Deel 8.

3.5K 171 6
                                    

Ik heb geen 3 vote's gekregen maar ik had veel inspiratie. Volgende hoofdstuk gaat echt pas verder na 3 vote's. Dus als je wil dat ik door ga vote pls. (:

P.o.v Lisa

Ik zie mijn vader en moeder, mijn echte. Mijn moeder praat tegen me en zegt "lieverd, je bent zo mooi geworden, we missen je." Ik voel de tranen over mijn wangen lopen en zeg "mam, pap? Ik mis jullie, waren lieten jullie me alleen?" Ze kijken me verdrietig aan en zeggen dan "we lieten je nooit alleen, we zijn altijd bij je." En ze wijzen naar mijn hart, ik glimlach even en dan komt mijn moeder naar me toe en geeft me een ketting en zegt "hier, een ketting met een foto van ons 3 erin, zo kun je ons altijd zien. We houden van je Lisa en we zijn trots op je." Ik glimlach en zeg "ik hou ook van jullie, jullie zijn de beste ouders ooit." Ik loop naar ze toe om ze te knuffelen maar ze verwijdenen, ik schreeuw "mam, pap, kom terug, alsjeblieft." Ik huil harder en schrik wakker. Ik begin te hyperventileren en ren mijn kamer uit, ik ren de trap af en maak volgens mij heel veel lawaai maar dat maakt niet uit. Ik moet een boterhamzakje hebben anders krijg ik geen lucht meer. Ik ren naar de keuken en trek alle la's open maar nergens een boterhamzakje. Dan rent Liam de keuken in en als hij mij ziet hyperventileren en huilen begint hij naar een zakje te zoeken, ook zonder succes. Hij zet me neer op het aanrecht en inmiddels staat iedereen beneden, Liam zegt telkens "let op je ademhaling, probeer rustig te ademen." Ik knik maar het lukt niet, ik begin zwaarder te ademen en krijg minder lucht. Liam ziet het en probeert vanalles te doen. Hij begint nu een ademshaling manier te ademen en ik moet het na doen, na een tijdje krijg ik eindelijk weer normaal adem en barst in tranen uit. Perrie komt naar me toe gelopen en trekt me in een knuffel en vraagt "wat is er gebeurd?" Ik stotter wat en zeg uiteindelijk "ik zag mijn ouders, diegene die zijn dood geschoten. Ik, ik weet niet wat er gebeurde opeens werd ik wakker en ademde zo en rende naar beneden voor een zakje maar die kon ik niet vinden." Perrie knikt en vraagt dan "hoe kom je aan die ketting om je nek?" Ik kijk haar verbaasd aan en kijk naar mijn hals, ik schrik en mijn ademhaling gaat weer verkeerd. Ik begin weer te hyperventileren en Liam probeert me weer rustig te maken. Als ik eindelijk mijn ademhaling weer op de rit heb, pak ik de ketting en doe hem open. Als ik erin kijk zit er inderdaad een foto in van mijn ouders en mij. Tranen lopen over mijn wangen en Harry zegt "nu ga jij eerst uitleggen wat er is gebeurd." Ik knik voor zichtig en begin te vertellen. "Nou kijk, ik had een droom en opeens stonden mijn echte ouders zegmaar voor me en ze zeiden allemaal dingen zoals ik hou van je en ik ben trots op je en ik zei het terug en toen zei mijn moeder 'hier, een ketting met een foto van ons 3 erin, zodat je ons altijd kunt zien' en toen waren ze opeens weg en ik schoot wakker met mijn ademhaling zo raar enzo, en deze ketting is de ketting die ik kreeg, dezelfde! En dezelfde foto. Dat kan niet, ik word gek he?!" Ik kijk de jongens vragen aan en Louis zegt "lieverd, je bent niet gek maar weet je zeker dat je hem niet zelf om deed." Ik kijk hem aan en zeg "ik we-" Perrie onderbrak me en zegt "toen wij boven waren bij haar had ze geen ketting om en ze viel inslaap toen wij nog in haar kamer waren." Ik knik en Louis zegt "oke, ik geloof je wel maar dit is raar." Ik knik weer en zeg "ik wil slapen, mag dat?" Ze kniken en wel lopen met ze alle naar boven. Als ik op mijn kamer ben begin ik zachtjes te zingen en na een tijd val ik weer in slaap.

