Deel 19.

2.6K 100 3
                                    

p.o.v Lisa

langzaam doe ik mijn ogen open en doe ze daarna weer dicht, het is zo vel aan mijn ogen. Na een tijdje te hebben geknipperd doe ik mijn ogen weer open en die ik Liam boven me hangen. Ik duw hem opzij en probeer recht op te gaan zitten. Liam zegt "jezus Lisa, laat me nooit meer zo schrikken! Je bent bijna 2 uur buiten westen geweest!" Ik kijk hem met grote ogen aan en zeg "2 uur? Je maakt een grapje?" Liam schud nee en zegt "het is echt zo. We hadden de ambulance gebeld, ze hebben de wond onder je oog schoongemaakt en we mochten je weer meenemen. Ze zeiden dat je van zelf wel wakker zou worden." als ik om me heen kijk zie ik dat ik inderdaad op de bank lig in de tour bus. Ik kijk om me heen maar zie niemand behalve Liam "waar is de rest? En waar is Harry? Omg harry voelt zich vast kut, waar is hij?" Liam kijkt me geruststellend aan, wat niet echt helpt en zegt dan "de jongens slapen, Jill ook." Ik knik en zeg "jij mag ook wel gaan slapen als je wilt? Ik ben best moe en ga zo in me eigen bed verder slapen als het goed is?" Liam knikt en staat op, hij loopt richting de badkamer en ik loop richting Harry. Als ik bij hem aan kom zie ik dat zijn wangen nog nat zijn van het huilen. Ik ga naast hem liggen en langzaam val ik in slaap.

- next morning.-  p.o.v Harry

Als ik wakker word merk ik dat er iets of iemand naast me ligt. Ik doe mijn ogen open en zie dat Lisa naast me ligt te slapen, meteen springen er weer tranen in mijn ogen maar ik knipper ze weg. Na een tijdje word Lisa wakker en kijkt me aan. Ze glimlacht naar me, ik dacht dat ze me zou haten! Ik trek haar in een knuffel en zeg "het spijt me zo, ik snap dat je me haat." zachtjes begin ik weer te huilen en Lisa zegt "ik haat je niet, maar je reageerde wel wat overdreven op Luke.. Je kunt niet heel mijn leven bepalen.." ik zucht, ik weet dat ze gelijk heeft maar ik wil niet dat hij haar hart breekt.. "ik weet het, maar ik wil je gewoon helpen.." antwoord ik zachtjes. "je kunt me niet helpen, ik ben 16 ik moet dit soort dingen zelf uitzoeken. Jij hebt dat ook gedaan pap." zegt ze. het valt me op dat ze best slim is voor een 16 jarige of ze heeft dit gesprek gewoon al voor bereid. Ik knik en zeg "ja je hebt gelijk, het spijt me Lies." ze glimlacht naar me en zegt "geeft niet pap, niet weer doen oke?" ik knik en geef haar nog een knuffel. Na een tijdje stappen we uit bed en loopt Lisa naar haar kamer. Ik loop richting de keuken waar ik allemaal bozen blikken krijg van de jongens. Ik zucht en zeg "Lisa en ik hebben het al goed gemaakt." Louis antwoord meteen met "Jij en Lisa ja. Kijk hoe je door het lint ging, straks had je nog harder gegooit ofzo! Ze was 2 uur buiten westen, je moet je echt leren beheersen!" Ik slik en zeg "dat weet ik ook wel.." Liam snauwt "we merkten het Styles, je flipte alleen omdat ze het leuk had met Luke en bijna zoende!" Ik zucht weer en zeg "ja dat weet ik, maar ze is ook wel een beetje te jong daar voor hoor. En het spijt me.." Niall's mond valt open en zegt "jij werd wereld beroemt op 16 jarige leeftijd en nu flip je omdat zij 16 is en bijna zoent!" Ik zucht, ze hebben gelijk. Ik overdrijfde misschien een beetje. "jullie hebben gelijk.. Ik overdreef een beetje." Liam gooit zijn armen in de lucht en zegt "beetje?! beetje heel erg. Ze heeft de rest van haar verjaardag door gebracht in het ziekenhuis omdat jij je niet kon inhouden over het feit dat ze bijna volwassen is en ging zoenen!" en op dat moment komt Lisa binnen. Ze kijkt iedereen aan en zegt dan "het is mijn leven nog steeds hoor, ik bepaal wel wat ik doe. Jullie moeten geen ruzie over mij maken!" Liam knikt en zegt "je hebt gelijk Lies, we stoppen oke?" De jongens knikken en Lisa zucht opgelucht en zegt "dankjewel." ze loopt langs ons de keuken verder in en pakt 2 bordjes en maakt ontbijt, als ze klaar is neemt ze het mee en maakt een grapje tegen de jongens van "wat? Luke heeft ook honger." daarna knipoogt ze naar ons. Onze monden vallen open en dan roept Liam "je mag geen jongens in je kamer zonder dat wij t weten!" Ze lacht en zegt "het is Jill, rustig maar." En daarna loopt ze weg. 

p.o.v Lisa

Ik loop mijn kamer lachend in met het ontbijt voor Jill. Jill kijkt me vragend aan en zegt "whats up bro?" Ik kijk haar vragend aan en zeg "bro? Ik ben nog steeds een meid." Ze lacht en ik zeg "nou, ik maakte ontbijt en toen ik weg liep zei ik "wat, Luke heeft ook honger." "Je had hun gezichten moeten zien, allle monden vielen tegelijk open. Zo grappig!" Jill lacht ook en dan geef ik haar haar ontbijtje aan en eten we ons eten op. Jill zegt dan "zullen we vandaag met de jongens van 5sos chillen?" Ik glimlach en zeg "jaa is goed, wil jij hun appen dan vraag ik me pap's even oke?" ze knikt en ik loop richting de woonkamer. Dit gaat nog wat worden. In de woonkamer zit Liam samen met Niall en Zayn. gelukkig, dan mag het vast wel! "uh, paps? Mag ik misschien vanmiddag met Jill enzo afspreken?" Liam knikt en Niall zegt "sure!" Zayn knikt ook en net op het moment dat ik wil weglopen zegt Zayn "en wie zijn 'enzo'?" Ik lach even en zeg "de jongens van 5 seconds of summer." Ik kruis mijn vingers achter mijn rug en Zayn lacht en zegt "is goed. Maar als je het doedt doe het wel veilig oke?!" Mijn hoofd wordt rood en ik zeg "omygad, please. Doe dit niet, als ik iets wil weten van ik het wel aan Perrie of El oke?" Zayn lacht en knikt. Daarna loopt ik snel weg en zeg "we mogen!" Jill lacht en zegt "de jongens kunnen ook, Luke kan niet wachten tot je komt!" 

--------------------

even korte update maar ik wou wat updaten. i hope you guys enjoy it! stem/vote/comment? xo 

Adopted by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu