'n grote boot! Er is zelfs een man bij die het schip bestuurt, er is een ruimte in de boot zodat we binnen kunnen zitten het is echt mooi! We gaan met ze alle op de boot en de jongens gooien hun tassen neer, Jill en ik lopen nog even naar binnen en zetten daar onze tassen neer. Na een tijdje te hebben gekletst begint de boot te varen en lopen we naar boven, Jill en ik gaan bij de jongens, Perrie & El liggen. Na een tijdje varen staat de boot stil bij een soort eilandje zodat we kunnen zwemmen. De jongens springen van de boot af in het water en Jill en ik lopen naar binnen zodat we ons kunnen omkleden. Als ik mijn bikini pak denk ik bijzelf ik kan niet zwemmen want dan zien ze de blauwe plek en gaan ze vragen stellen.. Jill heeft haar rode bikini al aan en het staat zo mooi bij haar rode haar! Ik pak mijn blauwe bikini en trek hem ook aan, ik verzin wel gewoon wat als ze iets vragen. Na een tijdje lopen we met onze handdoek om naarhet water en springen Jill en ik erin. Na een tijd zwemmen word het koud en gaan we verder varen. We lopen met ze alle weer naar de boot en gaan daar liggen zonnen. Na een tijdje vraagt Liam natuurlijk "Lies? Hoe kom je aan die blauwe plek? Hij is zo groot.." Ik slik en zeg "ik had me gestoten, maar het deedt minder pijn dan het eruit ziet hoor." en ik glimlach nog even nep. Liam zegt dan "gestoten? weet je t zeker? Dat kan nooit, het lijkt wel alsof je ribben zijn gebroken!" Ik lach even nep en zeg "nee dat zijn ze echt niet, anders deedt t wel pijn." Hij knikt en loopt naar de zijkant van de boot. Na nog een lange tijd te hebben gezwomen, varen we naar de plek waar de boot heen moet. De haven dus, en rijden dan naar huis. Als we thuis zijn eten we wat met ze alle en rijden we naar het vliegveld om Daniël weg te brengen. Als we op het vliegveld zijn moet Daniël al gelijk naar zijn gate omdat we een beetje laat waren. We geven Daniël een knuffel en wensen hem succes, zodra hij weg is gaan we weer terug want anders zien de fans ons misschien. Als we eindelijk in de auto zitten rijden we naar huis en gaan Jill en ik naar bed, na een tijdje liggen we in bed en ligt Jill al te slapen. Na een tijdje wakker liggen val ik ook in een diepe slaap..
------------------------------------
SORRY! echt sorry dat het zo lang duurde.. maar ik had geen inspiratie en mijn laptop lag nog bij mijn vader en ivm de afstand kon ik hem niet ophalen ):
echt sorry! Maar ik ben neit helemaal tevreden over dit eigenlijk mhm. But I still hope you guys liked it. stem/vote/comment? xo
JE LEEST
Adopted by One Direction
FanfictionHet verhaal gaat over de 14 jarige Lisa, ze zit al sinds dat ze 3 jaar is in het weeshuis en heeft de hoop opgegeven dat ze ooit nog geadopteerd gaat worden maar dan komt One Direction langs, zullen de jongens haar kiezen of toch de "geweldige" barb...