p.o.v Lisa
Hier zit ik dan, vast gebonden op een stoel in een kamer van ongeveer 2 bij 2 meter. Hopend dat de jongens snel komen. Tot nu toe is hier nog niet veel gebeurd, ik zit hier nu al 4 uur vastgebonden op deze stoel. Ik de hoek staat een lampje gericht op de klok, misschien willen ze me hier laten zitten, de tijd voorbij zien gaan? Misschien gaan ze me wel vermoorden. Ik heb geen idee en ik denk dat dat het engste is aan de situatie, niet wetend wat er gaat gebeuren. Inmiddels is het 7 uur en ik begin honger te krijgen en mijn polsen doen zeer, het touw snijdt vreselijk. Na ongeveer een half uur zie ik de deurklink bewegen, wat betekend dat er iemand aan komt. Ik kom om me heen en bedenk dat het het beste is om te doen dat ik slaap. Ik ga een beetje voorover hangen en doe mijn ogen dicht. Ik hoor de sleutel omdraaien en hoor hoe de deur opengaat. Ik hoor iemand naar binnen lopen en zuchten, daarna hoor ik hoe iets op de grond wordt neergezet en hoe iemand mij losmaakt. Daar was ik niet op voorbereid en ik val met een harde smak op de grond, ik open mijn ogen en kreun. Mijn wang doet zeer, ik sta voorzichtig op. Als ik rechtop sta zie ik een meisje staan, met knalrood haar. Ze staat met de rug naar me toe en ik zeg "Jill?" Het haar lijkt sprekend op dat van Jill, maar zij zou dit nooit doen. Het meisje draait zich om en lijkt op Jill maar is het niet. Ik weet niet of dat komt door het rode haar of dat ze echt op elkaar lijken. Ze begint te lachen en zegt "hmm, dus je begint me al te zien als Jill, mooi." Ik schud verwarrend mijn hoofd en zeg "huh? Hoezo dat?" Ze lacht weer en zegt "welkom in je nieuwe huis! Ik wou je graag als mijn beste vriendin dus mijn pappie heeft gezorgd dat je werd 'ontvoerd' zodat we beste vriendinnen konden worden!" Ik begin te lachen en zeg "jij bent echt ziek." Ze slaat me in mijn gezicht en loopt de kamer uit en doet de deur weer op slot. Ik kijk rond en mijn oog valt op eten, heerlijk eten. Spaghetti met rode saus, wat is dit. Ik ben ontvoert om een vriendin te spelen van een meisje en krijg heerlijk eten. Ik begin snel te eten en ga daarna op de grond liggen om in slaap te vallen.
- next moring -
Als ik wakker wordt zie ik een broodje liggen en een glas melk, ik eet en drink het op. Als het op is begin ik met bonken op de deur. Na een tijdje doedt eindelijk iemand open en komt het meisje met rode haren weer binnen wandelen. Ik ga dit slim spelen en zeg "Hey, sorry van gisteren. Ik was nogal geschrokken omdat iemand me meesleurde in een auto. Maar je weet mijn naam vast al, wat is joune?" Ze steekt haar hand uit en zegt "Zoë" Ik glimlach naar haar en zeg "mooie naam." Ze glimlacht terug en zegt "dankjewel, Lisa ook!" Ik glimlach en zeg "zou ik alsjeblieft naar de wc mogen? Ik moet al sinds gisteravond." Ze lacht en knikt. We lopen samen het huis rond naar de wc, ik moet eerst haar vertrouwen winnen en dan kan ik ontsnappen. Als we bij de wc aankomen zegt ze "ga maar, ik wacht voor de deur." Ik knik en ga snel naar de wc. Als ik klaar ben staat ze er inderdaad nog, ze neemt me mee naar boven en gooit een deur open met roze muren, en een hele erge meisjesachtig style. Ik denk dat het haar kamer is, en loop naar binnen en zeg "wow, wat groot!" Ze lacht en zegt "mijn vorige kamer was groter, dit is haast te klein." Ik rol mijn ogen zonder dat ze het ziet en lach een beetje met haar mee. Na we een tijdje te hebben gepraat ben ik erachter gekomen dat ik hier alleen ben omdat ze heel alleen is omdat haar vader en moeder altijd aan het werk zijn. Na een tijdje zeg ik voorzichtig "maar, waarneer kan ik naar huis? Dan kunnen we samen shoppen enzo?" Ze lacht gemeen en zegt "nooit, ik laat mijn eigen barbie toch niet naar huis gaan?" Ik lach en zeg "barbie?" ze knikt en zegt "ja, jij bent mijn levende barbie. Ik kan alles met je doen wat ik wil!" Ik zucht en zeg "zo werkt het niet, ik ga dat echt niet doen en ik ga nu naar huis." Ik loop richting haar deur en dan naar de trap, als ik bij de trap ben merk ik dat er een bewaker staat. Zoë is nog boven en ik maak een praatje met de bewaker en zeg uiteindelijk "maar uh, Zoë zei dat ik even naar buiten mag, dus mag ik erlangs?" Hij knikt en laat me erdoor, yes. Ik loop de tuin in en zie dat er overal een muur staat van zowiezo 2,5 meter hoog. Ik zucht en zoek een poort op, eenmaal gevonden komt er een bewaker op me af rennen en ik ren zo snel als ik kan naar het hek. Het hek heeft stalen palen waar, als je dun genoeg bent, tussen door past. Ik duw mezelf erdoor heen maar de bewaker heeft mijn arm en trekt me terug. Ik begin te gillen en om me heen te slaan, de bewaker pakt me op en gooit me over zijn schouder en neemt me mee naar binnen waar ik weer in het kamertje wordt gegooit wat pikkedonker is. Ik zucht en ga zitten, wat is ze met me van plan? Ik ben haar 'levende barbie'..
------------------------------
BELANGRIJK!!
Jongens, ik ga alvast rollen verdelen voor de jongens en een 2e beste vriendin van Lisa. het duurt nog wel even voor de jongens een relatie hebben maar goed, dan heb ik het vast.Als je een vriendin wil spelen, dat kan nog van Liam & Niall. En er mag 1 iemand een beste vriendin zijn van Lisa. Zou je mij je naam/bedachte naam, leeftijd ( vriendinnetjes moeten zelfde leeftijd hebben als de jongens & beste vriendin als lisa.)& waarom je de rol wil.
De rol van harry's vriendin is al weggeven. En Zayn zijn vriendin is nu nog Perrie maar daar komt helaas verandering in dus over een tijdje kan daar ook auditie voor gedaan worden. De rol van louis vriendin wordt nog steeds gespeelt door Eleanor, maar ik weet nog niet zeker of ik dat ga veranderen. Ligt eraan hoe dat in het verhaal past.
kusjes.
JE LEEST
Adopted by One Direction
FanfictionHet verhaal gaat over de 14 jarige Lisa, ze zit al sinds dat ze 3 jaar is in het weeshuis en heeft de hoop opgegeven dat ze ooit nog geadopteerd gaat worden maar dan komt One Direction langs, zullen de jongens haar kiezen of toch de "geweldige" barb...