p.o.v Lisa
Als Jill en ik de volgende ochtend wakker worden kleden we ons meteen aan en lopen richting de woonkamer. Daar zitten Liam en Zayn, als ze ons zien zegt Liam meteen "en hoe was je date?" hij wiebeld met zijn wenkbrauwen en ik schiet in de lach en zeg "geweldig!" Liam glimlacht en Zayn zegt "mooizo, wat hebben jullie allemaal gedaan?" Ik glimlach bij het idee en zeg "we gingen naar het strand, hij had een kleedje neer gelegt en een picknick mand, en toen de zon onder ging heeft hij een liedje voor me gezongen, zo lief" ik zucht even en Liam begint te lachen en zegt "zozo, helemaal in loveeee." Ik lach en Zayn zegt "maar doe je wel voorzichtig? Hij is wel beroemd he, dus er komen veel roddels enzo.." Ik knik en zeg "ik ben toch ook beroemd, en jullie." Hij knikt en glimlacht even, Jill en ik pakken ontbijt en eten ons eten op. Na een tijdje zegt Jill "misschien kunnen we gaan shoppen?" Ik glimlach en knik. Ik pak mijn mobiel en dan valt mijn oog op de datum en zeg "Jill omg, je moet al bijna weer naar huis! Morgenavond al" Ik kijk haar verdrietig aan en ze knikt en zegt "ik weet het maar ik wil er nu nog niet aan denken." Ik knik en samen lopen we naar mijn slaapkamer waar we onze tas + portomonee enzo ophalen. We zeggen de jongens gedag en lopen richting de stad, de tourbus rijdt altijd snachts dus overdag staat hij stil en meestal is dat dichtbij de stad zodat we er zo heen kunnen lopen. Als we in de stad zijn lopen we alle winkels door en kopen allemaal kleren, ik koop ook een paar nette jurkjes omdat de jongens hadden vertelt dat er binnen kort een soort gala was en nog the VMA's dus ik moest een paar nette jurkjes halen. Na een tijdje komen er wat fans op ons af en vragen om foto's wij gaan met ze op de foto en geven ze een knuffel en dan lopen ze weg. Jill kijkt me verbaasd aan en zegt "waarom wouden ze met mij op de foto?" Ik lach en zeg "nou ik denk omdat jij nu momenteel met de jongens in 1 tourbus slaapt en je mijn bestevriendin bent." ze glimlach en huppelt door de winkel, man ze is echt weird als ze blij is. Na een tijdje lopen we buiten en komen er weer fans op ons af. Een paar gaan met Jill op de foto en de andere met mij. Alle meisjes zeggen weer dingen tegen me zoals, je bent lelijk, je bent dik, je verdient het niet enzovoort. Langzaam springen de tranen in mijn ogen maar ik negeer ze en blijf glimlachen. Na een tijdje zijn de fans weg en dan zegt Jill "hey, wat is er?" Ik kijk haar nep verbaasd aan en zeg "wat bedoel je?" ze rolt met haar ogen en zegt "je weet wat ik bedoel." Ik knik en zeg "sommige fans mogen me gewoon niet zo.." Ze knikt en we lopen verder, na een tijdje valt haar mond open en dan roept ze "WAT" ik kijk haar verbaasd aan en dan zegt ze "je hebt je helemaal niet gestoten tegen het keuken kastje he?" Ik zeg niks en kijk naar de grond terwijl we verder lopen. Jill zegt dan "nu valt alles op zijn plaats, het waren de fans. Ze slaan je inelkaar he?" Ik knik voorzichtig en dan zegt Jill "weten de jongens dit?" Ik knik van nee en zeg dan "je mag niks zeggen! Ze houden van de fans, dat verdienen ze niet oke?!" ze knikt voorzichtig en we lopen samen verder naar de tourbus. Als we daar aankomen lopen we naar binnen, er hangt een awkward stilte, ik haat dat. We lopen naar onze kamer en ruimen onze nieuwe kleren op, als we klaar zijn lopen we naar de woonkamer en vrag ik aan Jill n de jongens "filmpje kijken?" de jongens knikken en Liam zet een film op, een horrorfilm ofcourse. Ik ga bij Harry op zijn schoot zitten en hang een beetje onderuit, Jill zit naast Niall film te kijken, na een tijdje begin ik best moe te worden, de afgelopen dagen waren best druk. Jill naast me ligt al te slapen, met haar hoofd op Niall zijn borst. Ik doe mijn ogen dicht en val langzaam in slaap.
p.o.v Harry ( weer een keertje wat anders (; )
Als we horror film kijken lach ik en zeg tegen Niall "Jill ligt te slapen op je borst." HIj glimlacht even naar haar en kijkt dan naar Lisa. HIj begint te lachen en zegt "heb je Lisa wel eens gezien dan? die ligt ookal te slapen hoor." Ik lach even en kijk verder naar de film. Morgenavond hebben we een concert en daarna brengen we Jill naar het vliegtuig en de dag daarna beginnen Lisa haar lessen, we hebben er expres lang mee gewacht zodat ze even kon wennen en zich wat meer thuis zou gaan voelen. Als de film is afgelopen zegt Niall "zullen we ze in bed stoppen?" Ik knik en til Lisa op in bruidstyle, Niall doedt hetzelfde met Jill en dan leggen we ze in bed. Als ik Lisa in bed heb gelegt geef ik haar ng een kus op haar voorhoofd, net als ik wil weglopen trilt haar telefoon een paar keer. Ik kijk om me heen en zie hem op het nachtkasje liggen, ik zie dat er Luke staat. Ze heeft een iphone dus dan kun je de berichtjes zien op het beginscherm. Er staat "ik mis je Lisa." en "ik hou van je." hij is wel lief voor haar. Maar als hij haar hartbreekt, breek ik al zijn botten. (: Ik loop weer naar de woonkamer en de jongens en ik kijken nog een filmpje.
--------------------------
sorry voor de korte update maar mijn laptop gaat zo uitvallen ivm een update ofzo dus kon ook niet echt meer door gaan ):
stem/vote/comment? love you all. xo
JE LEEST
Adopted by One Direction
FanficHet verhaal gaat over de 14 jarige Lisa, ze zit al sinds dat ze 3 jaar is in het weeshuis en heeft de hoop opgegeven dat ze ooit nog geadopteerd gaat worden maar dan komt One Direction langs, zullen de jongens haar kiezen of toch de "geweldige" barb...