-next morning-

Mijn wekker gaat af en ik sla hem uit. Ik stap uit bed en kijk wat voor tempratuur het word, 25° dus warm, ik pak een jurkje en doe dat aan. Als ik beneden kom staat Harry daar met een ontbijtje en zegt "nog een beetje geslapen na vannacht?" Ik knik langzaam en eet mijn ontbijtje op. We lopen naar de auto en we stappen in. Na een korte rit ben ik opschool en meteen komt Jill naar me toe en zegt "omg, Lies je ziet er zo leuk uit!" Ik bedank haar en zeg dat ze er ook leuk uitziet. We lopen naar het kluisje en pakken onze boeken. Wiskunde en daarna natuur en scheikunde, geweldig hoor de sarcasme. Als we in de les zitten kan ik niet opletten en denk aan vannacht. Na nog een lange dag zitten we eindelijk in het laatste uur, de mean girls zitten voor me ze heten trouwens Ashley, de gemeenste is dat. Lola, de meeloper en de andere meeloper Floor. Ashley draait zich om en zegt "ik heb gehoord dat one direction een meisje heeft geadopteerd, ze zijn zo gay als de pest. Vind je ook niet Lies?" Ik lach en zeg "ten eerste; alleen vriendinnen noemen me Lies dus jij niet en ten tweede; als ze gay zijn waarom hebben ze dat een vriendin?" Ze lacht en zegt "niet allemaal, Harry is pas gay bah." Ik voel dat ik boos word en zeg "je moet je mond houden, poederdoos." Ze kijkt me beledigd aan en zegt "ik pak je, na school." Ik knik en zeg "goodluck barbie." Ze lacht en draait zich om. Jill zegt meteen "ben je gek? Ze heeft nog nooit verloren." Ik haal mijn schouders op en zeg "voor alles een eerste keer toch?" Ze zucht en zegt "ik heb je gewaarschuwd." Ik knik en dan zegt de docent dat we een kwartier eerder wegmogen. Ik loop naar mijn kluisje en pak mijn spullen. Ik loop naar buiten en daar staat de poederdoos, ze loopt naar me toe en zegt "1 op 1?" Ik knik en loop met haar mee. Haar hondjes lopen ook achter haar aan en Jill loopt ook mee. Als we op een afgelegen plek staat probeert Ashley me te slaan maar ik pak haar haar vast en trek eraan, opeens laat haar haar los en roept Jill "HAHA JE HEBT DER EXTENCIONS." ze lacht keihard en ik ook. Opeens word ik van achter vast gepakt door 2 personen, de hondjes. Ik zucht en zeg "1 op 1 remember?" Ze knikt en zegt "ik hou me niet aan afspraken." Voordat ik iets kan zeggen voel ik een klap tegen mijn neus en voel het bloeden, ik schreeuw van de pijn en Jill komt aangerent. Ashley schopt me in mijn buik waardoor ik geen lucht krijg en daarna trapt ze me tegen mijn hoofd en rent weg. Ik zak inelkaar op de grond en alles wordt zwart.

P.o.v Jill

Als de 2 meelopers van Ashley zich ermee gaan bemoeien heb ik door dat dit foute boel is, ik ren naar haar toe maar zie nog hoe ze in haar buik wordt getrap en tegen haar hoofd. Ze laten Lisa vallen en rennen weg. Ik ren naar haar toe maar ze ligt al op de grond met haar ogen dicht, Harry zou haar vandaag ophalen. Ik pak snel haar mobiel en bel Harry. H=Harry & J=Jill

Trillend bel ik Harry op en na een tijdje neemt hij eindelijk op en zegt
H= Lies, waar ben je? Ik wacht al een kwartier voor je school!
J= Lisa heeft gevochten met Ashley, ik heb haar geprobeerd tegen te houden maar het lukte niet. Ze ligt hier bewusteloos, kom snel Haz pls, ik weet nirt wat ik moet doen. Zeg ik half huilend.
H= WAT, waar ben je?!
J= ik vertel waar ik ben en hang op.

Ik zie Harry aan komen rennen en hij tilt haar op en ik ren achter haar aan, "hoelang is ze al buitenwesten?" Vraagt Harry. "Uh, net ongeveer 2 minuutjes denk ik" zeg ik terwijl mijn stem trilt. Harry knikt en legt haar in de auto, zonder te vragen stap ik ook in en rijden we naar het ziekenhuis. Onderweg moest ik van Harry een sms'je sturen naar de jongens om te vragen of ze naar het ziekenhuis komen. Van alle jongens krijg ik een sms dat ze al onderweg zijn en vertel dat aan Harry. Als we bij het ziekenhuis zijn tilt Harry haar uit de auto en ik doe de auto op slot. Harry rent naar binnen en roept om hulp, meteen komen er een paar mensen aanrennen en ik en Harry rennen achter de dokter aan. Na een tijdje rennen zeggen de verpleegsters "Jullie mogen niet verder, wacht hier." Ik knik maar Harry probeert verder te rennen. De verpleeger houd hem tegen en na een tijdje geeft hij het op. De andere jongens zijn er ookal en ik leg precies uit wat er is gebeurd. De jongens zuchten en dan zegt Harry "dus, uiteindelijk heeft Lisa haar extencions eruit gerukt omdat ze me gay noemde? En ze noemde haar poederdoos?" Ik knik. Iedereen doedt zijn best om niet te lachen en na een tijdje komt er eindelijk een dokter. Harry rent er naar toe en vraagt "heeft u al informatie over Lisa Styles?" Hij knikt en loopt naar de rest van de groep. "Over Lisa Styles, ze heeft een bloedneus gehad en een trap tegen haar ribben, 1 rib is gekneusd en daarom mag ze een paar weken niet sporten of druk zijn. Ze heeft ook een trap tegen haar hoofd gehad. Ik weet niet wie het was maar diegene wist waar ze moest trappen, ze heeft geluk had dat het ernaast was want het was bijna op haar slaap als dat was gebeurd dat ze het niet overleeft. Maar, dat is gelukkig niet gebeurd en ze mag vandaag naar huis als ze rustig aan doedt. Ze is nog buitenwesten door die trap maar ze zal zo wel wakker worden. Volgt u mij maar." Zei de dokter, we lopen hem achter na en komen bij Lisa aan. Die nog steeds bewusteloos ligt. We rennen naar haar toe. Harry knuffelt haar en zegt "word alsjeblieft snel wakker.." als we een uurtje aan haar bed zitten wordt ze eindelijk wakker. Ze kreund wat en Liam geeft hij iets te drinken. Harry is boos, ik zie het aan hem. Hij begint te roepen en zegt "waarom ging je met haar vechten?!" ze kijkt hem aan en zegt "ze noemde je gay, de poederdoos. Gadverdamme." Ik zie dat Niall in de lach schiet maar Harry kijkt hem boos aan en zegt "dus jij wil iedereen in elkaar gaan slaan die 1 van ons gay noemt." Ze knikt en zegt "ja." Harry zucht en zegt "ga dan eerst maar naar de sportschool, zeg." Lies kijkt Harry boos aan en roept "JIJ ZOU OOK NIET WINNEN ALS 2 MENSEN JE VAN ACHTER AAN JE ARMEN VAST HIELDEN EN DE ANDERE JE TRAPTE!" ze is boos. Harry kijkt even weg en zegt "nee klopt, maar ik word niet boos als iemand me gay noemt." Lisa kijkt hem boos aan en zegt "nouen, ze verdiende een pak slaag." Harry lachd en zegt "waarneer gaat ze die krijgen dan?!" Ik denk bij mezelf 'dat had hij niet moeten zeggen.' Lisa wordt nu echt boos en ik ga naast haar zitten en geef haar een knuffel en zeg "trek je er niks van aan, oke?" ze zucht en knikt. Liam loopt de kamer uit om te vragen waarneer Lisa weer naar huis mag. 

--------------------------------------------------------

2000+ woorden oh, ik had gezegd dat ik ga update bij 3 votes maar, niemand vote. 24 lezers already en niemand wil vote'en? sigh. Dit keer ga ik echt pas update na 3 votes, kus. 

Adopted by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu